Oeeehhhh mamajen, jahoor die opmerkingen vaak gehad!!! Of deze dan: je kunt gelukkig wel zwanger worden... :O
Hallo meiden, Mag ik mezelf ook bij jullie aansluiten. Ik heb vandaag positief getest en schat dat ik rond 10 oktober ben uitgerekend. Ik ben zwanger van ons tweede kindje.
ik heb een paar vraagjes *wanneer moet/kan ik vk bellen *welke vitamines zijn goed.ik heb nu die van kruidvat en moet ik nog omega capsules nemen. * voelen jullie ook krampjes steekjes.maar niet zoals ongi las dat dit normaal was
Oh ja die ook gehad! Grr.. En deze vond ik misschien nog wel het ergste: gelukkig zou het je eerste kind zijn, heb je nog geen andere kinderen om voor te zorgen.
*Je kunt nu al de vk bellen *Ik slik ook die van het kruidvat, vitaal zwanger. *nee hier geen krampjes.
Goedemorgen meiden, jeetje Ik ben er een dagje niet omdat ik ziek waas en de hele dag lag te slapen en ik moet meteen een hele lading pagina's terug lezen. Welkom en gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden. Kleertjes kopen, lijkt me geweldig, en ik heb ook al geneusd maar ik vind er dit jaar weinig leuks bij zitten in het neutraal. 2 jaar geleden was het veel meer. Ik heb met serious request in december wel al een romper gekocht, vond die te leuk. En ik heb zaterdag van mijn vriendinnetje en rompertje gekregen. En ik heb ook nog aardig wat kleding van mijn zoontje. Ik lees dat er een aantal meiden uit omgeving Rotterdam komen en een aantal uur het zuiden van het land, toevallig ook nog meiden die uit omgeving Utrecht komen? Gewoon nieuwsgierig. Ik ga straks maar eens de vk bellen, spannend!
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 15 oktober: * Zwaluw1989 (..), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo; wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 15 oktober: * Zwaluw1989 (..), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk
Ik zag er ook tegen op moon, maar het viel mee, heb een leuk gesprek gehad met de assistente die menog kende van de vorige x
Hi ladys !! Alle nieuwe dames ! Gefeliciteeeerd ! @sterrenmama ja maar ik voelde het heel goed aan zegmaar... je schreef het exact zoals het is.... niet met een omweg ! heeeel bijzonder gedicht ook ! snap dat je deze gewonnen hebt @wintersun ben je er weer een beetje? ben benieuwd wanneer je heen mag Spannend !! nee ikke niet uit utrecht ! @kokkie die krampjes schijnen heel normaal te zijn, vertelde mn vk ! aangezien er heeel wat gebeurd in je BM @Sterrenmama&mamajen ! Jeeeeetje zeg zit echt met mn mond open te lezen naar de opmerkingen die jullie om de oren kregen ! :O !! Vreselijk !!! @hier MVM is net langs geweest ... altijd wel weer ff spannend.. temminste dat heb ik ! mag lekker mee doen vanaf donderdag kreeg weer een mooie sleutelhanger... en warme omslag doek Cadeau... vertelde haar dat ik deze al had... vanwege mn vorige keer dat ik mee deed wat helaas een MK is geworden, ze zei meid je krijgt gewoon weer 1 ! handig !!!
Ik mag 26 februari er naar toe ben dan 8+3 Is alleen de intake, dus niet echt spannend. Afspraak voor de echo is nog niet gemaakt, dat zal dan wel gebeuren. De assistente kende me nog van mijn vorige zwangerschap dus dat was wel leuk.
@mamajen jaaaaa hier !! @wintersun ooooh ... dat doen ze dus niet samen.. dat lees ik idd wel vaker, bij ons doen ze dat dus in 1 keer .. eerst echo en dan intake staat ongeveer een uurtje voor in totaal !
@mienma, ik woon in Limburg alleen dan aan de bovenkant Ik wordt morgen door de Gyn gebeld omdat wij 3 weken geleden bloed hebben moeten afgeven om een chromosoon onderzoek te doen omdat ik dus al 4 miskramen heb gehad. Als ik haar aan de telefoon heb vraag ik gelijk of ik bij hun een afspraak moet maken of dat ik naar de VK kan. Normaal wacht ik tot ik ongeveer 6 weken ben voor ik ga bellen, of ik dan het idee heb dat het niet meer mis gaat... onzin natuurlijk want het kan altijd mis gaan. dus heb me ook voorgenomen om hier gewoon weer van te genieten dat we weer zwanger mogen zijn. en deze week dus alvast een afspraak maken voor de 1e echo. Met mvm wacht ik nog wel even tot ik een eerste echo heb gehad, ik kan dan niet de volle 10 weken urine inleveren, maar alle beetjes helpen Voor alle nieuwe, welkom !