Hoi Moon, Ik vind die van vandaag toch duidelijk donkerder dan je eerste test van het rijtje. Herken je gevoel wel hoor, ben denk ik pas zeker van de zaak als ik iets gezien heb op de echo... Maak jezelf vooral niet gek hoor! En als je behoefte hebt aan nog meer bevestiging kun je toch altijd een test bij de huisarts laten doen?
Het word zo al een gezellig groepje, nieuwe dames welkom en sterrenmama gefeliciteerd met je verjaardag. Moon, ik zie de streep duidelijk donkerder worden hoor. Maar ik snap je onzekerheid, ook ik blijf testen. Morgen is mijn nod en ondanks ik gister een digital van cb heb gedaan die aangaf zwanger 1-2 heb ik zoiets van toch eerst afwachten of ik morgen echt niet ongesteld word. Ik was vanmorgen al om 6 uur wakker en voelde me beroerd en grieperig, gelukkig weer in slaap gevallen en voel me nu wat beter. Straks even een positiekledingpakket ophalen die ik op mp heb gescoord en hopelijk komt via de post ook nog een ander pakket binnen. Dan kan ik voorlopig wel weer vooruit. Volgens mij begin ik nu al last te krijgen van bandenpijn dus ik vrees dat een buikje niet lang uitblijft.
Zooo das vlot wintersun!!!! Nu al positiekleding gehaald :O Ik heb nog 3 positiebroeken liggen van m'n eerste zwangerschap, toen op de 9maandenbeurs gekocht... Want had met 8 weken echt problemen met m'n eigen broeken Maar nu wacht ik zolang mogelijk met t pakken van de positiebroeken, voordat ik ze weer tegen kom in de was om ze vervolgens weer onder in de kast te leggen.... (Stukje zelfbescherming) Moon: haal voor jezelf de 2e en 4e test is weg HCG verdubbelt ongeveer elke 48 uur... En dan worden ze mooi donkerder hoor
@sterrenmama, ik ben er vlot bij ja klopy, maar mijn broeken zitten nu al niet echt lekker meer dus kan maar beter wat achter de hand hebben. Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog een goede broek over, niet echt veel dus
Yes, alweer een paar dagen, in mijn buik en in mijn liezen. Daardoor dacht ik al dat het raak was! Vorige zwangerschap had ik het ook, behoorlijk erg en toen zat alles goed, dus maak me geen zorgen!
Arka hier ook. Alleen zijn het geen steekjes, maar heel pijnlijke steken, denk zelf dat het bandenpijn is. Je lichaam is zich aan het klaarmaken en ruimte aan het creëeren
Ik kom hier stiekem kijken. Vandaag een lichte test in handen gehad. Durf het nog niet helemaal te geloven. Maar als het echt is dan is 5 oktober mijn datum volgens de berekening hier. Ik vind het zo spannend. Gisteren en eergisteren was er echt niks te zien en vandaag wel een lichte streep kan het gewoon niet geloven vanavond weer testen
Voor de meiden die het verschil willen zien tussen de actiontest (roze) en de midstream van zwanger en kids (paarse) Deze zijn met dezelfde urine gedaan op 12/13 dpo...
Bedankt voor het kijken dames ! Tja, weet ook wel dat elke zwangerschap en test anders is....maar toch kan ik het niet loslaten . @sterrenmama: haha, nou maakt niet uit hoor! Ik vind het ook leuk te zien wat het verschil is . @arka: welkom ! Jeej, ik wist het wel hoor !
@mille, je bent gewoon zwanger, zoals ik ook al in een ander topic zei, doe van mij beton ook zo ligt en ik ben ook 2 x in ronde 1 zwanger geworden. Zo het eerste pakketje positiekleding is binnen, had ff de broek aangedaan om te passen en dat zit toch weke rg lekker, maar ik wil zo lang mogelijk in mijn eigen broeken, heb het nu iig wel in huis
Hoi meiden, Mag ik gezellig met jullie meekletsen? Ik heb eergisteren avond positief getest. Was toen behoorlijk onzeker, omdat ik de test niet binnen de tijd had afgelezen. Dacht dus dat het een indroger zou zijn (zelfs al bleven eerdere testen na het indrogen helemaal wit, zonder tweede streepje). Dus gisterenochtend nog een test gedaan, en binnen drie minuten stond er een tweede streepje! En omdat ik het (natuurlijk!!) niet kon geloven, gisteren avond nog een test gedaan, en die gaf weer een mooi tweede streepje, en cb digital bevestigde alles vanmorgen. zo. da's een heel verhaal. Maar ik ben iig in de wolken! Als ik goed reken, zou ik op 6 oktober uitgerekend zijn. Ik hoop dat alles goed gaat, en dat we de kleine rond die datum ook echt mogen verwelkomen! Heb nog niet echt veel klachtjes. Ik heb een beetje en opgeblazen gevoel in mijn onderbuik, en mijn broeken zitten comfortabeler als ik ze open doe , verder bij vlagen een beetje misselijk, maar niet overdreven. Ben wel heel erg moe, de hele tijd! x
Dank jullie! Bij dezen! zwangeschapslijst! Bessefles 1 oktober 2014, 2e kindje, 30 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? AngelaV 1 oktober, 2e kindje, 24 jaar 1ste keer gyn: 07-02 1ste keer echo: 07-02 Mamajen 3 oktober, 2e kindje, 27 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Moon77 4 oktober, 2e kindje, 36 jaar 1ste keer vk?? 1ste echo?? Fryskfamke22 4 oktober, is een gokje, 2e kindje (* in aug 10 wk), ... jaar 1ste keer vk ?? 1ste keer echo ?? Wintersun 5 oktober, 2e kindje, 28 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Sterrenmama 5 oktober, 1e kindje na 5mk's, 29 jaar 1ste keer gyn (ivm APS) 10-2 1ste echo 10-2 Saar82 6 oktober, 1e kindje, 31 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ?? Miepje1983 6/7 oktober, 2e kindje, 31 jaar 1ste keer vk ?? 1ste echo ??