Fijn is dat heh. Mijn schoonouders zijn ook gescheiden toen mijn partner nog erg jong was. De moeder van mijn schoonvader heeft echter daarna bij de geboorte van het kind van mijn schoonmoeder en (stief)schoonvader ook direct hem geaccepteerd als kleinkind en hem welkom geheten. Nu bijna 30 jaar later heeft mijn schoonmoeder nog steeds een goede band met de moeder en zussen van haar ex. De ontmoetingen vonden echter niet plaats wanneer mijn schoonvader er ook was.
Bedankt voor jullie.lieve woorden doet me goed! Me man zegt ook als het mis gaat kunnen we er toch niks aan doen. Zo is het ook. Hij heeft er vertrouwen in dat het goed blijft gaan. Ik ben er zelf nog niet zo zeker van. Maar heb geen bloedverlies meer gehad dus dat is positief. He ble zat hier echt niet op te wachten. Gelijk me hele dag weer verpest. Helaas zijn hier heel veel meiden die precies weten hoe het voeld.
Mijn vk zei ooit dat bloedverlies eigelijk heel normaal is bij een zwangerschap , en dat hun vaker zagen dat het goed was dan fout . Maar omdat bloed verlies altijd zo,n angst op roept het gelijk als iets negatiefs word gezien. Maar eerlijk is eerlijk ik zou ook schrikken Dikke knuffel
Ik hoop het maar. Ik heb zelf geen ervaring met bloedverlies tijdens de zwangerschaps zelfs niet als ik moest bevallen. Hopelijk was het iets eenmaligs. Positief is dat we vandaag de echo hebben gepland. Op 17 feb mogen we komen en 6 maart de intake.
De termijn echo is hier pas met 20 weken. De eerste en laatste als er verder geen reden is voor meer echo's. Maar goed kan er niks aan doen dus dan maar wachten zijn er meer mensen hier die last van puisten hebben? Heb er normaal nooit last van soms een kleine hier en daar maar nu me halve gezicht was net heel erg misselijk toch maar gegeten en voel me nu top
Wat gek dat de termijn echo dan pas is, mag ik vragen waar je woont dan? normaal is volgens mij in NL rond de 12 weken en dan inderdaad met de 20 weken.
Lieve isciwonder, ik kan me je angst heel goed voorstel. Bij mijn vorige zwangerschap had Ik regelmatig bloedverlies en ik schrok me iedere je dood en het maakte me heel onzeker, maar bij mij had het niets te betekenen en is de zwangerschap goed gegaan.
@ poppej ja ik heb wel weer last van afscheiding vanaf 1 dpo tot gisteren niks gehad en vandaag os het erweer.normaal heb ik na mijn ei altijd veel en rond mijn ongi niks meer.nu andersom.en ja ik denk ook elke keer als ik een krampje voel ohoh.wat is dat.zou het wel goed zijn maar ja geen bloed is moed
Ik was het alweer helemaal vergeten Icsiwonder, herinnerde me net opeens dat ik in het begin van m'n vorige zwangerschap ook wat bloed heb verloren. Een paar keer een klein beetje. Een aantal maanden later hadden we er toch echt weer een krijsend wondertje bij Iets sterker dan mezelf gaf me net de opdracht m'n zwangerschapskleding te gaan bekijken, het moest gewoon . Begint dat gedoe met hormonen nu al zeg?? Maar sjeee, wat een bult! Ook best veel dat ik niet mooi meer vind, dus binnenkort maar eens goed uitzoeken en dan weer aanvullen (jeeeeej ). Dit wordt echt de laatste zwangerschap hier, dus dat is de berging vast uit om er niet meer terug te komen
Hoi dames, Ik mag me hier eindelijk ook melden! Volgens mijn berekeningen ban ik 12 oktober 2014 uitgerekend! Eindelijk na 20 rondes raak! Poe poe.... voelde al als een hele bevalling, zwanger worden. Hoe is het met jullie?
Hoi Perzik, wat fijn dat het nu dan toch eindelijk gelukt is. Ik kan me indenken dat dit wel een eerste bevalling is geweest. Gefeliciteerd eb voel je welkom. Een paar pagina's terug staat de zwangerschapslijst, misschien kun je die aanvullen met jouw gegevens :-D. Enjoy
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 12 oktober: * Perzik (37), 1e kindje MMM 15 oktober: * Zwaluw1989 (..), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk[/QUOTE]
Hoi meiden! Poeh, ben weer een dagje werken, en moet zo ongeveer 10 pagina's bijlezen! Net gedaan, maar nu al weer vergeten wat er allemaal besproken is, hihi! Mijn hoofd is vandaag echt een zeef. Zal de vermoeidheid zijn, ga vanavond op tijd mijn bedje in! @nieuwe dames: van harte gefeliciteerd en welkom!! @icsiwonder: oh, wat schrikken zeg! Maar goed dat het bloeden niet heeft doorgezet, ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! @rhaps: ja, wil het heel graag delen met een van mijn beste vriendinnetjes (buiten familie dan, met hen wil ik het ook graag delen!). Zij is over twee weken uitgerekend (en is dus degene van de borstvoedingsmail, hihi!), en ze was al heel erg aan het duimen voor ons dat het ons ook snel gegund mag zijn. Kan niet wachten om bij haar op kraamvisite te gaan, en te zeggen: "in oktober krijgt hij/zij er een nieuw vriendje/vriendinnetje bij!" x
Aan alle nieuwe dames welkom, moest weer ff op mijn gemak teruglezen hoor, gaat veel te snel hier. Ik heb vandaag weer gewerkt, maar man o man wat voelde ik me beroerd. Was ik van de week nog zo blij dat de misselijkheid weg was, nou die is 2 keer zo hard teruggekomen. En ik ben ook nog niet helemaal opgeknapt van mijn griepje/1 dags virus. Vanavond dus lekker vroeg mijn bedje in. Al verwacht ik vanavond ook een belletje van de mvm consulente. Bij de weg, ik heb mijn zwangerschapstesten en ovulatietesten zaterdag aan mijn vriendinnetje gegeven die ook zwanger wilt worden, anders blijf ik testen, het is gewoon veel te verslavend. Ff een vraagje, ik heb van dat zelfde vriendinnetje 18 april een bruiloft, waar ik daggast ben, heeft iemand een suggestie waar ik een niet al te dure maar wel mooie positiejurk kan vinden?
Ik weet niet wat je er aan uit wilt geven, maar dit kan ook: https://www.noppies.com/nl-nl/positiekleding/categorie-jurken/ Overigens hoor ik heel graag waar jullie geslaagd zijn. Mijn zusje trouwt namelijk begin juni...
De zwangerschapslijst Onbekend wanneer uitgerekend: * Chimama (26), 1e kindje. 1 oktober zijn uitgerekend: * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje(spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 12 oktober: * Perzik (37), 1e kindje MMM 15 oktober: * Zwaluw1989 (..), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, 24 februari - poppy14 eerste echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk