1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee een ochtend samen praten is niet iets voor mij. Ik wil het denk stap voor stap vertellen. Maar ik laat het hier weten hoe en wat. Wil het graag nu al vertellen via sms :( deed ik laatst ook we smsen vaak. Dan kan ze aan het idee wennen. Laatst was ze mee met de echo en ze kreeg tranen in haar ogen ze wou ook mee bij de verlossing zijn

2. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha @zwaluw dat is heel normaal :D!!! Ik ben er zelf minder mee bezig, maar denk dat het komt doordat dit mijn tweede zwangerschap is. Druk op mijn werk, moet af en toe goed denken, Oja ben zwanger.. Lekker aandenken lekker aan toegeven.. Ik heb heel wat weggedroomd in mijn eerste zwangerschap, lekker genieten meis.

@mille denkt dat het vast goed komt :D... Inderdaad een ochtend plannen.. Wie weet reageert ze heel anders dan je denkt..

3. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    ...

4. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niet wachten tot de 20 weken echo dus ik ga donderdag bellen om te vragen wat een vroege echo precies kost. Ik las 100 euro maar ook 30-40 dus als het te betalen is hoop ik ook op een vroege echo over paar weken. Mijn darmen gaan flink te keer en ik laat steeds scheten en heb heel de tijd honger

5. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Ja ik ben er ook wel erg van aan het genieten. Ben ook zo blij dat mn vriend het ontzettend leuk vind! We vinden het vooral vervelend om tegen iedereen te moeten "liegen".
    Vanavond gingen we bij vrienden eten en rara wat stond er op het menu.... BIEFSTUK!
    "Doe mij maar helememaal doorbakken, ik houd niet van rood vlees."
    Nou, lekker joh....................

Ik heb voor mn schoonmoeder al een leuk cadeau besteld, zij wordt voor de eerste keer oma! Mijn moeders al voor de 5e keer, dus die kan ik hier niet blij mee maken haha!
    bol.com | Oma, Pauline Oud | 9789461440631 | Boeken

Moet vanavond weer de nacht in..... 4! Maar ben al zo moe heel de dag, zit er flink tegen op!

Fijne avond xxxxxx

En Millie, vind het knap dat je zelf deze beslissing hebt gemaakt, heel dapper! Ik had het niet gedurfd hoor!

6. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Millie,
    8 weken echo kost 37 euro.
    12 en 20 weken echo worden gewoon vergoed.....
    Bij mij wel tenminste!

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wauw mille, wat vind ik jou ongelooflijk stoer!! Ik zou denk ik echt het lef niet hebben. Snap nu denk ik ook beter waarom je zo onzeker bent.
    Wat betreft je moeder, ik zou ff een moment met zijn 2cplannen waarin je het in alle rust kan uitleggen, vragen kan je verwachten ja, maar is ook niet zo gek natuurlijk.

Vandaag enorm misselijk geweest, niet normaal. Maar heb het overleefd.
    En ik heb ineens een buikje, die had ik 2 dagen geleden exht nog niet.

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Net gebeld door mvm, volgende week woensdagochtend komt ze langs

9. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vertelde het me moeder nu. Ik stuurde eerst of ze wat wou weten. En toen ik bezig was met een heel verhaal stuurde ze of ik zwanger ben. Ik zei zoals het was dat ik iemand leerde kennen die mij helpte dat vond ze gek en vroeg wat het voor gek is

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    En hoe reageerde ze?

11. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @mille jammer van de reactie! Maar is ze niet gewoon heel erg bezorgd. Kan ik me ook wel goed voorstellen, niet dat het een excuus is om dan zo te reageren... Heb je ook afspraken gemaakt met de donor, aangezien je hem ook persoonlijk kent! Of hoe gaat dat in zijn werk?! Ben maar een beetje nieuwsgierig :D!!

12. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    hmm, dat is nou niet bepaald de reactie waar je op hoopte...

Ik stuur je in gedachten even een fijne knuffel toe, houd je taai meisje. Jouw keuze, jouw wens, jouw leven.

13. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik werd overigens daarnet ook gebeld door MvM, vrijdagochtend komt ze langs. Ze was niet bekend bij mij in de buurt en de flessen komen in een tas... eens kijken hoe lang ik het stil kan houden voor de jonge moeders aan de overkant.

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Oh ik had niet goed gelezen, sorry. Jammer van de reactie. Hopelijk draait ze nog bij. Ik ben ook wel benieuwd hoe het geregeld is. Als je het niet wilt vertellen snap ik dat ook hoor, en ik wil ook helemaal niet nieuwsgierig overkomen (maar ik ben het wel ;) )

15. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had hem maar 1 keer gezien en 1 keer sex gehad en ik kon echt niet geloven dat het in 1 raak was

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jullie hebben ook echt sex gehad, ik dacht dat je het via zelfinsemenatie zou hebben gedaan. (Veroordeel je nog steeds niet hoor)

17. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zeg 1 ding mille: wauw wat knap dat je zo voor je eigen leven kiest!!!!!!! Op welke manier dan ook!!!!

18. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je lieverd!!!!!!

19. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    We deden het zelf thuis. Hij doet dit om mij te helpen niet om zelf kinderen te krijgen. Maar hij vind het wel leuk als ik foto's kan sturen en ik vind het echt niet erg als ze elkaar soms zien. Vind ik juist goed! Maar me moeder had veel vragen ik was helemaal eerlijk. En ze had het gelijk over dat ik nog de kinderwagen heb. En dat ik maar snel mijn zoon luiervrij moet maken haha

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meid, ik rookte ook totdat ik een positieve test in handen had, alleen ik heb de mazzel dat ik direct kan stoppen als ik wil en dat heb ik dus gedaan. Een goede vriendin van me is nu 20 weken zwanger en rookt nog mininaal een half pakje per dag. Dus ik vind het echt heel erg knap van je dat jij aan het afbouwen bent.
    En volgende week vier je gewoon dat je een goede echo hebt gehad met een lollie ipv met een sigaret. Je kan het meid!! En lukt het niet, of heb je ff een moeilijk moment, laat maar weten en we slepen je er door heen.
    Je bent een topper!

Deel Deze Pagina