1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Gelukkig ook nog een positief tintje ;)
    Voor haar is het natuurlijk ook schrikken.
    Maar ik vind het bewonderingswaardig, echt.

2. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @ Rhaps
    Oke, ga me niet meer verontschuldige.;)
    Ik had dit topic even doorgelezen en kreeg de indruk dat de dames die allemaal aan het praten waren al kinderen hebben en het over dingen hebben waar ik nog nooit van heb gehoord.

Ik heb je link doorgelezen! Interessant! Draagconsulent... daar heb ik dus ook nog nooit van gehoord...haha... ben benieuwd!

Ik heb me voordat ik zwanger was nooit verdiept in baby zaken. Maar nu zit ik ook heel de avond achter internet informatie op te zuigen! Hè hè... EINDELIJK mag het! :)

3. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal heeft ze altijd het laatste woord maar nu niet wat kan dat betekenen? Misschien is ze kapot :( maar goed het ging beter dan verwacht nu maar paar dagen laten rusten denk

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    En aantal hebben hier idd al kinderen, maar daar kan jij alleen maar je voordeel uithalen, je mag hier alles vragen, waar we antwoord op hebben geven we antwoord op. Het is heel lochisch dat je onzeker bent, het is je eertse kindje, dat is ongelooflijk spannend, doel van dit forum is (denk ik) om je onzekerheden te delen, je vragen te stellen en je blijdschap en verdriet te delen.
    Ik heb hier in bij mijn zoontje ook op het forum gezeten en daar is een hele fijne groep uit voortgekomen (waar oa miloe85 ook in zit) op fb.
    Wat ik er mee wil zeggen is dat als iedereen elkaar in zijn waarde laat en elkaar respecteerd je hier werkelijk alles kwijt kunt.

5. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    nee hoor herken ik totaaaaaal niet ;)

6. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    @mille, komt vast goed... het is je moeder en het is niet het nieuws wat je dagelijks hoort of de ideale situatie die je je dochter toewenst. Het zal vast even bij haar binnen komen.

Ik vind het heel stoer dat je zo eerlijk bent geweest, laat je moeder er maar even aan wennen. Jij hebt dit ook niet van de ene op de andere dag besloten, het is niet vreemd als je moeder dit ook even wil laten bezinken.

Als ik zo wat tussen de regels doorlees, verwacht ik dat het allemaal wel goed komt. En voel je hier altijd welkom, met alles wat er is...

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Mille, wat een nare reactie van je moeder in eerste instantie. Uit je latere bericht begrijp ik dat ze wel al is bijgedraaid? Meis, ik vind het zo knap van je dat je deze keuze hebt gemaakt! Geniet heerlijk van je zwangerschap!

Perzik, ik ben ook nog kinderloos, dus ik zit ook veel informatie te lezen waarvan ik denk 'nooit eerder aan gedacht!?' hihi!

Baal echt van dat ik niet met MvM mee kan doen. Ben nog een beetje aan het puzzelen of er niet een manier is om het toch te doen... Zit er zelfs aan te denken om bij de kapsalon schuin onder ons te vragen of ik op een ophaaldag mijn flessen bij hun neer mag zetten... Nog maar eens met vl overleggen wat hij ervan vindt!

8. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Heb ik een berichtje van je gemist? Waarom kan je niet meedoen?

9. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Heh waarom zou je dan niet mee kunnen doen Saar? Als het bij de kapsalon kan, dan zou er toch een manier zijn? Of heb ik iets gemist uit een eerdere post van jou?

10. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sterrenmama voel je niet schuldig over dat roken..ik heb tijdens mijn 1e zs ook gerookt en heeft er niks van overgehouden hoor!!het kan, maar het HOEFT niet!
    mijne was bijna 4 kilo en 54 cm bij de geboorte:D
    ik moedig het niet aan, maar wees niet TE streng voor jezelf, oke?

@mille knap dat je het zo doet, maar probeer je niet te druk te maken om anderen hun reacties..is moeilijk, dat weet ik...maar wees blij dat jij het nog kunt delen met jouw moeder;)

11. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze snapte het denk niet helemaal toen ik zei dat ik iemand leerde kennen die wou helpen. Mij een kind geven maar het niet zelf willen hebben. Maar wij blijven wel contakt houden dat is het belangrijkste vind ik maar ik wil er zelf voor zorgen en alles. Zit nu wel te denken van was het toch goed om het vandaag al te zeggen of had ik moeten wachten. Maar kan er nu niks meer aan doen. Over een paar dagen voelt het denk beter. Nu mijn vader en oma nog vertellen. En mijn broers en zussen maar dan doe ik denk een trui aan met grote broer

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik zou niet mee kunnen doen met mvm omdat ik twee hoog woon, en ik alle flessen direct aan de straat zou moeten zetten. De benedendeur is namelijk vrij streng vergrendeld. Ik vertrouw dat in onze buurt niet helemaal, en mvm vertrouwde het ook niet, toen ik ze dat vroeg toen ik belde... Daarnaast werk ik fulltime, dus het is ook lastig om dan een moment af te spreken dat ze zouden kunnen komen halen...
    Toen nog gevraagd of er bij ons in de buurt een depot is waar ik het heen kan brengen, maar dat is te ver weg om even op mijn fietsje naar toe te kunnen (vl heeft de auto mee voor zijn werkt... :(). Dus toen werd het echt een moeilijk verhaal.

Maar als vl ermee instemt om het bij de kapsalon te vertellen (hebben altijd leuk contact met ze), dan kan het misschien alsnog, afhankelijk van wanneer de ophaaldag is...

13. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    @Saar... oke, vandaar....

Ik woon ook in een flat met afgesloten portiek. Heb ook al zitten nadenken hoe dat moet.
    Zal een bellen. Misschien is hier ook een depot.

Ik wil wel graag meedoen. Maar wil toch ook eerst meer zekerheid of alles wel goed zit.

14. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks moppies!!!!! Doet me echt ff goed!!!!!

Trouwens, ik had gister al wel gebeld met een school over inval werk.. Ben vanmiddag langs geweest en is waarschijnlijk (woe, don, vrij) tot de zomervakantie!!!!! Jeeeehhhhhh dat scheelt al een hele lading stress!!!!! Nu die maandag en dinsdag nog, maaaar ik heb iets vasters!!!!!!

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Oh, wat een goed nieuws!! Wat fijn! Hoop dat dat je nu wat rust kan geven! :)

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wahooo!

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    super!!

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Dag dames,

Wat een dag

Daarnet mijn mama aan de lijn.die is er nog niet over dat er een derde komt en hoe ik dat in godsnaam allemaal ga klaarspelen met 3 kinderen en mijn werk.....

19. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meineliebe: succes morgen!!!!

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Arka, misschien moet het bij jouw moeder ook allemaal nog ff bezinken, je red het met 2 ook, dus 3moet ook lukken.

Meineliebe, heel veel succes morgen.

Aan iedereen, slaap lekker

Deel Deze Pagina