Arka je zeurt niet! Heel herkenbaar, ik heb er ook last van. Pijn in mijn onderrug door mijn zwangerschap pijn in mijn bovenrug omdat ik van de week schijnbaar verkeerd heb gelegen en pijn in mijn buik omdat het lijkt alsof alles aan het oprekken is, als ik moet hoesten (wat nog al regelmatig is) schieten de pijnsteken door mijn buik. Aaaaaauuuuuuwwwwww Edit: verder denkt mijn zoon schijnbaar dat mama een klimrek is dus ik heb ook regelmatig een voet in mijn buik of een elleboog in mijn borsten. Ben blij als hij vanmiddag even op bed ligt.
@sterrenmama je hoeft je idd niet schuldig te voelen, ikheb bij de eerste ook gerookt en hij heeft er niets aan over gehouden. nu rook ik ook nog. @mille, en toch vind ik het heel erg stoer dat je dit op deze manier hebt gedaan @Arka je zeurt niet dat mag toch wel en je moet je hart toch ook luchten. @hier nog steeds geen klachtjes, mij hoor je niet klagen hihi. ik heb toch nog maar een tesjte gedaan om het toch zeker te weten hihi en dik posi Ik heb een 't shirt besteld voor mijn zoontje met hoera!ik word grote broer de 22ste vieren we zijn 1ste verjaardag en die trekken we hem aan en zo vertellen we het iedereen
Mag ik me ook melden? Als alles goed verloopt nog een oktobermama. (als kind niet net zo eigenwijs is als ik zelf. Moest 4 oktober komen, ben in augustus jarig) Ik ben nu 32 jaar, woon samen en dit is de eerste. En ondanks een te trage schildklier nu zwanger na wat gedoe met de pil en medicijnen. Zelf hadden we gedacht dat het zo'n vaart niet zou lopen omdat je gemiddeld niet makkelijk zwanger raakt met deze aandoening. Alles bij elkaar is dit dus snel, maar erg welkom. A.s. maandag staat er een bezoekje aan de internist gepland. Pas een week later intake en dan nog 5 dagen later de eerste echo. Geduld is lastig nu, zeker in combinatie met een stukje onzekerheid. Maar dat zal er wel bij horen.
Gefeliciteerd Tricia, voel je welkom! Wanneer ben je uitgerekend? (Ik ben benieuwd wie er uiteindelijk op de uitgerekende dag bevalt, maar goed dat is voor nu natuurlijk onze houvast heh ) Een aantal pagina's terug staat een zwangerschapslijst, misschien kun je daar je gegevens invullen. We hebben hier inmiddels een gezellige ploeg zwangeren :-D
Drinken jullie nog koffie .. Ik dronk smorend meestal 2 koppen , maar het voelt opeens zo slecht ?????
Ps .. Hebt vandaag mijn positie broek aangetrokken , mijn andere broeken zitten zoo niet fijn !!! Beetje een opgeblazen buikje !! Heerlijk. Zo"'n positie broek
Hallo! Mag ik erbij? of is het te vroeg? Ik had gisteren eerste positieve test in handen na meer dan 1,5 jaar proberen! Na 1ste IUI onmiddellijk raak!! 26/02 heb ik eerste echo. Het lijkt allemaal zo onwerkelijk! Ik zou uitgerekend zijn voor 14 oktober!
Poppy, ik lust geen koffie, dus ben sowieso een theeleut. En lekker he doe positiebroeken, ik heb hem ook aan. Ilse, welkom, en nee hoor het is niet te vroeg, voeg je bij ons. En natuurlijk gefeliciteerd
@sterrenmama: ik ben gestopt met roken toen ik zwanger bleek (rookte meer dan een pakje per dag en ja het is moeilijk)! Hoop dat het jou ook snel lukt om te stoppen, want het is echt veel beter voor jou en de baby! Welkom trouwens nieuwe dames!
tricia en ilse gefeliciteerd. zijn er nog meer meiden die al vanaf hun ei geen tot weinig afscheiding meer hebben,normaal heb ik dit altijd wel en best veel.maar nu eigenlijk heel weinig.maandag had ik wel weer wat ik normaal heb maar nu weer niks.nu heb ik gelezen en gehoord dat dit verschillend per vrouw is.weet niet wat ik ervan moet denken
@nieuwe dames welkom! @hier: blegh.....misselijk al vanaf 6u vanochtend. Echt de tranen liepen over mijn wangen. Ik wil me niet zo voelen . En dan vraagt mijn mopje ook nog aandacht, wat ik niet kan geven omdat ik me zo voel . Sorry voor mijn geklaag....ik weet dat ik blij moet zijn dat het ons nog een keer gegund is, maar mijn vorige zwangerschap was ook al niet fijn. Toen zei ik ook: NOOIT meer! En nu weet ik weer waarom . Wat doen jullie tegen de misselijkheid? En voor de mama's onder ons....hoe doen jullie dat icm je andere kindje(s)?
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 12 oktober: * Perzik (37), 1e kindje MMM 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo, Kleinduimpje gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Poppy14 echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk
Vandaag lekker werken tot 4 uur en daarna gesprek met de vader van mijn zoon. Dat is al 3 jaar bezig voelt nu wel goed dat ik het deze keer zelf doe dan krijg ik deze problemen ook niet