@moon, vervelend zeg! Er is al eens iets gezegd over gembercapsules tegen de misselijkheid. Misschien het proberen waard als je er zo veel last van hebt. Hier doet manlief 's ochtends de eerste luier, dat scheelt iets. Voor de rest proberen door te bijten. Ik ben ook redelijk misselijk, maar de moeheid en dromen vind ik vervelender. Ben kapot! Maar ja, nog 6 weken te gaan en dan moet het weer af gaan nemen. Het is voor een heel goed doel!
Na mijn dochters van school gehaaldtehebben nuook lijm met rood in, sorry voor de details.... niet goed
@Arka, bah wat een onzekerheid. Echter zolang het niet doorzet is er niets aan de hand... maar goed juist het niet weten of het aan het doorzetten is maakt het zo %#$%. Ik heb de vorige keer echt drie dagen gebloed voordat ik een mk kreeg... wat ik hiermee wil zeggen dat het iig bij mij niet direct over was, en het tot die tijd een innestelingsbloeding kan zijn. Ik zal ook voor je duimen.
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. * Tricia[\B] (32), 1e kindje 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 12 oktober: * Perzik (37), 1e kindje MMM 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo, Kleinduimpje gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 19 februari - Tricia vk 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Poppy14 echo Tricia echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk Ik heb me er even bij gezet alvast. Straks meer tijd om te lezen en reageren
@arka zo niet leuk Ik doe smorgens gewoon heel rustig aan.als ik.me niet lekker voel. Trekt dat vanzelf weer weg.
Ik durf niks meer te doen. Ik ging mijn auto poetsen (van het bedrijf en moet naar onderhoud). ik ging zwangerschapsonderbroeken kopen en nu durf ik amper uit de zetel te komen
Lieve Arka, mocht het niet goed zijn, verander je daar niks aan. En zit het goed dan hoef je ook echt niet stil te zitten.. Het gaat zoals het gaat, daar doe je niks aan.
Zo ff 2.5 uur geslapen, heerlijk. Nu alleen echt moeite om wakker te worden. Mannetje is ook niet helemaal lekker wakker geworden want werkelijk niets is nu goed
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik liters melk gedronken en dat hielp wel tegen de misselijkheid maar dan moet je wel melk lusten
hallo dames!! @moon klagen mag hier he!!lucht vooral je hart! @arka jee das schrikken, hopelijk is het niks! @koffie ik drink het gewoon nog, niet meer dan 4 koppen per dag!maar ik kom vaak maar aan 2 of 3...en cafeinevrij mag je zoveel drinken als je wil! @tricia en ilse welkom en gefeliciteerd!! @sorry de rest ben ik even kwijt! vanmorgen de consulente van moeders voor moeders gehad! en de wikkeldeken is echt superzacht en heel mooi!!!
ik ben al 4 dagen langer zwanger dan 3 maanden terug!morgen alweer 6 weken! het angstgevoel voor een miskraam wordt al wel steeds minder gelukkig..
Oh, Arka, wat naar! Ik hoop dat het toch allemaal goed is met je ukje! Knuffel, iig! Poppy: ik dronk heel veel koffie en cola light. Ben ik vorige week mee gestopt, omdat het niet goed voelde. Ook zwarte thee probeer ik niet teveel te drinken. Zit nu veel aan de rooibos. Over mvm: ik ga ze denk ik toch nog eens bellen. Het moet toch kunnen, als ik het zo graag wil! Vandaag aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Hij reageerde zo fijn! Zei meteen dat mijn ukje eerste prio krijgt, en als het even niet gaat met lesgeven ivm vermoeidheid of misselijkheid mag ik meteen bij hem aankloppen en zorgt hij voor een oplossing! Geeft me toch wel wat rust, ofzo.
@wintersun lekker he een middag dutje soms is dat zo nodig en als je al een kleintje hebt kan ik me dat helemaal voorstellen.ik heb er net ook een gedaan heerlijk @arka aah meid niet leuk sterkte ermee.ik duim voor dat het goed gaat komen @zwaluw goed bezig zag dat je ook al vk hebt gebeld.ik ga na het weekend bellen.ik durf nog niet zo goed en dan mvm gelijk.
Ik vond het ook super spannend, maar eigenlijk is het heel fijn. Het maakt het allemaal wat "echter".