bedankt voor de pbjes morgen ga ik pendelen. ellen je hoeft volgens mij pas te vertellen datvje zwanger bent 6 wk voor je met vwrlof gaat.lekker je mond houden dus. @zwaluw.thanks ik vond het ook al raar dat mijn vriendin zoiets zei je zit ook met eenbwachtrij enzo je kan niet twee wk van te voren bellen lijkt me
@kokkie je bent echt niet te vroeg! de onze vind dat juist fijn! @arka wat spannend meid! ik ken je onzekerheid! ik heb al bijna 2 weken niks meer verloren! en ben steeds vaker misselijk dus het hormoon doet vast zn werk goed
pffff misselijkheid begint hier een beetje .. Ga morgen nog een testje doen , kijken of dat een knaller word! ben dan 5 week zwanger ..
Gister dus een echo gehad Ze zei dat de vrouw aan de telefoon een rekenfoutje had gemaakt want normaal doen ze geen echo's voor de 6 weken. Ze dacht dat ik al 7 weken zou zijn Toch gekeken en er is dus wel iets te zien. Maar een hartje kon nog niet gezien worden dus moet dinsdag terugkomen Weet zo spannend die dagen.
Ooo... nee.... ik had een beetje bloed tijdens het afvegen! Ook een drukkend gevoel alsof ongesteldheid komt. Brr.... Nu is het gevoel weer even weg. Hoe normaal is een beetje bloed verlies? Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Die achtbaan van zwanger worden is echt zwaar!
Sterkte @perzik !!!! Niet leuk .. Al lijkt het nu wel heeel normaal hoor , je leest het hier zoveel , en in mijn 1e zwángerschap heb ik. Het ook gehad. Het. Is allemaal zooooo slopend , iedereen hier wil zekerheid! Ik zelf ben ook als de dood dat het mis gaat ! Wachten op die echo duurt zoooo lang .... We kunnen niks anders doen dan afwachten !!
O bah, wat een onzekerheid allemaal hier. Arka, hopelijk is het bloeden verder gestopt en blijft het voor jou hier ook bij Perzik! Een beetje bloed is misschien niet erg, maar voor je gemoedsrust kan het maar beter wegblijven. Wat betreft sollicitaties; het zou er voor mij een beetje van afhangen. Hoe graag wil je die baan en hoe vaak zijn er soortgelijke vacatures? Is het echt een unieke kans dan zou ik minder snel geneigd zijn om iets te zeggen. En is het een groot bedrijf of een klein bedrijf? Voor een kleiner bedrijf zijn zulke situaties doorgaans veel lastiger op te vangen. Morgen beginnnen met MvM.... Nog een dagje vrij en blij kunnen plassen haha Er ligt hier een brullende dreumes onder de tafel (krijgt haar zin niet), wat een herrie
het is inderddad echt zenuwslopend.bleeeh.als ik niks voel denk ik hmmm.en als.ik wel wat voel denk ik dat ook.tja lastig lastig. we kunnen niks anders doen dan afwachten inderdaad. voor de meiden die me een pb hebben gestuurd.jullie hebben antwoord.pin je er niet op vast.je moet het zien als een leuk spelletje.bedankt dat jullie rek hebben gehouden met mijn wens het waren er precies 5
Voor de meiden met bloedverlies , mijn vk zei tijdens de zwangerschap van mijn ventje waarbij ik bloed verlies heb gehad bij 5.2 en 10.5 dat bloed verlies meestal onschuldig is en eigelijk gewoon een zwangerschapssymptomen is. Maar omdat er ook zo,n grote hevtige lading van een miskraam aan hangt , word het gelijk als iets heel negatiefs gezien. Dus daar hou ik me maar een beetje aan vast , hopelijk hebben jullie er wat aan.
Ah jeetje ook bloedverlies hopelijk blijft het bij een beetje! Vandaag 6 weken zwanger:-D Alvast een echofotolijstje en een zwangerschapsdagboek gekocht. Durf er alleen pas na een goede echo in te schrijven. Maar dan heb ik hem vast in huis. Voel me best goed af en toe een klein vlaagje misselijkheid en wat moe maar verder mag ik niet klagen. Bij de jongste was ik nu al aan het spugen namelijk.elke ochtend tot 12 uur.
Hier was het deze keer een druppeltje dus zou wel een adertje zijn geweest Maar elke druppel na de miskramen is te veel
Alle baby's blijven zitten hoor!!! Ik heb morgen een echo.. vind het zo spannend pff.. hoop dat ik kan slapen vannacht!
Mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben uitgerekend op de 15e! Ik schrijf al mee bij de oktobermama's bij de zwangerschapsclubs, maar als het mag sluit ik me hier ook graag aan!
Yay! Zal ik me maar even officieel voorstellen dan, aangezien jullie met elkaar al 104(!!!!!) pagina's hebben volgekletst?! Ik ben Emjay, mama van een zoon van begin september 2012. Ik ben getrouwd, bijna 29 (nog 18 dagen), draag(doek)consulente in Groningen en behalve dat ben ik thuisblijfmama. Na de bevalling van L. heb ik heel lang geen cyclus gehad doordat ik nog altijd borstvoeding geef. Gelukkig op 3 januari voor het eerst ongesteld geworden. En nu ben ik wel weer genoeg ongesteld geweest voor de komende twee jaar. Mijn ei was op de 22e, om 5 uur 's ochtends (ik voelde hem echt onwijs goed), en ik heb zaterdag m'n eerste tuurtestje met een tweede streepje gehad. Nu een echte knaller, dus echt zwanger! De 15e oktober dus uitgerekend. Maandag komt MvM, hoop dat ik mee mag doen. En mijn eerste echo is met 10 weken, op 18 maart.
hey, vandaag alweer veel slijm gehad, met nu en dan eens een paar spikkels rood er in. Aangezien ik dat bij mijn vorige zwangerschappen ook heb gehad, heb ik mezelf opgelegd, rustig te blijven en te genieten en ps in paniek te schieten als ik echt bloed ga verliezen zoals bij menstruatie. ik probeer..... Ik probeer heel hard, maar dat stemmetje achter in je hoofd dat zegt 'misschien gaat het fout', brrrrr
Gefeliciteerd en welkom! Een aantal pagina's terug is echter wel een zwangerschapslijst waar iedereen opstaat, misschien kun je die wel aanvullen. Mogelijk kom je dan direct een heel topic tegen over draagdoeken , ik en een redelijk aantal andere vrouwen hebben het voornemen of zijn al (fervente) dragers (neem ik aan gezien het aantal doeken dat ze aangaven te hebben)