@ilse heel duidelijk hoor,ik had de kv nog lichter zondag en toen gaf cb zwanger aan 1-2 welke dozen zijn er eigenlijk allemaal want het zijn er best veel geloof ik he
Babydump doos Felicitas doos (Etos) Blije doos (prenatal) Kruidvat tas En bij een aantal supermarkten krijg je, wanneer je het geboortekaartje inlevert, ook een doos
dankje voor de reacties! Ik denk dat ik het best ook maar even laat bij wat het is met testen.. mss eind volgende week een clearblue met indicator? geen idee! Ik maak me zot en ben een echte doemdenker! Dinsdagavond echt een vlaag van euforie door mijn positieve test en dan nu "gaat het misgaan?". Nu, iedereen zit wel in hetzelfde schuifje tot de eerste echo's.. ik weet niet hoe ik tot 26 febr overleef...
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. * Tricia (32), 1e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 12 oktober: * Perzik (37), 1e kindje MMM 14 oktober: *Ilse88 (25), 1e kindje MMM 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje. * Emjay (28), 2e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo, Emjay intake MvM 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo, Kleinduimpje gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 19 februari - Tricia vk 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Poppy14 echo, Tricia echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk, Ilse88 gynae & echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk 18 maart - Emjay intake vk en termijnecho
Nieuwe dames welkom! @bloedverlies: vorige zwangerschap met 6wk beetje gehad en 2 dagen later nog bruinverlies. De vk zei dat het innesteling was. Maar het blijft altijd schrikken. @hier: pfffff....erg beroerd. Misselijk en duizelig en overgegeven . Vanochtend ha gebeld en de situatie voorgelegd aan de assistente. De ha zou na 13u terugbellen....nou nog steeds niets gehoord dus :x.
Euhm....hier testverslaafd. Heb geloof ik 10 cassettes van z&k, 5 midstream van z&k, 2 k2v5 en 2 cb met indicator gedaan .
Ik denk dat je jou inderdaad wel testverslaafde mag noemen, mafketel . Ik ben dan alleen wel benieuwd wat het je oplevert? Stelt het je gerust?
Volgens mij is de lijst weer verkeerd gekopieerd. Wat testen jullie allemaal veel! Ik heb 3 dagen na mijn nod in de avond getest en daarna nog een keer de volgende dag in de ochtend. Niet dat ik nou zo gerustgesteld ben, maar ik denk dat ik die testen gewoon niet kan vertrouwen en het dus niet echt uitmaakt of ik nou wel test of niet. Hebben jullie het trouwens al verteld aan de omgeving?
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. * Tricia (32), 1e kindje. * Manderijntje (23), 1e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 12 oktober: * Perzik (37), 1e kindje MMM. 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Nickyz (27), 3e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 10 februari - Manderijntje gyn 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 18 februari - Mamajen gyn & echo, Kleinduimpje gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 19 februari - Tricia vk 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Poppy14 echo, Tricia echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk
Klopt, ik had de laatste lijst gepakt maar daar stond jij blijkbaar niet op. Dus heb jouw lijst nog even gekopieerd .
Aangezien je ook veel verschillende tests hebt gebruikt is er nu dan ook een test die je aanbeveelt, dat die het meest prettig of duidelijk is om te gebruiken? Ik krijg een beetje het idee dat die van CB het handigst zijn omdat die gewoon zeggen of je zwanger bent en zo ja hoe lang al, of zijn er nog andere types, merken die je zegt. Die koop ik voortaan alleen nog maar?
nee wij hebben het nog niemand verteld, wachten zowizo tot 8 weken echo en dan beslissen we of we het gaan vertellen of toch wachten op de 12 weken echo... vanmiddag ff wezen paardrijden, tijdens galop best last van mn buik en misselijk na inspanning! paardrijden kan toch zeker geen kwaad?? leuk dat er nog een draagconsulente bij is! hoop dat ze iedereen aan het dragen kan krijgen, het is zoooo fijn!!! ik krijg vlinders in mn buik als ik mn nichtje op mn buik geknoopt krijg, kan je nagaan als het straks mn eigen kindje is!!
Zelf vond ik de midstream sensitieve van zwanger en kids heel fijn. Om echt zwart op wit te zien dat je zwanger bent is cb digital idd heel fijn, maar die is zo prijzig. Maar goed, na woensdag zijn mijn dagen van testen waarschijnlijk voorbij, want wij willen het bij 2 kindjes houden. Mensen die dicht bij ons staan weten het, mijn ouders en broertje, schoonvader en schoonzus en onze beste vrienden. (En mijn hele fb augustus mama's groep, dat zijn ook nog eens 58 vrouwen ) verder wil ik wachten tot na de eerste echo.
Wauw, meiden, wat gaan jullie hard! Niet te doen, ben een dagje werken en ben vervolgens een goed half uur aan het bijlezen, haha! Over die testen: ik heb er net ook nog een tegenaan gegooid. Ik wil ook heel graag zien dat het streepje donkerder wordt, en dat doet ie gelukkig! Gebruik alleen kv 2v5, en volgens mij zit ik daar nu aan de max van hoe donker het streepje kan . Was ook mijn laatste testje vandaag, ik zou mezelf nu alleen nog maar onzekerder maken. Ik lees hier over al jullie kwaaltjes, en dan begin ik mezelf toch wel een beetje zorgen te maken, stom he? Ik heb behalve vermoeidheid eigenlijk nog niet echt ergens last van. Bij vlagen een beetje misselijk, maar niet tot kotsens toe, maar dat is ook zo weer weg. Is het gek dat ik nog maar zo weinig kwaaltjes heb? Moet trouwens steeds maar hele kleine beetjes plassen, terwijl ik wel (naar mijn idee) normaal drink. Moet je veel meer drinken als je zwanger bent? Pfff... al die vragen, word een beetje gek van mezelf...
Bij ons weten inmiddels best veel mensen het. Directe vrienden of de close vrienden die wat verder weg wonen. Ik doe daarnaast een jaartraining en daar weten ze het (was ook niet stil te houden). Mijn kliminstructrice weet het en vanavond ook het groepje waarmee ik nu klim, want ik kan gewoon niet alles meer (buikspiertjes uitdagen is niet prettig) en ik ben klaar met de slechte smoezen. En dan zondag met mijn verjaardag krijgen de aanwezige ouders en broers en zussen het ook te horen. En daarna moet iedereen maar wachten tot we de 12 weken grens hebben bereikt. En ik vind het eigenlijk ook wel prima zo. Kort samengevat important friends and family, en de groep voor wie het niet stil te houden viel.
Bij ons weten ouders, schoonouders, broers en zussen het. Ook 4 collega's van me zijn op de hoogte. Daar het IUI was, waren ze op het werk op de hoogte, dus ook wanneer ik moest testen .
@Saar82, weinig klachten is ook helemaal oke. Niet voor niets komen sommigen er pas rond de bevalling achter... dat zijn natuurlijk de uitzonderingen, maar niet iedereen merkt evenveel. Zo wist ik al bij conceptie dat ik zwanger was... het heeft zo zn voor en nadelen. Wat betreft drinken, ik geloof dat je nu moet mikken op 2 liter per dag. Een utopie voor mij, maar nu ik dit zo opschrijf bedenk ik me dat ik maar ff wat weg moet gaan trekken. Ik gok dat ik nog geen liter binnen heb vandaag. Het lichaam moet geloof ik nu extra afvalstoffen afvoeren en we hebben straks een waterbuik wat ergens vandaan mag gaan komen... maar hoe het precies zit weet ik niet.