1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Nee hoor is helemaal niet gek, geniet er van.
    Het vele plassen kan er bij horen en word veroorzaakt door een hormoon. Vaak hebben vrouwen er voornamelijk de eerste paar weken last van en dan pas weer later in de zwangerschap als de baby het als voetbal/trampoline gaat gebruiken, en dan aan het eind van de zwangerschap als je bm zo groot is dat je blaas in de verdrukking word geduwd.

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    De zwangerschapslijst

Uitgerekend op:
    1 oktober
    * Bessefles (30), 2e kindje.
    * AngelaV (24), 2e kindje.

2 oktober:
    * Ellenmk2 (28), 2e kindje.
    * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes).

3 oktober:
    * Mamajen (27), 2e kindje.
    * Rhaps (32), 1e kindje .
    * Chuiqa (28), 1e kindje.
    * Arka (30), 3e kindje.
    * Bella013 (22), 2e kindje.

4 oktober:
    * Moon77 (36), 2e kindje.
    * Chimama (26), 1e kindje.
    * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk).
    * Stina83 (30), 2e kindje.

5 oktober:
    * Wintersun (29), 2e kindje.
    * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's.
    * Mille (21), 2e kindje.
    * MeineLiebe (29), 2e kindje

6 oktober:
    * Saar82 (31), 1e kindje.
    * Miepje1983 (31), 2e kindje.
    * Bar20 (..), 2e kindje.

7 oktober:
    * Julix (35), 4e kindje.
    * Faithlyn (29), 3e kindje.

8 oktober:
    * Angelea (33), 3e kindje.
    * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk
    * Joyce2013 (27), 1e kindje.
    * Tricia (32), 1e kindje.
    * Manderijntje (23), 1e kindje.

9 oktober:
    * Mienma (35), 2e kindje.
    * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's.

10 oktober:
    * Kaas (30), 2e kindje.
    * Poppy14 (25), 2e kindje MMM.

11 oktober:
    * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA).

12 oktober:
    * Perzik (37), 1e kindje MMM.

15 oktober:
    * Zwaluw1989 (24), 1e kindje.
    * Nickyz (27), 3e kindje.
    * Emjay (28), 2e kindje

Afsprakenlijst
    5 februari - MeineLiebe gyn & echo
    7 februari - AngelaV gyn & echo
    9 februari - Mienma vk
    10 februari - Sterrenmama gyn & echo
    10 februari - Manderijntje gyn
    12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo
    14 februari - Arka vk & echo
    18 februari - Mamajen gyn & echo, Kleinduimpje gyn & echo
    19 februari - Moon vk & echo
    19 februari - Tricia vk
    20 februari - Faithlyn gyn & echo
    24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Poppy14 echo, Tricia echo
    25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo
    26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk
    28 februari - Miloe84 vk & echo
    1 maart - Bessefles vk & echo
    3 maart - Zwaluw1989 vk & echo
    4 maart - Saar82 vk & echo
    10 maart - Kaas echo
    12 maart - Kaas vk
    13 maart - Mille vk
    18 maart - Emjay intake vk en termijnecho

3. Manderijntje

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Nu klopt het echt helemaal volgens mij. Nog iemand die z'n naam mist? :)

4. Manderijntje

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Wij hebben het ook nog niemand verteld. Mijn familie wonen in het buitenland dus als er iets mis zou gaan kunnen ze niet bij ons zijn en dat willen we ze niet aandoen. En zijn familie woont zo dichtbij dat ze zich met alles kunnen bemoeien en dat willen we onszelf niet aandoen. :)

Mijn schoonmoeder is zoooo ouderwets dat ze denkt dat je onvruchtbaar wordt door de pil en waarschijnlijk vindt ze ook dat ik niet zou mogen sporten (omdat dat gevaarlijk zou zijn) en dat ik veel te weinig eet etc. En daar heb ik geen zin in... Sowieso zie ik nu al tegenop haar bemoeienissen. Niet dat we het nou toestaan dat ze zich er echt mee bemoeit maar we laten haar wel gewoon praten om de lieve vrede te bewaren. Maar misschien moet ik daar ook maar van afzien en er wat van zeggen als ze echt overdrijft. En misschien maak ik me weer veels te veel zorgen om niks. ;) Maar ja, ik wil me man ook niet de hele tijd lastigvallen met mijn bedenkingen over zijn moeder, dus dan maar hier. :)

5. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow irritant zo'n schoonmoeder. Mijn schoonmoeder heeft dat gelukkig niet.

@vertellen. Alleen 2 goede vriendinnen weten het wn morgen ga ik het waarschijnlijk aan nog een andere vriendin vertellen. Aan de ouders doen we pas na de echo. Bij de eerste hebben we het binnen een week altojd verteld maar wil het nu ook eens op een andere manier doen. Nu os het nog echt ons geheimpje ook een keer leuk.

6. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meer mensen hier die zich niet zwanger voelen? Ben niet moe niet misselijk helemaal niks. Alleen nog gevoelige borsten en een dikke buik. Voel me helemaal top. Eerste zwangerschap heb ik de eerste 2 maanden op bed gelegen kon echt helemaal niks

7. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Zie mijn berichtje hierboven, maak me ook een beetje zorgen! Voel me moe, maar verder...

8. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Veel testen heb ik ook niet gedaan. Gisteren nog een CB digi om te kijken of hij op 3+ kwam, helaas nog niet. Zal vandaag wel zijn, maar ja ga die niet meer testen. Vanavond MvM dat zal dan ook mijn alleralleraller laatste test zijn.

Vertellen: hmm lastig om het stil te houden, zusje, vriendin, gastouder en leidinggevende wel verteld. Woensdag naar vk en kan dan kids niet van psz ophalen. Tja met welke 'smoes' ga ik mijn moeder vragen om ze even op te halen :(

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nu ben ik het meest tevreden over de midstream van z&k. Eerst niet, maar in vergelijking met de cassette en de k2v5 gaf deze toch snel een zichtbaar streepje en die werd ook echt snel duidelijker. De andere testen bleven vrij lang licht en liepen niet snel op.

10. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoooooo jemig wat is er veel gekletst!!!!!!
    Ik haak hier ff in....

Welkom nieuwe meiden!!!!
    En meineliebe, dinsdag weer een echo spannend!!!!

Angela morgen je echo!!! Succes!!!!!!

Zoooo pffffff vandaag op die nieuwe school gestart, (zeg ik niet gauw over een groep) maar jemig waar ben ik in beland :$ behoorlijk heavy, maar zeker een uitdaging :)

11. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hier wonen (schoon)ouders allebei dichtbij....schoonouders wel het verste weg. Mijn schoonmoeder respecteerde onze wensen tijdens de zwangerschap, bevalling en erna niet. Nog steeds gaat het moeizaam...ze mag van ons daarom ook niets. Misschien sneu, maar dat je ons als ouders niet respecteert en onze regels niet accepteert vind ik ook niet normaal. Zie er nu ook weer heel erg tegenop :(.

12. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @sterrenmama: haha....op welke manier? Druk? Niet luisteren? Welke leeftijd is het?

@geen kwaaltjes: ruilen? Ik wil ze niet ;).

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meiden, hoe vervelend jullie schoonmoeders ook kunnen zijn, wees blij dat ze van jullie kindjes kan genieten, vergeet niet ze doen het uit liefde en bedoelen het echt goed.
    Mij steken dit soort dingen altijd een beetje omdat ik geen schoonmoeder meer heb, zij is 2 weken voor de geboorte van mijn zoontje overleden.
    Snap dat jullie af en toe willen spuien, maar ik wou dat ik dat ook kon :'(

14. Manderijntje

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Het is zo onwijs jammer. Had gewoon zo graag een simpele schoonmoeder gehad maar zij is zo ingewikkeld. :( Ik vind het zonde dat zoiets mij best verdrietig maakt terwijl ik lekker wil genieten, alleen met mijn man maar ook met haar. Maar ik weet nu al dat zodra ik haar ergens bij wil betrekken irriteer ik me dood en kent zij haar grenzen niet.

Lieve Wintersun, ik weet zeker dat ze het goed bedoelen en ik zou haar ook echt niet willen missen. Maar het is af en toe heel moeilijk omdat ze wel heel vaak goedbedoelde adviezen heeft terwijl ze mij gewoon pijn doet soms. Maar ik kan het me ook wel voorstellen dat het ook een groot gemis is als (een van de) oma er niet meer bij kan zijn. Ik hoop niet dat we je gekwetst hebben met onze berichten, dat was zeker niet mijn bedoeling. :)

15. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Thanks!

Mijn schoonmoeder is overleden toen mijn man en ik net verkering hadden. Mijn schoonvader is al bijna 20 jaar geleden overleden. Hier dus ook geen schoonmoeder problemen. Maar ik had het m'n man zo erg gegund om z'n moeder nog te hebben, en zijn kinderen te laten zien.

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Gekwetst niet hoor mandarijntje, maar het doe altijd een beetje zeer. Wilde zo graag dat ik ook kon klagen over mijn sm (al zou ik weinig te klagen hebben gehad want mijn sm was en topwijf). Nu ik weet zwanger ben is het best er weer heel erg dat zij nooit haar kleinkinderen zal kennen en mijn kinderen nooit hun oma, en dat is moeilijk, vooral omdat het haar grootste wens was

17. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    MvM is langs geweest en gelukkig een mooie knallende test.

Bijgevoegde bestanden:

18. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

mooie test.

19. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0

Hier precies hetzelfde! Zucht.. Ik snap dat je graag een sm zou willen Wintersun en dat het een heel verdrietige situatie is..maare.. Wil je de mijne hebben? Echt hoor.. Zal er niet te veel over uitwijden, maar ze is echt grenzen over gegaan. Al is het contact nooit echt lekker geweest.

Emjay, wat leuk uit Groningen! Groningen-stad? Ben nu wel heel benieuwd of ik je (naam) ken :) ben ook behoorlijk fervent draagster. Zit je ook in de draaggroepen op FB?

Verder ben ik het alweer kwijt dames..sorry

20. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Mooie test!

Deel Deze Pagina