1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Goed de update van het lijstje?
    Chuiqa & Stina83 erbij en Mille? of nog maar even wachten?

Chuiqa
    3 oktober, 1ste kindje, 28 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo 12 feb

Stina83
    4 oktober, 2de kindje, 30 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

2. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    De zwangeschapslijst!

Bessefles
    1 oktober 2014, 2e kindje, 30 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

AngelaV
    1 oktober, 2e kindje, 24 jaar
    1ste keer gyn: 07-02
    1ste keer echo: 07-02

Mamajen
    3 oktober, 2e kindje, 27 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

Rhaps
    3 oktober, 1ste kindje, 32 jaar per 9 feb
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

Chuiqa
    3 oktober, 1ste kindje, 28 jaar
    1ste keer gyn: 12/02
    1ste echo: 12/02

Moon77
    4 oktober, 2e kindje, 36 jaar
    1ste keer vk??
    1ste echo??

Fryskfamke22
    4 oktober, is een gokje, 2e kindje (* in aug 10 wk), ... jaar
    1ste keer vk ??
    1ste keer echo ??

Stina83
    4 oktober, 2de kindje, 30 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

Wintersun
    5 oktober, 2e kindje, 28 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

Sterrenmama
    5 oktober, 1e kindje na 5mk's, 29 jaar
    1ste keer gyn (ivm APS) 10-2
    1ste echo 10-2

Saar82
    6 oktober, 1e kindje, 31 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

Miepje1983
    6/7 oktober, 2e kindje, 31 jaar
    1ste keer vk ??
    1ste echo ??

3. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou rhaps jij diarree en ik krijg t er amper uit :(

En vertellen: tja met mijn geschiedenis... We hebben het nu aan beide ouders, mijn broer+schoonzus, m'n beste (zwangere) vriendinnetje+haar vriend en een vriendin die gister heeeeeel oprecht vroeg hoe het nu met me ging (kon gewoon niet liegen)

Verder zal de rest er gauw genoeg achterkomen, wij hebben namelijk iedereen verteld over de miskramen. Dus als ik niet meer drink en rook zien ze t vanzelf ;)

Wat een box betreft: die kont hier zeker weten!!! Ivm de hond.. We hebben een schat van een rottweiler, ze gaat super met kinderen om, maar wil ze toch echt uit elkaar kunnen houden ;)

4. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooooh en hebben jullie je allemaal al opgegeven voor moeders voor moeders????
    Ik wel, wel al voor de 6e keer, dus hoop dat ik nu eens de 10 weken vol mag piesen!!!!

Kleine moeite, maar zooooooo nodig!!!!!

5. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    hahaha, de rottweiler en de kinderen uit elkaar houden... als ik me daar een voorstelling bij maak!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je er open en eerlijk over bent. Ik ben dat eigenlijk ook, je kwetsbaarheid tonen vind ik echt een kracht! De verbinding die je voelt met mensen op die momenten, dat is naar mijn idee zo waardevol. Ja het is niet altijd gemakkelijk om met een lastig verhaal te komen, alleen ik heb de ervaring dat het vertrouwen wat je er mee toont ook leidt tot openheid van de ander. De contacten die ik daarvoor had zijn daarna zoveel diepgaander geworden, ik ben er erg blij mee.

Lieve Sterrenmamma ik gun je en hoop met je mee dat je over 8 maanden een zonnetje in je armen mag houden.

6. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
  7. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Chuiqa en Stina, welkom! En gefeliciteerd!

Het begint hier al gezellig druk te worden!

Vertellen, hier wachten we voorlopig nog even.. Ouders weet ik zo nog niet..maar de rest van de familie pas in april met mijn verjaardag denk ik..

8. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je voor je lieve woorden!!

9. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Tja moeders voor moeders... om eerlijk te zijn durf ik ze nu nog niet te benaderen... Ik wil eigenlijk deze week nog afwachten (de vorige keer had ik na 5 weken een mk). Ik ben dat weekend ook weg, maar ben zeker van plan om uiterlijk 3 januari contact op te nemen. Oke sterrenmama?

10. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha doe maar februari dan rhaps ;)

11. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Moeders voor moeders, tijdens de zwangerschap van ons mopje* meegedaan. Vlak voordat ik klaar was, bleek dat ons meisje verleden was.. Lichtelijk trauma aan overgehouden.. Dus voor m'n eigen rust besloten niet mee te doen.. Misschien egoïstisch..maar anders raak ik TE gefocust op de miskramen..

12. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Man, uhh vrouw, ik tik een bericht en heb er ondertussen al weer een x aantal gemist... zo blijf je doorgaan heh ;)

Nee ik zal geen hormoonzalf gebruiken, ik haat dat spul toch al. Ik heb van de reformzaak een zilverzalfje meegekregen en een bepaalde probiotica. De boel nagekeken op internet en de nadelen die ik daar kan vinden vind ik verwaarloosbaar zeker ten opzichte van de voordelen.

13. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan me het voorstellen hoor mamajen!

Mijn consulente vindt het ook heeeel bijzonder dat ik me elke keer weer op geef... Maar that's me! En heb de medicatie zelf gebruikt, dus zou het van mezelf een beetje egoïstisch vinden als ik t niet zou doen

14. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rhaps gezellig druk toch ;)

Mijn man werkt als kok, dus die is toch aan t werk ;)

15. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Ik vind het ook dapper van je sterrenmama!

16. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    De mijne staat in de keuken worstenbroodjes te bakken :-D. Ik ben eigenlijk de afwas aan het doen, alleen ik voel me even niet zo tof, ik ben als een vis naar lucht aan het happen. Weet niet precies wat het is, alleen dat ik even liever lig of zit dan sta. Fijn zwanger zijn... aan de andere kant als ik even een dagje zonder zwangerschapskwaaltjes ben dan word ik nu onzeker of het allemaal wel goed gaat. Dus wat dat betreft, dan beter te weten dat er hard wordt gewerkt intern.

En het is nu dan ook wel fijn om nu even het over het zwanger zijn te kunnen kletsen, het zal vast op een gegeven moment wel wennen en wat rustiger worden...

17. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    MamaJen: Eerst voor jezelf zorgen dan pas kun je ook goed voor een ander zorgen. Dus goed dat je je niet druk laat maken!

Sterrenmama: Respect dat je je iedere keer zo snel weer aan durf te melden voor Moeders voor Moeders. Ik kan het me ook wel voorstellen nadat je zelf de medicijnen hebt mogen gebruiken. En zolang je jezelf niet voorbij loopt vooral doen!

Ik moet bekennen dat ik het ook nog wel spannend vind om mee te gaan doen. Onze voordeur zit in een "steeg" en de buurvrouw tegenover onze voordeur kijkt vanaf de bank uit op onze voordeur. Nu is zij in oktober bevallen (en 'zit daarom dus ook veel op de bank'), alleen ik was nog niet van plan om haar te gaan vertellen dat ik zwanger ben. Ik vind het daarom nog wel spannend als men steeds langs gaat komen, en vraag me af hoe snel het opvalt dat men de flessen komt halen... Minor detail natuurlijk, alleen het gaat wel door mn hoofd ;)

18. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rhaps: hier moet je de kannen zelf wegbrengen/halen, dus daar heb ik geen last van....

En uhhh dan ken je mij nog niet, ik klets een topic wel vol hoor :p

19. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rhaps ja voor de gein :)!! Ik had do bij het afvegen bloed. Normaal zet mijn ongesteldheid dan door, maar dat deed het niet. Dus ik dacht ga testen is deze wit dan wordt ik gewoon ongesteld. Dus het was een zeer welkome leuke test :D, hihi! Thanks dat je me op het lijstje hebt gezet.. Ik heb de vk nog niet gebeld, denk dat ik dat donderdag ga doen. Ik zou niet weten of het opvalt als ze dingen komen halen. Ik heb ze nog nooit gezien hier in de buurt.

@sterremama super tof van je dat je mee blijft doen met moeders voor moeders! Duim voor een mooi beebje voor je!

@mamajen helemaal niet egoïstisch doen wat voor jou goed voelt! Ik wilde altijd mee doen, maar bij mijn vorige zw redelijk veel bloedverlies gehad, dus pas toen ik zekerheid had voor mijn gevoel, hoefde ik niet meer mee te gaan doen. Dus dit keer dacht ik schrijf me vast in.

Ik verontschuldig me alvast voor mijn geheugen als een zeef! Onthou niet alles, dus als ik niet op iedereen reageer dan is dat dus daarom ;)!!

Ik heb verder nog geen kwaaltjes... Beetje buikpijn maar verder niks. Wat onwerkelijk allemaal...

20. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Hmm ik vraag me af op hoeveel pagina's we begin oktober zitten... we zitten nu op pagina 12. Op dit moment is de groep 12 vrouwen groot en dat zijn dan de dames die hun NOD niet afwachten of die deze net hebben gehad, dus hoeveel vrouwen komen er nog meekletsen... als ze al niet afgeschikt worden door de backlog.

Jij kletst een forum vol, ik zit werkloos thuis en tik zelfs op een zaterdagmiddag/avond dus al pagina's vol. Ik denk dat ik er eens geen uitspraken over ga doen. Ach ik schuif het nu maar ff op gewenning. Ga mezelf kennende straks vast meer meelezen dan zelf posten. Het is nieuw, 1ste kindje en nu weet nog niet iedereen om mij heen het om ze vervolgens lastig te vallen met alle vragen en belevenissen... Oke, voldoende geblaat ik laat het hier bij voor vandaag.

Deel Deze Pagina