1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht

angelaV eindelijk positieve berichten. Fijn dat jullie al het hartje hebben gehoord. Maar hebben jullie deze al gehoord via de doppler?

@Rhaps, hier ook zo'n man die heel erg in touch is met zijn innerlijke kind, ik voed dus momenteel soms idd 2 kinderen op ipv 1. Af en toe heel vermoeiend maar ook wel heel leuk hoor. Heb straks alleen mijn handen vol vrees ik :S

2. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook reflux en kon hem ook geen seconde neerleggen. Bij ons heeft uiteindelijk een bezoek aan de osteopaat het probleem helemaal verholpen, maar een goede draagzak was echt een uitkomst geweest. Vandaar dat ik me er nu van tevoren een beetje in wil verdiepen. ;)

3. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Een heleboel :D:D:D:D:D:D:D:D gok ik zo :p, gefeliciteerd :). Ik hoef nog maar 2,5 week te wachten... maar als ik dit zo lees kriebelt het al wel, ik wil ooook

4. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jeej :D! Had je een uit- of inwendige echo?

5. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Ooooh meiden wat verdrietige berichten hier :'( !!
    wil jullie heel veel sterkte wensen ! :( ik vind het zo erg!!

@angela
    Wat fijn om te horen meid ! met jou termijn is dat heel erg mooi
    Stond je qua termijn ook aardig gelijk met jou berekening ?
    of doen ze dat zo vroeg nog niet?

@draagdoeken
    ik heb ze zelf nooit gebruikt.. al lijkt het me met een 2e
    echt heeeel makkelijk :D wil me er ook wel eens in gaan verdiepen
    ziet er altijd zo knus uit

6. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Zou iemand mijn datum van de echo&intake kunnen aanpassen naar 26 FEB ? bah nog een dag later haha ;)

7. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    he meiden wat naar allemaal die miskramen en bloedverlies!!ik leef met jullie mee :(

angela super joh!!wat fijn :D

ik heb al twee keer gedroomd dat er een tweeling was te zien op de echo...dromen zijn bedrog?? of toch niet??

8. Julix

Julix Actief lid

16 jan 2012
    135
    0
    0
    Supergoed nieuws Angela! :D Konden we wel even gebruiken hier denk ik na alle ellende die vanmorgen opeens toeslaat :x. Marlijn, jij ook al dus.... Wat naar, sterkte!!

Ik had de oudste denk ik vaker gedragen als ik geen Bykay had gehad :cool:. Misschien dat ik 'm deze ronde wel weer eens kans geef, heb inmiddels wat meer ervaring met dragen en knopen. Manduca heb ik trouwens ook zeker overwogen. Uiteindelijk bij Tula beland. Weet niet meer waarom tov Manduca, maar volgens mij min of meer op de gok en omdat ik er niks negatiefs over kon vinden in reviews. Ik kon ze hier in de buurt niet uitproberen en heb het er maar gewoon op gewaagd :). De Girasol (geweven) vind ik gewoon heel fijn en zooo mooi qua kleuren, maar ik 'struikel' (figuurlijk dan) wel eens over de lengte.

Sterkte voor degenen die zich beroerd voelen! Ik heb gelukkig - nog - niet zoveel last, merk weinig van het hele zwanger zijn. Vorige week een wat zeurderige buik gehad, maar nu alles redelijk normaal. Sommige nachten slaap ik slecht, dat herken ik echt van m'n vorige zwangerschappen :cool:

9. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik had een inwendige echo, en via de echo het hartje gehoord. Over 3 weken weer een echo en dan gaat ze kijken hoever ik precies ben. Zo bijzonder zeg!!! Kan het nog steeds niet geloven!

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Meineliebe, Nickyz en Marlijn82, wat een vervelende berichten zeg! Ontzettend naar! Hele dikke knuffel voor jullie alledrie!

AngelaV: fijn dat je al een hartje hebt gehoord! Lijkt me zo heerlijk! Moet nog 25 nachtjes slapen en dan heb ik ook een echo! Duurt nog zo vreselijk lang!! :(

11. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Volgens mij moeten we behalve de afspraken eens bij gaan houden wat onze verwachting is, jongen of meisje, tweeling... Ben wel benieuwd in hoeverre dat uit gaat komen uiteindelijk.

Ik gok zo dat ik een jongetje krijg.

12. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    wij denken dat we een meisje krijgen. En iedereen die weet dat ik zwanger ben denkt dat ook ;)

13. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik was bij de eerste overtuigd dat het een meisje zou zijn. Alleen euh... zagen we dus duidelijk dat het echt een jongetje was bij de 20weken echo ;)

Dus nu durf ik niet te vertrouwen op mijn gevoel, want ik denk alweer dat het een meisje gaat worden. :) Maar of ik het voor oktober zal weten is nog de vraag want ml wil eigenlijk niet weten wat het wordt nadat we de vorige keer zoveel gezeur hebben gehad van familie die bleef vissen naar het geslacht. En bij de geboorte allemaal reacties van "Oh maar dat wist ik al", echt irritant. Dus misschien dat we ons deze keer laten verrassen. Maar ik weet het nog niet, geen idee of ik dat aan zou kunnen, haha!

Ik moet nog 39 dagen tot de echo... Had ik nou maar een week later getest, dan duurde het niet zo lang! :D

14. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Wintersun e.a., wat denk je is het interessant om dat in de lijst toe te voegen? Ik ben wel benieuwd naar de betrouwbaarheid van onze gut feeling.

15. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht

lijkt me wel erg leuk. Maar er zullen er ook bij zijn die het niet willen weten. (ik zelf twijfel nog of ik het wil weten)
    Misschien moeten we daar een aparte lijst voor maken?

16. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij willen het graag weten..maar houden het wel stil voor de meesten..
    ik denk dat we een jongen krijgen :)

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    sterkte :(

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0

neeeeee!

19. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Het gaat me er niet om dat het met 20 wkn ofzo te gaan bevestigen, meer om het noteren van de verwachting op dit moment. Het gevoel dat we hebben, en ik hoop dat we uiteindelijk met zn allen eind oktober nog wel even contact hebben en dan eens gaan bekijken of ons gevoel werkelijkheid is geworden. Ik weet ook niet of dat wanneer ik het met 20 wkn zou weten, of ik het dan al zou willen delen. Ik moet er niet aan denken dat er dan bekenden van mij er op zo'n manier achter zouden komen. Die controle houd ik liever zelf. Maar dat mag iedereen natuurlijk voor zich bepalen.

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    super meis!!!!! proficiat!!!

Deel Deze Pagina