1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jeej, WEEKEND!!! Ik heb het overleefd ondanks de misselijkheid. Gadverdamme wat een dag, was heel blij dat ik ff achter kon zitten om een laptop af te installeren, heb er dan ook bewust heel lang over gedaan.

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    heerlijk meid geniet ervan!!xxx

3. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.169
    1.335
    113
    Wat fijn Angela! Geniet ervan. :)

Fijn he als je na een vermoeiend dagje weer eindelijk thuis bent wintersun! :D Vandaag ben ik zo onwijs moe! Heb echt super weinig gedaan. Wou eigenlijk weer gaan sporten maar ik krijg krampen na een beetje inspanning dus ik wacht maar tot maandag. Kan ik de gyn vragen of het wel oké is dat ik sport. Zijn er nog meer hier die sporten? Ik doe 1 uur in de week zumba en 2x 1,5 uur tae bo en pilates. :)

4. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    sterkte meiden,vind het heel erg voor jullie

hier vandaag uit angst er ook nog maar een gedaan.action testen ideaal.gelukkig knalde die nog.krampjes zijn ietsje minder geworden.maar nu behoorlijk last van mijn darmen.

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb me de hele dag zorgen gemaakt omdat ik buikpijn had, kom ik thuis, doe mijn broek los (kan nog geen positiebroeken aan op mijn werk, omdat ik dan mijn overhemd niet in mijn broek kan doen) en ineens is de buikpijn weg en zie ik wat voor opgeblazen buik ik heb, niet zo gel dus die buikpijn :$
    Nu lekker een losse joggingbroek aan

6. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik drink al dagen super veel melk normaal nooit zoveel. Eet als een paard en heb steken in me buik en vagina. Morgen ga ik de kelder opruimen heb daar heel veel babykleren en andere babydingen. Heb er wel zin in om alles weer te zien :) sommige dingen is toch al 2,5 jaar geleden

7. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

ik doe twee keer in de week hardlopen 5 km en fitness.maar heb de hele week eigenlijk niks gedaan,je mag gewoon sporten.maar ik moet eerst een buikbank met horloge halen voor mijn hartslag.die mag in je zwangerschap niet te hoog worden.en je moet goed drinken en je mag niet te warm worden

8. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    ik heb dat opgeblazen dus ook.vooral na het eten.en veel windjes laten.ik denk ook niet dat ik nog lang mijn eigen broeken aankan.vanmiddag ff bij hm geweest een broek passen.maar denk dat ik er gewoon een ga bestellen.heb echt moeite mijn buik in te houden,dan krijg ik echt pijn.ik weet dat dit nog miet het kindje is maar mijn darmen zijn het wel.ik kwam thuis heb gedoucht een dutje gedaan en toen ook joggingbroek aan gedaan.ojaaa en dorst heb ik ook als een gek.heb de hele dag een flesje water bij me om te vullen

9. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik weet van de vorige zwangerschap, toen had ik dat ook heel erg dat ik binnen een week na testen m'n broeken niet meer dicht kon. Maar na een paar weken zakte het opgeblazen gevoel weer weg gelukkig. Ik ben bang dat ik deze keer echt snel ontplof qua buik. Maargoed, ik ga wel weer snel kijken voor nieuwe onderbroeken, want die zitten me nu echt niet lekker meer!

10. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    ik droeg nog altijd strings maar die heb ik van de week maar eens verruilt voor onderbroeken.zat me niet echt lekker meer.hm had helaas geen broekjes meer in mijn maat

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Tot mijn vorige zwangerschap droeg Ik ook strings, maar die zaten toen ineens niet meer lekker dat hebben ze ook nooit meer gedaan.

Sporten? Wat is dat :p Ik fiets naar mijn werk (3 minuten) en daar hou het ook mee op.

Bij mijn zoontje duurde het toch wel even voor ik een buik kreeg, had zelfs geen opgeblazen buik bij hem. Nu zijn het nog mijn darmen, maar ik heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren voor mijn buik echt groeien

12. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    die broeken zaten zooo lekker maar durf nog niks te kopen

13. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is dit raar ?

Toen in in 2009 zwanger wou worden , heeft bijna 3 jaar geduurd voordat ik zwanger werd . Nu is mijn zoontje 15 maanden. En de 1e ronde hormoonbehandelingen voor een brusje is het raak!

de maand oktober benauwd me best , voor mijn gevoel is dat al super super snel ! O. i dan 23 maanden , en dan een beebje erbij , gaat me dat allemaal lukken ? Ik was er zo op ingesteld dat het weer super lang zou duren en maandenlange behandelingen !

Ik ben zooo blij met mijn zwangerschap! dus voel me ook schuldig over deze gedachten. gewoon omdat het zo totaal onverwacht is!

14. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meineliebe, Nickyz, Marlijn82.... Jemig die had ik even niet zien aankomen... Heeeeeeeel veel sterkte!!!!!!

15. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    En meiden: ik moest 10 pagina's teruglezen :$

Weet niet meer wie t vroeg, maar draai een 5/7 combi.... Dus vrij groot leeftijds verschil.. Pffffff vandaag ging t ietsjes beter, maar nog een lange weg te gaan!!!! Ik sta zeker sterk in m'n schoenen (anders ren je echt jankend weg uit deze groep)... Uk weet gewoon dat ik nu echt heeeel consequent blijven en daar krijg je ff weerstand tegen... Maar geduld wordt beloond, dus komt vanzelf!!!!

Angela: gefeliciteerd!!!!!

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Nee, vind ik geen rare gedachten. Hier is mijn mopje dan bijna 3 en ook ik vraag me af of ik dat wel aankan zowel geestelijk als lichamelijk. Als ik de deur uit moet, bijv. boodschappen doen, lukt me dat dan?? Ben blij dat het nu nog niet zover is :), want 2 is toch best een pittige leeftijd vind ik. Maar dat is mijn mopje ook wel ;):).

17. Zwaluw1989

1 aug 2013
    68
    0
    0
    Niet leuk om te lezen dat er miskramen zijn hier! Heel veel sterkte dames!!
    Volgende ronde meer geluk!

Hier wel echt zwanger, zit op de bank met een blikje tonijn, een plak kaas, 2 wortels en een bak thee!! Hahaa hoe krijg ik het verzonnen ;)

En mn borsten doen echt PIJN!

Heb me ook ingeschreven bij MvM, ze komen volgende week langs. Ik ben heel benieuwd!

18. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je gevoel heel erg! Over onze oudste hebben we 3,5 jaar gedaan. Dus we wilde vroeg beginnen aan nr 2. Maar was toen ook gelijk zwanger. Er zit ongeveer 20 maanden tussen die 2. Ik vond het best moeilijk vooraf. Maar achteraf is het me 200% meegevallen. Dochter sliep nog smiddags. Hoef er niet naar school te brengen. Zwangerschap was afzien maar had niks met me dochter te maken maar met mijn bloeddruk.
    Nu zit er straks 18 maanden tussen de jongste en de baby en 3 jaar met de oudste. En ach dat redden we ook wel. Zoontje slaapt heel veel. En dochter gaat 2 halve dagen na de psz. Maak je niet te druk het komt allemaal goed. En je kan straks lekker mee een dutje doen als je kindje gaat slapen tussen de middag ideaal

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hoi meiden!

Pff, vanavond was me het avondje wel, zeg! Gezellig met wat vrienden/vriendinnen spelletjes gespeeld. En natuurlijk kwam het gesprek op baby's... Ik heb zoooo op mijn tong moeten bijten om niets te verraden! Steeds vragen als "denken jullie er al over na..?" "Is je vriend er ook klaar voor?" en nog een mooie: "waarom pak je niet ook een wijntje, 't is weekend!" *zucht* was moeilijk.
    We willen, zoals gezegd, ons nieuws pas wereldkundig maken nadat we de echo hebben gehad, maar denken er toch aan om het misschien al eerder aan onze ouders te vertellen, want we hebben er allebei echt moeite mee om niets tegen de buitenwereld te mogen zeggen, haha! Daarnaast, ik wil gewoon graag dat mijn ouders en schoonouders weten wat er met ons aan de hand is, zelfs als het mis zou gaan...

@sterrenmama: klinkt als een pittig klasje! Sta zelf ook voor de klas (voortgezet onderwijs) en heb er ook wel wat gezellige uitdagingen tussen zitten, maar idd, wat je zegt: consequent zijn, en dan gaat het snel beter! :)

20. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Saar: ik krijg op 1 of andere manier overal waar ik kom de "probleemklassen" en het is me tot nu toe elke keer gelukt om er gezellige werkende klassen van te maken. Dus heb er zin in!!!!

Stap 1 is al gezet: jongetje dat gister de stoelen door de gang gooide, was vandaag in de klas aan t vechten... En ging zowaar rustig afkoelen op de gang toen ik t vroeg.. :D yeehhhhhh ergste al doorbroken!!!

Deel Deze Pagina