1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Moeilijk is dat he! Wij waren eergisteren bij mn oom op visite en omdat ik normaalgesproken heel erg van 'cigkofte' houd besloten ze dat te maken. Het probleem: cigkofte is gemaakt van rauw gehakt... Dat was ook echt gedoe. :D

Volgens mij hebben ze in Duitsland niet zoiets als MvM. Ik vraag het voor de zekerheid nog even na bij de gyn maandag maar denk niet dat er iets is.

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113

Ik ben echt onwijs veel respect voor leraren in het algemeen en vooral voor leraren die probleemklassen rustig kunnen krijgen. Heb een aantal keren voor de klas gestaan maar dat is echt niets voor mij. :)

3. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mandarijntje ik zeg altijd: t moet door je bloed stromen anders word je gek!!!

En het is heerlijk hoor die vakanties, maar ik heb het is een keer berekend met een vriend hoeveel overuren ik draai in die 40 weken...
    Schrok er zelf van!!! Gemiddeld 8 uur per week (verschilt natuurlijk welke periodes) dus 8x40= 320 uur delen door een 40urige werkweek kom je dus weer uit op 8 weken..... En dan zou t 4 weken vakantie zijn, als je het normaal fulltime zou werken....

Vanavond ook weer 2 uur zitten nakijken en invoeren en dan morgen nog analyseren... En dan tikt t aan ;)

Dus onderwijs moet echt een passie en dat is t voor mij :D

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Slaap zacht dames!xxxx

5. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welterusten arka!!!

6. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

18 okt 2006
    462
    0
    0
    jeetje wat een nare en mooie berichten zie ik voorbij komen.

meiden die bloedverlies hebben heel veel sterkte
    en meiden met de goede echo gefeliciteerd

ik moet nog 1.5 week en dan heb ik ook een echo. gisteren had ik wel steken in mijn buik maar gelukkig is dat nu weer over.

7. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zometeen gaat mijn zoon naar zijn vader voor het eerst 6 uur lang. Dus ik ga het bos in met de hond en dan maar alles opruimen

8. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Mag ik ook meekletsen? Ik ben mama van een ondeugende dreumes van 14 maanden en nu onverwachts zwanger. Mijn man en ik zijn verrast, maar ontzettend gelukkig!

Volgens de berekeningen ben ik 13 oktober uitgerekend. Ik heb nog geen afspraak met de vk.

Ooooh voelen jullie ook die onzekerheid? Hopelijk kom ik de volgende weken goed door!

Liefs

9. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Idd, moet een passie zijn! Voor mij is het dat ook, ik zou nooit meer iets anders willen doen dan lesgeven! Moet wel zeggen dat ik een hekel heb aan het nakijkwerk, hoor... :( Heb nog een fijne stapel liggen...

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Welkom! En ja, die onzekerheid ken ik! Alles is zo spannend en nieuw enzo!

11. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Welkom!
    Mijn dreumes is nu 17 maanden en ik ben weer net zo onzeker als de eerste keer!

12. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

gefeliciteerd en welkom.wij lopen gelijk op

ja die onzekerheid .bleeeeh maar probeer het nu uit mijn hoofd te blocken.ik heb ook nog geen afspraak ik ga maandag vk bellen.spannens.wanneer ga jij bellen

13. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ANGE84 Je zit in het zelfde schuitje als mij , Ik heb een dreumes van bijna 15 maand... en 5w1d zwanger nu .. reuze spannend ! ik ben 12okt. uitgerekend .

Hebben jullie zin in sex nu je zwanger bent ? manlief wou zo graag , maar ik wil eerst zeker weten dat mijn kleine goed zit en veilig ! ik durf gewoon niet !

14. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

ik durf ook niet meer sinds ik het weet.stom he

15. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Zin, nee. Maar het kan absoluut geen kwaad. Ik geniet er maar van zolang het kan. ;)

16. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook niks meer gebeurd sinds ik zwanger ben hihi niet dat ik er zin in heb. Had ik bij ke vorige zwangerschappen ook niet.

Vanmorgen gewerkt misselijkheid viel gelukkig weer. Over 2 weken moet ik weer smorgens werken en dan 2 x hoop dat het dan ook te doen is.
    Gewoon lang de tijd nemen om op te starten en proberen wat te eten dan komt het vast goed

17. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Wat een gezelligheid hier :D Mag ik ook meekletsen?
    Voor het eerst zwanger en volgens internet 15 oktober uitgeteld!
    Spannende periode en ook omdat ik zo vaak lees dat het inderdaad mis gaat:x Meiden sterkte!!

Hier ook werkzaam in het onderwijs :D In het SBO, leuk om zoveel leerkrachten online te zien haha!

18. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    Goedemorgen dames (althans hier in warm suriname) Goedemiddag ondertussenin Europa. Ik wil mij hier dan eindelijk ook aanmelden. Ik lees al mee sinds de NOD forum van 16-31 januari en durf nu pas echt mee te schrijven.

Dit wordt mijn eerst kindje heb al 4 miskramen gehad. 3 met mijn ex van 5 jaar relatie en 1 met mijn huidige partner van een jaar (kennen elkaar wel al 7 jaar).

Mijn nieuwe partner woont in Suriname dus is zwanger worden niet 1 2 3 gedaan. 3 pogingen en 2 keer raak in een jaar dus dat gaat goed. Eindelijk na al die jaren heb ik ook een test waar ik u tege zeg. Test gedaan 10 min geleden.

Mijn uitgerekende datum is 8 oktober zou iemand mij op de lijst willen zetten? Alhoewel ik denk dat het een paar dagen later zal zijn vanwege late duidelijke test. Ik zit zelf tot 1 maart nog in Suriname dus heb nog geen afspraak of iets dergelijks met de gyn ivm mmm. Dus ik moet rustig wachten tot ik weer terug ben.

Of ik ga dragen in een doek, denk het niet. Of ik het wil weten zeer zeker. Zin in sex nog steeds en heb die ook, we zijn alleen iets voorzichtiger.

Hele hap maar dat was het zo een beetje

Bijgevoegde bestanden:

19. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    Oh en zeg maar Gwen is gemakkelijker

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe dames.
    Hier weer geveld Door de misselijkheid. Ik vind het nu echt niet leuk meer. Ik kan helemaal niets meer.
    Zin in ex is dus ook heel ver te zoeken, maar dat had Ik in mijn vorige zwangerschap ook niet.

Deel Deze Pagina