Wow veel miskramen, sterkte allemaal! Hier helaas ook veel misselijk bah Zijn er hier meer mama's die bij een vorige bevalling te vroeg zijn bevallen? Ik dus wel en ben best bang dat het weer gebeurd. Durf daarom eigenlijk ook (nog) geen seks te hebben.
Eline, hoe vroeg ben je bevallen? Ik ben bevallen met 37+4. Maar met 28+3 wel met premature weeën opgenomen gelegen en vanaf 16 weken veel harde buiken. Toen wel veel angst op vroeggeboorte. De gyn zei toen, als je de 34 weken haalt heb je het goed gedaan en remmen we niks meer. Toch ben ik nu niet bang voor vroegtijdige weeën deze x, zwangerschap voelt anders ofzo. Vorige x steeds in angst geleefd, ben nu vooral bezig heel bewust te genieten.
heey lieverds ! zit helemaal in de stress... had nog een test liggen.. maar deze is een stuk lichter dan de andere testen :'( had nog 1 liggen... had ik deze maar nooit gedaan !!! nu zijn mn boobs ook nog eens minder gevoelig ! pffff @eline welkom meid
Frysfamke, rustig aan meisie. Hoeft niets te betekenen. Misschien heb je al zoveel hcg in je urine dat de test het niet aankan. Komt goed!
@wintersun dacht dat ze dan altijd een knaller zouden geven ! maar niet dus ! ik ga nu echt stoppen met testen pff
@Fryskfamke: kwaaltjes verschillen ook per dag, ben ik inmiddels achter. Dat je boobs minder gevoelig zijn - zou ik even van genieten! Knuffel! Hier vandaag voor het eerst echt misselijk. Weet niet hoe ik moet zitten/liggen/staan, alles voelt vreselijk! Tips, anyone?
De zwangerschapslijst Uitgerekend op: 1 oktober * Bessefles (30), 2e kindje. * AngelaV (24), 2e kindje. 2 oktober: * Ellenmk2 (28), 2e kindje. * icsiwonder (26), 3e kindje (spontaan na 2icsikindjes). 3 oktober: * Mamajen (27), 2e kindje. * Rhaps (32), 1e kindje . * Chuiqa (28), 1e kindje. * Arka (30), 3e kindje. * Bella013 (22), 2e kindje. 4 oktober: * Moon77 (36), 2e kindje. * Chimama (26), 1e kindje. * Fryskfamke22 (26), 2e kindje (* in aug 10 wk). * Stina83 (30), 2e kindje. 5 oktober: * Wintersun (29), 2e kindje. * Sterrenmama (29), 1e kindje na 5mk's. * Mille (21), 2e kindje. * MeineLiebe (29), 2e kindje. * Honeybee1983 (30), 3e kindje. 6 oktober: * Saar82 (31), 1e kindje. * Miepje1983 (31), 2e kindje. * Bar20 (..), 2e kindje. 7 oktober: * Julix (35), 4e kindje. * Faithlyn (29), 3e kindje. 8 oktober: * Angelea (33), 3e kindje. * Kleinduimpje (30), 2e kindje na 1 mk * Joyce2013 (27), 1e kindje. * Tricia (32), 1e kindje. * Manderijntje (23), 1e kindje. * Gwendeline (..), 1e kindje. 9 oktober: * Mienma (35), 2e kindje. * Missymaaike (29), 2e kindje na 4 mk's. 10 oktober: * Kaas (30), 2e kindje. * Poppy14 (25), 2e kindje MMM. * Eline20 (22), 2e kindje. 11 oktober: * Miloe86 (27), 2e kindje (1e kindje MMM, 1 MA). 13 oktober: * Ange84 (..), 2e kindje. 15 oktober: * Zwaluw1989 (24), 1e kindje. * Emjay (28), 2e kindje. Afsprakenlijst 5 februari - MeineLiebe gyn & echo 7 februari - AngelaV gyn & echo 9 februari - Mienma vk 10 februari - Sterrenmama gyn & echo 10 februari - Manderijntje gyn 12 februari - Angelea vk, Chuiqa gyn & echo 14 februari - Arka vk & echo 17 februari - icsiwonder echo 18 februari - Mamajen gyn & echo, Kleinduimpje gyn & echo 19 februari - Moon vk & echo 19 februari - Tricia vk 20 februari - Faithlyn gyn & echo 24 februari - Ellenmk2 vk & echo, Rhaps echo, Missymaaike echo, Poppy14 echo, Tricia echo 25 februari - Mienma echo, Rhaps vk, Fryskfamke22 vk & echo, Eline20 echo 26 februari - Stina83 vk & echo, Wintersun vk 27 februari - Mille echo 28 februari - Miloe84 vk & echo 1 maart - Bessefles vk & echo 3 maart - Zwaluw1989 vk & echo 4 maart - Saar82 vk & echo 6 maart -icsiwonder intake vk 10 maart - Kaas echo 12 maart - Kaas vk 13 maart - Mille vk 18 maart - Emjay intake vk en termijnecho[/QUOTE]
Ah, nee, perzik! Wat naar! Heel veel sterkte, en een dikke knuffel! Wintersun: dank! Ga het maar gewoon een beetje proberen 'uit te zingen' vandaag... Durf eigenlijk nog niets te eten, terwijl dat wel zou kunnen helpen, toch?
op hoeveel weken een echo? Hallo iedereen, Ik lees al een tijdje mee, ben uitgerekend op 8 oktober.Maar vroeg me af op hoeveel weken laten jullie een echo doen. De enige bevestiging die ik heb is een zwangerschapstest, ik ben nog niet bij de dokter geweest en ook nog geen bloed laten prikken.
sterkte perzik wat oneerlijk. ik had gisteren iets vreemds.ik doe elke week mijn borsten controleren en gisteren dus ook.en wat gebeurde er er kwam wit vocht uit mijn tepels.ik dacht wat is dat nu dan weer.
Zonneschijn, welkom en gefeliciteerd. Ik heb nog geen afspraak voor een echo staan. Bij mijn vk is het normaal om dit tussen de 10 en 12 weken te doen. Dit is de termijnecho. Een aantal meiden krijgt een vroege echo ivm miskramen of andere medische geschiedenis. Kokkie, dat is vroeg dat er nu al vloeistof uit je botsten komt. Maar niet abnormaal hoor.