1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBMarin

BBMarin Lid

1 feb 2014
    49
    0
    0
    Ik doe straks ook nog lekker een warm bakkie thee voor het slapen gaan, hopelijk pak ik ff meer uurtjes dan afgelopen nacht! (vandaag ook niet gerust/geslapen) ;)

2. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

ik heb dat ook afwisselend koud en warm.snachts bloedheet.waar ik normaal met een dikke pyama en sokken aan in bed lig,kleed ik me nu snachts uit,vandaag hele dag koud gehad en ik kwam uit mijn werk en had me opeens een rooie kop gloeien rode wangen.

je kan ook cocktail saus maken zonder alcohol (ben kok vandaar mijn naam ook)mayo ketchup room en paprika poeder en het smaakt net zo

3. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28

dat is al snel spannend he.moet je daar dan extra voor betalen.ik moet wachten tot 10/12 wk,hier bij de intake meteen echo,en dat is dus bij wk 10/12.ik heb dat ook al drie 2k hoor dat slapen heb dit al vanaf mijn ei

4. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @kokkie27
    Het maakt hier niet uit hoever je bent tenzij hier verzekerd bent dan moet je je wel aan de regels houden.. Ik moet 75 SRD betalen dat is ongeveer €17,50.

vanwege mijn miskramen en pco is het verstandig om eerder de echo te doen.

5. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Och ja jij woont in suriname toch.ik dacht in duitsland ofzo.hahaha

6. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Hier is mvm langs geweest vanavond .ik had een knaltest verscheen al zeer snel op het schermpje.ze zei voor het termijn wat ik zwanger was is het al een mooie test.ze zag ze maar zelden zo mooi voor dit termijn.ik zat nwt aan de grens dat ze langs micht komen omdat ik nog zo vroeg was.ik mag officieel pas vrijdag beginnen.maar ze zei het mag met zon test ook al wel wodag of dodag.

Zal morgen wel een foto plaatsen

7. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Wat fijn om te horen! Geeft weer een wat zekerder gevoel denk ik. :)

(Trouwens het lukt me niet om altijd te reageren op iedereen maar ik lees wel alles! :) )

8. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @kokkie27
    Hahaha nee ik woon hier niet. Althans nog niet. Mijn partner woont hier. Ik ben hier twee maanden op vakantie.
    Ben blij voor je dat je direct een knaltest hebt gekregen goed hoor. Ik kan niet wachten tot ik terugben in NL om ook MvM te bellen. In het verleden heb ik ook pregnyl gebruikt wil zeker wat terug doen.

@manderijntje
    het gaat ook snel hier. Als je er even niet op zit heb je direct 3 paginas om terug te lezen. Mawr ach het houdt me bezig

9. BBMarin

BBMarin Lid

1 feb 2014
    49
    0
    0
    Kokkie, wat fijn!! Hoop donderdag ook op zo'n test hihi

10. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Tnx voor de tip! Zal maar eens een voorraadje gaan brouwen.

Iemand nog tips voor het slapen? Ook hier zijn de nachtjes wel erg kort... Net om half 5 al wakker, terwijl de wekker echt pas om 6 uur gaat...

11. BBMarin

BBMarin Lid

1 feb 2014
    49
    0
    0
    Vannacht gelukkig doorgeslapen! Pfieuw.. hoop dat het eenmalig was hihi

Ik had lekker kopje thee voor t slapen gaan maar verder niks bijzonders.. zou niet weten wat helpt!

12. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames!
    Lekker geslapen maar de misselijkheid is weer begonnen! Dus even afzien tot ik weer kan eten moet een half uur wachten omdat ik thyrax slik voor me schildklier.

13. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ha meiden. Hier heel vast geslapen. En veel en heftig gedroomd! Droomde dat ik een vierling had gekregen, maar ik wist niets meer van de bevalling en niemand wilde me vertellen hoe ze heetten... was heel gek.

Vanmorgen voor het eerst echt boven de pot gehangen, bah wat voel ik me beroerd! Was niet eens in staat mijn brood te smeren voor vandaag. Nu maar onbelegd brood bij me en een los bakje smeerkaas... wel met veel pijn en moeite een cracker naar binnen gewurmd, hoop dat het zo beter gaat... :(

14. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Net bij het naar de wc gaan, een druppeltje bloed... stress...

Ben moe, heb buikpijn en ben zo misselijk... Nadat ze vorige zwangerschap was verkeerd gegaan, had ik me voorgenomen te genieten van alle zwangerschapsverschijnselen mocht ik weer zwanger zijn en alles voor lief te nemen.
    Nu ben ik opnieuw zwanger en is het zo dubbel. Aan de ene kant is het genieten, ook van de vervelende dingen, want het is een teken dat ik zwanger ben.
    Maar aan de andere kant ben ik ook gewoon misselijk & moe...
    Herkenbaar?

15. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Elfenprinses, ik weet hoe je je voelt, ik ben ook extreem moe, en ongelooflijk misselijk. Al moet ik zeggen dat de emfasane begint te werken. Vanmorgen vroeg ingebracht, een uurtje blijven liggen en een paar crackers eten (crisp and salti van wasa) heeft geholpen, ik ben. Op wel misselijk maar het is draagbaar.
    Zit nu op mijn moeder te wachten tot ze mijn zoontje komt ophalen en dan kan ik weer naar mijn werk.
    Fijne dag meiden

16. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    goodmorning lady's

@saar ooh wijfiej!! sterkte met je misselijkheid
    ach waarom ook niet joh! makkelijk toch
    :)

@ elfenprinses
    wat bloed verlies kan vaker
    voorkomen..ik heb het zelf
    ook gehad rond 4 weken en 1 dag
    echt grote vegen.. is nu zn 2 weken
    geleden.. daarna niet meer gehad

@icsiwonder
    oooh jij ook al zo misselijk :(
    succes daar mee !!

@hier
    sinds gister ineens ook veeeel
    kokhalzen hoef gelukkig niet
    over te geven.... maar krijg
    wel ineens klamme handen brr
    en boobs doen ook weer meer pijn

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Elfenprinses, hopelijk is het niets :( Ik begrijp je onzekerheid. Je wilt van alles genieten, maar aan de andere kant maakt de onzekerheid (+ kwaaltjes in jouw geval) je helemaal gek.

Saar, hihi een 4 ling! Hoop het niet voor je hahhaa 😜

Blegh hier ook slecht geslapen! Was om 5.45 wakker en heb wakker gelegen tot 7.00 😲

18. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren viel ik misselijk in slaap en werd misselijk wakker. Net 2 boterhammen gegeten maar had er echt geen trek in. Wil het liefst nu weer gaan slapen maar zoonlief is wakker dus dat gaat niet lukken. Vandaag 14-21 werken. Ik probeer te genieten want het is wel een goed teken

19. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @wintersun
    werkse !! had je toevallig nog gekeken?
    :-D:-D

20. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeie morgen meiden!!!
    Hier gelukkig totaal niet misselijk!!!

Alleen die angst waar ik nu ff doorheen moet.... Pfff valt me zwaar :( gister eerste spuit gezet en is een rot prik!!! Voor de ivf/icsi-ers onder ons... Nog iets vervelender dan de decapeptyl....

Gister wel MvM weer over de vloer gehad, weer extraatjes gekregen van d'r naast de wikkeldoek :)
    Hier nog ff de foto van m'n MvMtest:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina