1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    En nog 1 van m'n echo:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18 KB
      Weergaven:
      5
  2. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat mooi die echo !!! Oooh nu kan ik helemaal niet wachten !!! Nog 13dagen en ik hoop mijn vruchtje ook te zien!!!

3. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Oooh wauw sterrenmamma.mooie echo

fijn he die wikkeldoek.ik heb nu drie wikkeldoeken maar dit is de fijnste zo lekker zacht

4. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @sterrenmamma
    Geweldige echo hoor. Volgende week gewoon een goed resultaat. En je test bij MvM spreekt boekdelen.

5. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig (nog) niet veel last van misselijkheid! Ben wel rap moe s'avonds hoor!.
    Gisterenavond uitslag van HCG in bloed op 4 weken en 6 dagen: +- 2300. Zijn dit goeie waardes? De dokteres zei van wel, maar hoor het graag toch nog eens van anderen ;)
    Ik vroeg me ook af of jullie je nu al wekelijks wegen om jullie gewicht wat in de gaten te houden? Ik heb hier zowiezo al wat overgewicht dus....

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Sterrenmama wat een mooie echo 😍

Ik houd hier ook mijn gewicht dagelijks in de gaten. Heel slecht ik weet het, maar het is een automatisme. Sochtends naar het toilet, even op de weegshaal en dan opfrissen.

Zijn er dames die nog sporten? Ik voel me eigenlijk prima en heb vorige week nog een pittig rondje gedaan met push ups, pull ups en een kettlebell. Maar nu ik weet dat ik zwanger ben durf ik niet meer...terwijl ik me eigenlijk wel prima voel.

7. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen.

Even als eerste, ik lees ook alles maar kan niet overal op reageren.

Voor de dames die misselijk zijn, sterkte. Ik heb het hier met vlagen maar het valt me reuze mee. Wel veel buikkrampen.....hebben jullie dat ook?

Slapen, ging redelijk vannacht. Was wel vroeg wakker maar sliep ook al om kwart voor 10 dus heb wat uurtjes kunnen slapen. Heerlijk.

Zit nu effe op de bank, dochter ligt 20 min in bed maar hoor haar nog steeds brabbelen en kletsen. Hoop dat ze zo in slaap valt. Dadelijk boodschappen doen als madam weer wakker is. Morgen, donderdag en vrijdag moet ik werken dus heb ik weinig tijd om te reageren. Zal het proberen bij te houden.

8. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging normaal starten met start to run maar ik doe het nu toch niet. Mijn conditie is zowiezo al heel slecht en ik zou zeker boven mijn toeren gaan bij de eerste lessen dus doe ik het niet. Maar als je het gewoon bent om te sporten zou ik niet weten waarom je dit niet zou verder kunnen doen? MAAR je moet natuurlijk doen waar je je bij goed voelt ;)

9. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik fiets heel veel voor me werk. Doe aan aquarobics en ga babyzwemmen. Dus genoeg beweging hihi.
    Begin wel verkouden te worden ble.
    Weet nog bij me vorige zwangerschappen dat dit heel lang duurde. Hopelijk ben ik er snel vanaf

10. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    Sport: toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik tot week 36 nog 1 x per week zumba gedaan.
    Nu is bij mij in de zomer een vitamine B12 tekort vast gesteld, hierdoor heb ik tijden geen puf gehaf om te sporten.. Nu weer niet door de zwangerschap haha

Koud: overduidelijk! I loveeeee de elektrische deken :)

Klachten:
    Nu vooral Moe en koud. Maar ook de obstipatie. Had dat de andere zwangerschppen ook, Heb van de huisarts lactulose gekregen en weet nu al dat ik 9 maanden dat moet gebruiken..

11. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zie ik hier ook nog een topic voor oktoberdames, gezellig! Ik ben als het goed is 3 oktober uitgerekend. Gisteren de eerste echo gehad en een kloppend hartje gezien. Sinds zondag spuugmisselijk, dat is wel even minder.

@milou86 ook b12-tekort dus. Spuit je nu ook meer tijdens de zwangerschap?

12. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb toch nog een paar uur op bed gelegen. Ik ben heel duizelig met opstaan dat ik gelijk wil gaan liggen. Misselijkheid is erger geworden. Hoop dat ik me beter voel op me werk. Hoop echt niet dat ik deze keer ook 2 maanden plat lig. Want dan heb ik 2 maanden geen inkomen :(

13. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Misselijk, hier ook met vlagen.. Het is nog wel goed te doen.

Zin in rare dingen, check. Gisteren chocolademelk met slagroom en patat.. Haha.. Al voelde ik me daarna ook niet zo lekker

Moe, enorm.. Lijkt geen einde aan te komen!

14. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Ik ook erg moe.humeur waar je u tegen zegt.misslijk niet wel echt heel erg last van mijn darmen

ik doe 2 keer in de wk hardlopen,en een keer fitnessen.of andersom ligt eraan hoe jet weer is.maar heb nu al 2 wk niet gelopen.omdat je hartslag niet te hoog mag komen.volgens mij rond de 150 ofzo.en ik kan dat nietvin de gaten houden.als ik straks een mooie echo heb dan ga ik gewoon alleen in de sportschool

15. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    meiden, even he, het is niet erg als jullie niet veel reageren hoor, snap volkomen dat dat niet altijd mogelijk is. Regeren mag, veel reageren mag, weinig reageren mag ook. ;)
    het moet wel leuk blijven natuurlijk en geen verplichting worden

16. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ raglottie, nee niet extra spuiten, ik heb net mijn boost van 5 weken 2 x spuiten gehad ( op de dag van mn laatste spuit had ik een positieve zwangerschapstest) en nu moet ik om de 2 maanden.. Na de zwangerschap kijken we verder..

@ eten
    Hier weer direct veel zin in friet, van de friettent, neee thuis bakkeb is niet goed genoeg haha en cola.. Dat drink ik nooit, alleen als ik zwanger ben haha
    Ik heb wel maar heeel weinig honger.. Maargoed bij beide vorige zwangerschappen viel ik eerst 4 kilo af om er vervolgens (alleeb bij de voldragen z wangerschap) 10 kilo aan te komen.. Na de bevalling direct weer op mn streefgewicht..

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    oh miloe ik heb ook zon zin in friet van de friettent, en cola idd ook

18. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    ben ik dan abnormaal ofzo of gewoon nog te kort zwanger maar heb echt geen specifieke behoefte naar iets.wel sneller honger.en kan echt maar kleine beetjes eten want ben gelijk opgeblazen

19. Tricia

Tricia Lid

5 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vooral ontzettend moe. Dat weet ik eigenlijk vooral aan mijn te trage schildklier, maar de waardes daarvan zijn prima. (Vanmorgen de uitslag binnen gehad)
    Dus dan zal dat toch komen van het zwanger zijn.
    Verder weinig klachten. Bij vlagen eens wat misselijk, verder eigenlijk nergens last van.

20. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik heb net m'n eerste aankopen voor deze zwangerschap gedaan :)
    Zwangerschapsspijkerbroek gekocht, en twee leggings. Ik had zo'n kaartje voor 15% korting bij de prenatal gekregen van MvM, dus meteen gebruik van gemaakt! En de broek zat al 25% op. Anyway, helemaal happy! Straks alleen nog een paar driekwart leggings en wat onderbroeken, maar dat laatste wordt een lastige. Mijn favoriete onderbroeken waren van de Hema, maar die hebben ze niet meer. En over hun nieuwe lees ik alleen maar slechte reviews. Mocht iemand de tip hebben voor fijne onderbroeken die helemaal over de buik kunnen, dan hoor ik het graag! (Komende week staan die trouwens wel in de folder van de Wibra, dus die ga ik sowieso even bekijken! )

Verder nu een stuk misselijker, en ik sta werkelijk te kokhalzen bij die geur van de MvM flessen!

Deel Deze Pagina