1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Hallo dames :)

Ik denk dat ik me ook mag melden :)

Na 6 rondes heb ikvanochtend 4 dagen voor nod 2 testen gedaan en alle 2 waren toch wel positief :)

Ik ben mienma 35 jaar en zwanger van ons tweede wondertje :)

2. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Mille, welkom terug! Gefeliciteerd! Fijn dat het nu zeker is!

Bessefles, spannend! Veel plezier! Laat je weten hoe het ging? :) Ben benieuwd!

Hier heeft zl voor het eerst in de sneeuw gespeeld, zo leuk!

3. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Mienma, welkom en gefeliciteerd!

4. Ellenmk2

Ellenmk2 Actief lid

18 okt 2013
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    welkom mienma!

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    #145 Arka, 26 jan 2014
    Laatst bewerkt: 26 jan 2014
    hello ladies

welkom aan de nieuwe dames: proficiat!!!

toch nog eens getest vanmorgen :)

Bijgevoegde bestanden:

6. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @mamajen: sneeuw :(.

@nieuwe meiden: welkom :)!

@vertellen: pfff....vorige keer na de eerste echo, die we met 7wk hadden, vrijwel meteen aan mijn ouders. Ongeveer week erna aan schoonouders, die wilden maar niet samenkomen ;).
    Maken jullie onderscheid tussen (schoon)ouders?
    Hier gisteravond rond 19.15u de cb met indicator gedaan en zie het resultaat :D.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,4 KB
      Weergaven:
      7
  7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    super moon!!

en nu geloven en stoppen met testen hé!!! ;)

8. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, mijn ouders waren super blij! Hadden dus pas gisteren besloten het te vertellen, omdat ze rond die tijd een vakantie wilden boeken. Moest dus last minute iets bedenken. Net wat slagroom en muisjes op een plak cake gedaan en dat gegeven. Hun monden vielen bijna open van verbazing en blijdschap :-D

Over twee weken hebben we een etentje met de schoonfamilie, dan trekken we ons zoontje waarschijnlijk een t shirt aan waaruit blijkt dat er een tweede op komst is. Jullie verder nog leuke plannen om het te vertellen?

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wij twijfelen wanneer we het onze oudere kinderen gaan vertellen (6 en 3)

en ik zal het deze week al moeten zeggen aan niet-familie, omdat ik me geëngageerd heb voor iets dat drie keer per week s avonds doorgaat voor nog drie maanden.
    Zij moeten dan maar zeggen of ze liever iemand anders zoeken, of zullen ze toch wat rekening met me moeten houden... (toch echt om 22u30 stoppen, dat ik voor elf uur in mijn bed kan liggen),...

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb net bij de zeeman 4 rompers gekocht in 50/56 op eentje heb ik al transferpapierer op gezet verwacht najaar 2014 die gaan we straks aan vrienden geven. (Heb het in de cadeauverpakking van de hema gedaan en zij is 20 weken zwanger dus ze zullen vast denken dat het iets is voor hun kleine ;) ) op die andere drie ga ik een foto van ons zoontje zetten waarop hij op de ene foto een bord vast houd met daarop de tekst ik ben stoer en op de andere foto de tekst ik word grote broer. Deze zijn voor mijn ouders, schoonvader en sz.

11. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    En gefeliciteerd en welkom aan de nieuwe dames

12. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn ticker van babytickers.net.. Kiezen hoe je hem wil, datum erin zetten en dan de BBcode (de code die begint met [URL ) kopiëren...
    En hoe zet je hem erin:
    Ga bij je gebruikers instellingen (links) naar handtekening wijzigen, en daar plak je de BBcode
    En dan opslaan ;)

13. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Nieuwe dames: van harte gefeliciteerd!! :D

Wat een leuke ideeën om het nieuws te vertellen! Wij maken wel onderscheid tussen ouders/schoonouders. We gaan het eerst aan mijn ouders vertellen, daarna pas aan mijn schoonouders. Reden daarvoor is dat het voor mijn ouders het eerste kleinkind is, en we willen dat dus extra bijzonder aanpakken. Alleen nog geen idee hoe... Suggesties zijn dus van harte welkom!

We gaan het sowieso pas na de eerste echo vertellen: eerst lekker samen genieten, en natuurlijk heel hard hopen dat de echo goed gaat!

Hebben jullie al een vk benaderd? Ik heb al wel een beetje rondgekeken, maar nog geen knoop doorgehakt. Als het allemaal goed (b)lijkt te gaan, wil ik me volgende week melden bij een vk.

En over moeders voor moeders: ik vind het een supermooi initiatief, maar ik heb geen idee hoe het precies werkt met ophalen. Wij wonen in een appartement twee hoog, en de gedeelde benedendeur is heel goed afgesloten. Geen idee waar ik mijn flessen zou moeten laten als ze die komen ophalen. Daarnaast werk ik van 8:30 tot 17:00, in een omgeving waar ik niet met kannetjes en flessen in de weer kan... Hebben jullie ervaringen met moeders voor moeders?

x

14. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil zoiets doe voor fb :)

Maar dan met: Zo de eerste was hangt buiten!
    En dan op t rompertje oktober 2014 :)

15. Bessefles

Bessefles Lid

12 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk idee wintersun! Zit ook ff te Google-en voor zelf bedrukte t shirts.

Ik ga me volgende week bij de verloskundige aanmelden. Volgens mij krijg je rond de 8 weken de eerste afspraak, duurt dan ineens nog zo lang!

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook meegedaan aan moeders voor moeders. Vind het een mooi initiatief en heb ook 10 volle weken mee gedaan (kan vanaf 6 weken). Ik kon de flessen wegbrengen, dus niemand die dat in de gaten heeft. Als je niet wilt dat ze de flessen komen halen/brengen, moet je eens informeren of er een mogelijkheid is om zelf weg te brengen.

Ik twijfel of ik nu mee ga doen... Vond het best belastend en 2 meiden in m'n omgeving die via IVF zwanger waren geworden deden zelf niet mee. Met hen in het achterhoofd was ik juist mee gaan doen... Nog 1,5 week om te beslissen.

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    weten jullie een leuke app om alles op te volgen (zowel voor mij als voor de papa, heb gehoord dat er leuke papa apps zijn)

17. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik heb nu een app van het voedingscentrum "Gezond Groeien". Ik heb hem erop gezet omdat ik vooral wilde kijken wat ik het beste kon eten enzo, maar ze hebben een leuk gedeelte waarop ze van week tot week vertellen hoe het is met de groei van de baby.

18. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    @mvm ik ga deze keer wel mee doen, had er de vorige keer geen puf voor door mijn depressie.
    @bessefles dank je wel, vond hem zelf ook wel leuk.
    @arka ik gebruik zelf de app womenlog pregnancy, is een leuke en handige app. Voor papa's weet ik niets

19. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben bij onze eerste zwangerschap deze in een lijstje als cadeautje gegeven:

Bijgevoegde bestanden:

20. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    kijk en dat vind ik nou egoïstisch!!!!!! zelf gebruiken, maar niet geven :$ En ook de reden waarom ik me dus ook deze 6e keer weer aan heb gemeld.....

Deel Deze Pagina