1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    ben bloed aan het verliezen... ik vrees het ergste:(

2. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ai elvenprinses, spannend! Ik hoop voor je dat het niet doorzet.

3. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeetje. Hoop voor je dat het niet doorzet. Sterkte!

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik hoop dat het niet doorzet elfenprinses

5. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    pfff afspraak is verzet naar later vanmiddag... nog wat langer in spanning zitten dus.

6. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Lees net op het internet dat het bij 50% van de zwangeren toch goed kan gaan als je bloed verliest. Er is dus nog hoop... Hopen jullie mee?

@ Rhaps: succes met de meeting, balen dat je nog langer moet wachten! Op werk.nl staat een leuke training om je voor te bereiden op dit soort gesprekken. (Gaf mij wat meer zelfvertrouwen bij sollicitatiegesprekken.) In welke omgeving zoek je werk? Misschien dat iemand van dit forum nog een leuke vacature weet...

7. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @Elfenprinses
    ik duim voor je mee dat bet allemaal goed komt en er gewoon een ader is gesprongen

8. Rhaps

Rhaps Actief lid

22 jan 2014
    139
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik heb vaker verhalen gehoord van vrouwen die dachten niet zwanger te zijn omdat ze gewoon nog ongesteld werden en later bevielen van een gezonde baby.
    Laatst een vriendinnetje van mij, zij kreeg op de gebruikelijke tijd een bloeding, wel 3 ipv 5 dagen. Toen zij daarna toch vreemde klachten had is ze gaan testen en had ze een vage positieve test. Jammer genoeg daarna toch snel een mk, maar toch...

Dank je wel dat je wilt helpen met vacatures, ik moet echter vooral zelf ermee bezig. Op dit moment ligt mijn focus vooral op de grote IT/consultancy bedrijven in het midden van het land. Alleen deze bedrijven gaan veelal uit van fulltimers en ik ben een junior die parttime wil... en zwanger is... wel een dilemma. Gelukkig verdient mijn partner voldoende. Mijn inkomen is vooral nodig voor leuke dingen, een hypotheek en het sneller af kunnen lossen van onze mega studieschulden. Ik moet dus niet werken, maar het is wel wenselijk.

9. mariloe

mariloe Lid

31 jan 2011
    63
    0
    6
    overijssel
    Hallo elfenprinsens, ik zelf heb dit ook bij de vorige zwangerschap gehad schoot toen ook flink n de stress je kunt altijd naar de vk of gyn bellen voor dit soort dingen dan kunnen ze evt kijken hoe het er mee gaat.
    Bij mij was er toen blijkbaar niet zo veel aan de hand maar begrijp heel goed je onrust ik duim met je mee.

Gister bij de mondhygienist geweest nu echt zo vies spoelmiddel ach ja we hebben er weer wat voor over he"
    mijjn zusje vanmorgen bevallen van dochtertje dus vanavond op kraam visite, haha hopen dat ze niks aan mij zien want ze mogen het echt nog niet weten veel te vroeg.
    gelukkig ga ik vrijdag eindelijk naar de 6 weken dan krijg ik er een klein beetje meer vertrouwen in want dan begint het hartje met kloppen. en dan nog een weekje en dan hoop ik eindelijk mijn wondertje te mogen zien.

10. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah elfenprinses hopelijk is het niks.

Hebben hier dames ook lage rugpijn en een zwaar gevoel onderin in de buik?
    Ik heb het nu 2 x gehad is dit bandenpijn of moet ik me zorgen maken?

11. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ elfenprinses: ik hoop met je mee!! duimen omhoog!

12. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind ik leuk :D

13. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Elfenprinses, hoe gaat het nu met het bloeden? Hopelijk gaat het allemaal goed met je kleintje en blijft hij/zij lekker bij mama!

14. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Nee he, sinds vanochtend bloed met afvegen. Zelfs met 1 stolsel:( het is nu bruin bloedverlies. Wel minimaal..
    Heb net de gyn gebeld en wordt zo teruggebeld..

Pff.. ik word gek van onzekerheid:(

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ah nee, elfenprinses en angelav! Wat een narigheid! Ik hoop heel erg met jullie mee dat alles toch okee is!

Vandaag ben ik iets minder misselijk dan gisteren, maar moet erg opletten dat ik geen honger krijg. Honger = misselijkheid ben ik inmiddels achter. Wel klierende darmen vandaag. Bah.

16. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @angelav
    oh nee, hopelijk is het niets en hoef je je niet druk te makrn. Hou het ook in de gaten en anders toch ff bellen naar de gyn.

@Elfenprinses
    hoe gaat het inderdaad nu met jou

17. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ik moet om 16.15 bij gynaecoloog zijn...

18. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Angela, jij ook veel sterkte! Hopelijk is het niets.

Gwendeline, hoe vind jij het in Su? Ik ben zelf surinaams en nu 4x teruggeweest. Als de kleintjes wat groter zijn wil ik ze het land graag laten zien.

Pff hier zo moe 😲 dochterlief slaapt al 2,5 u en ik lig al zo lang op de bank. Wil niet meer opstaan!

19. eline20

eline20 Niet meer actief

AngelaV & Elfenprinses hopelijk valt het mee voor jullie beide, ik ga duimen..

20. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Angela en elfenprinses hopelijk stopt het gauw en is het niks!

Deel Deze Pagina