Lees net op het internet dat het bij 50% van de zwangeren toch goed kan gaan als je bloed verliest. Er is dus nog hoop... Hopen jullie mee? @ Rhaps: succes met de meeting, balen dat je nog langer moet wachten! Op werk.nl staat een leuke training om je voor te bereiden op dit soort gesprekken. (Gaf mij wat meer zelfvertrouwen bij sollicitatiegesprekken.) In welke omgeving zoek je werk? Misschien dat iemand van dit forum nog een leuke vacature weet...
Ik heb vaker verhalen gehoord van vrouwen die dachten niet zwanger te zijn omdat ze gewoon nog ongesteld werden en later bevielen van een gezonde baby. Laatst een vriendinnetje van mij, zij kreeg op de gebruikelijke tijd een bloeding, wel 3 ipv 5 dagen. Toen zij daarna toch vreemde klachten had is ze gaan testen en had ze een vage positieve test. Jammer genoeg daarna toch snel een mk, maar toch... Dank je wel dat je wilt helpen met vacatures, ik moet echter vooral zelf ermee bezig. Op dit moment ligt mijn focus vooral op de grote IT/consultancy bedrijven in het midden van het land. Alleen deze bedrijven gaan veelal uit van fulltimers en ik ben een junior die parttime wil... en zwanger is... wel een dilemma. Gelukkig verdient mijn partner voldoende. Mijn inkomen is vooral nodig voor leuke dingen, een hypotheek en het sneller af kunnen lossen van onze mega studieschulden. Ik moet dus niet werken, maar het is wel wenselijk.
Hallo elfenprinsens, ik zelf heb dit ook bij de vorige zwangerschap gehad schoot toen ook flink n de stress je kunt altijd naar de vk of gyn bellen voor dit soort dingen dan kunnen ze evt kijken hoe het er mee gaat. Bij mij was er toen blijkbaar niet zo veel aan de hand maar begrijp heel goed je onrust ik duim met je mee. Gister bij de mondhygienist geweest nu echt zo vies spoelmiddel ach ja we hebben er weer wat voor over he" mijjn zusje vanmorgen bevallen van dochtertje dus vanavond op kraam visite, haha hopen dat ze niks aan mij zien want ze mogen het echt nog niet weten veel te vroeg. gelukkig ga ik vrijdag eindelijk naar de 6 weken dan krijg ik er een klein beetje meer vertrouwen in want dan begint het hartje met kloppen. en dan nog een weekje en dan hoop ik eindelijk mijn wondertje te mogen zien.
Ah elfenprinses hopelijk is het niks. Hebben hier dames ook lage rugpijn en een zwaar gevoel onderin in de buik? Ik heb het nu 2 x gehad is dit bandenpijn of moet ik me zorgen maken?
Elfenprinses, hoe gaat het nu met het bloeden? Hopelijk gaat het allemaal goed met je kleintje en blijft hij/zij lekker bij mama!
Nee he, sinds vanochtend bloed met afvegen. Zelfs met 1 stolsel het is nu bruin bloedverlies. Wel minimaal.. Heb net de gyn gebeld en wordt zo teruggebeld.. Pff.. ik word gek van onzekerheid
Ah nee, elfenprinses en angelav! Wat een narigheid! Ik hoop heel erg met jullie mee dat alles toch okee is! Vandaag ben ik iets minder misselijk dan gisteren, maar moet erg opletten dat ik geen honger krijg. Honger = misselijkheid ben ik inmiddels achter. Wel klierende darmen vandaag. Bah.
@angelav oh nee, hopelijk is het niets en hoef je je niet druk te makrn. Hou het ook in de gaten en anders toch ff bellen naar de gyn. @Elfenprinses hoe gaat het inderdaad nu met jou
Angela, jij ook veel sterkte! Hopelijk is het niets. Gwendeline, hoe vind jij het in Su? Ik ben zelf surinaams en nu 4x teruggeweest. Als de kleintjes wat groter zijn wil ik ze het land graag laten zien. Pff hier zo moe 😲 dochterlief slaapt al 2,5 u en ik lig al zo lang op de bank. Wil niet meer opstaan!