Gefeliciteerd met het goede nieuws Angela! Leuk om je echo te zien, het moet er bij mij ongeveer hetzelfde uit zien. Helaas moet ik nog 2,5 wachten, tijd gaat zooo langzaam! Elfenprinses, heel veel sterkte. Zal voor jullie duimen, vervelend dat je nog zo lang moet wachten....
AngelaV fijn dat echo goed was. Hopen dat beebje blijft plakken elfenprinses. Vandaag intake gehad. Vk gaat nu nog uit van mijn laatste menstruatie en dat was op 13 dec. Volgens haar berekening zou ik nu 8,5 wkn moeten zijn. Ik denk dat ik halve cyclus overgeslagen heb en vandaag 6 wkn ben. Heeft als voordeel dat ik eerder voor echo mag komen. Als blijkt dat ik gelijk heb dan krijg ik waarschijnlijk 2 wkn daarna nog een echo om termijn goed vast te kunnen stellen. Kan morgen bellen voor afspraak echo.
Hoop dat alles nog goed komt elfenprinses! Wat een opluchting Angela! Enig idee waar de bloeding vandaan kwam? Hoe sla je dan een halve cyclus over Angelea? Langere tijd tot je eisprong oid? Wel fijn, nu heb lekker veel echo's achterelkaar. Wij hebben lekker spontaan een nachtje hotel geboekt gisteren. Heerlijk aan het luieren, even niemand behalve elkaar. Ml is eventjes aan de studie en ik vind wel heel fijn hoor, verplicht niets doen. Thuis ga ik toch even een wasje draaien/opvouwen/strijken of iets schoonmaken oid. Merk wel dat ik thuis af en toen overdreef want ik dacht dat krampen normaal waren maar nu ik heel weinig gedaan heb merk ik ook dat ik geen krampen heb gehad.
Ow heerlijk een nachtje in een hotel. Vooral het ontbijt lijkt me heerlijk smorgens. Hoop dat straks met 3 kids nog iemand wil oppassen zodat wij ook een keertje samen weg kunnen. Hebben we sinds we kids hebben nog nooit gedaan. Hier heerlijk geslapen. Klein beetje misselijk wakker maar een keelsnoepje genomen en het trekt weer weg. Vandaag 7 weken jeej!
Manderijntje, geniet ervan! Mijn vader wordt morgen 60 en we gaan met zuslief, ouders en aanhang een weekendje naar landal. We willen het ze morgen vertellen leek ons wel een mooi cadeau! Ook al ben ik pas 5,5 week zwanger. De vorige keer hebben we het pas na de eerste echo verteld, maar ik wil nu niet zo lang wachten. Wanneer hebben jullie het de ouders verteld/gaan jullie het vertellen?
Met 4.5 week. Had het door de misselijkheid ook niet geheim kunnen houden, zeker niet voor mijn moeder
Ik heb het mijn ouders verteld een paar uur na de positieve test ! Bij onze 1e wisten veel vrienden en family het al met 4/5 week , nu wouden we het heel graag wat langer ons geheimpje houden , en ook wachten tot na de echo. We al een schortje besteld IKKE GROTE BROER !!!!
Gisteren dacht ik echt dat het begonnen is dat ik weer 2 maanden plat zou liggen voelde me echt niet goed. In de avond kotste ik en daarna voelde ik me als een princes. Heerlijk geslapen en nu werk ik weer nu hopen dat ik morgen, zaterdag en zondag ook kan werken ben wel misselijk met vlagen maar het is goed te doen en in de ochtend wel boven de wc gehangen maar er kwam niks. Zo even mijn verhaal kwijt
Ik ook even mijn verhaal kwijt. Ik ben vanmorgen naar huis gegaan vanuit mijn werk, pfff. Voel me zo slecht vandaag! Tijdens mijn eerste lesuur vandaag al twee keer weg moeten lopen omdat ik zo misselijk was, bah! Gelukkig heel lief klasje, werkten rustig door terwijl ik er niet was, toppertjes! Wonderlijk ook, zoiets lijken ze ineens aan te voelen! Maar na dat uur heb ik het voor vandaag toch even opgegeven, niet te doen, zeg! Heb me vandaag ziek gemeld en ben naar huis gegaan. Ben al wel bij de drogist geweest en heb gembercapsules gehaald, in de hoop dat dat verbetering oplevert, want dit is echt niets! Voel me ook zo schuldig naar mijn werk, dat ik me heb moeten ziek melden... Stom he? Mijn leidinggevende was nl vol begrip en zei dat ik maar even rustig aan moest doen en eventueel morgen er ook nog bij moet pakken... *zucht* lieve mensen, werk ik mee. Da's trouwens nog iets: emoties! OMG! Die zijn ook flink aanwezig ineens! Zit nu met tranen in mijn ogen te typen omdat ik vind dat ik zulke fijne collega's heb. Word helemaal gek hier! Herkennen jullie die emoties?
Saar, niet leuk. Hopelijk werken de gembercapsules. Emoties, heel herkenbaar, bij zielige liedjes zit ik te sniffen, bij zielige films ook, huilt er iemand in mijn omgeving dan doe ik mee, om gek van te worden
Hallo dames, ben ik weer even @ werk: Ik werk in de gehandicaptenzorg op een woongroep met ernstig verstandelijk gehandicapten met gedragsproblemen @ Misselijk etc: Hier niet echt misselijk, alhoewel vandaag een beetje rommelende maag, vlagen dat je je beetje bibberig voelt en dan weer honger! 0_0 @ Moe; elke dag wel ff een goeie inkakker of ff een dutje doen.. merk best dat ik moe ben over de gehele dag (sneller uitgeput) @ Sport; Ik heb een paard en hier rijd ik nog gemiddeld 4 dagen per week op. Alhoewel ik gister tijdens mijn les het wel eventjes lastig had qua uithoudingsvermogen hahah Hiermee probeer ik zo lang mogelijk door te gaan (goed voor de bekken stabiliteit! ) maar zodra ik niet meer lekker zit stop ik er mee Verder net MvM op bezoek gehad! Meteen net een plasje in de fles gestopt Een héle mooi test! Wat fijn zeg.. en een super lieve zachte badcape! (L)
Hier ook een emomuts hihi. Vooral zielige verhaaltjes van fb. Bij de eerste hebben we het verteld me 4 weken Bij de 2de met 4,5 weken en nu wacht ik zoiezo tot na de echo. Dit kindje is heel onverwachts dus niemand ziet het aankomen. Wil eerst zeker weten dat het goed zit dus denk dat we het met 9 weken gaan vertellen. Wil dan beschuit met muisjes uitdelen op me verjaardag hahaha. En heb ook al 2 shirts besteld voor het te vertellen bij de schoonouders
Als alles goed gaat en we op 4 maart een mooie echo en een kloppend hart zien, gaan we het 's middags aan mijn ouders vertellen. We nemen dan een echofoto mee, en die lijsten we in (met het verhaal erbij dat mijn ouders nooit een foto van mijn vriend en mij hebben gehad om neer te zetten). Daarna rijden we door naar mijn schoonouders, die op die dag 'oppasdag' hebben. We vertellen het daar aan alle neefjes en nichtjes, die het aan hun papa en mama mogen vertellen als die thuiskomen. We zorgen natuurlijk wel dat we bij dat moment aanwezig zijn! Mijn schoonouders krijgen ook een foto. Dat is tenminste nu het idee. We hebben nog ruim twee weken om het allemaal te verzinnen!
Wij hebben het onze ouders wel na de test al verteld.. voor ons 1e x dus wil dat zo snel mogelijk delen!