@ wintersun thank you verry mug!! @arka ik ben blij voor je, een kloppend hartje dat is het begin. Oke wel minder ver dan je dacbt maar ik vind het geweldig!! Ik kan niet wachten op dinsdag nog 4 lange dagen te gaan. Dinsdag komt ml vsn zijn werk en dan hoop ik met een mooie echo foto op hem te staan wachten. om te bedenken dat ik hem twee weken niet heb gezien maar hij nu even niet zo belangrijk is dan die spruit in me buik en hopen dat het goed gaat. (Shame on me)
Ooh arka ff ter bevestiging: Kans op succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap Bron: NVOG
dank u lieverds, sorry dat ik jullie niet vroeger kon op de hoogte brengen de stomme smartphone werkte niet mee. we zijn iets gaan eten met onze meisjes en mijn man: zeg wat is dat met jou, gij kijkt al de hele tijd zo kwaad en ik " ja zeg, nu heb ik de meiden van het forum nog niet op de hoogte kunnen brengen door die gsm en die leven wel keihard mee hé!" hij vond het wel schattig
och echt! wauw zo goed! ik was dus eerst helemaal van mijn melk: het is te klein och nee. De dokter vond me precies wel beetje grappig zeker toen hij ook mijn hcg waarden zag, zei hij dat het wel goed ging zijn
Tja helaas val ik daar niet onder met m'n antifosfolipidensyndroom Maar ik heb andere cijfers om me aan vaat te houden: De kans op een gezonde zwangerschap wanneer een vrouw AFS heeft (en niet behandeld wordt),wordt geschat op 11 tot 20%. Wanneer er echter behandeld wordt, wordt die kans geschat op 70 tot 80% op een gezonde zwangerschap. Bron: Freya
20 febr. 1e echo, benieuwd of ik 7 wkn ben of 10 wkn. Ga zelf van 7 uit. Mag deze afspraak ook op de lijst? Gisteren behoorlijk misselijk geweest. Gelukkig viel het vandaag wel mee als ik regelmatig wat blijf eten. Hoop dat het hierbij blijft. Bij andere 2 kids van 6 tm 22 wkn overgegeven.
en ik moet nu echt stoppen met googlen want dan kom je posts tegen met kloppend hartje op 6 weken en 1 dag en toch nog miskraam en zo... grrrr
@arka onze jongste is ontstaan dmv icsi dus we wisten precies de bevruchtingsdatum. Bij de eerste echo met 6,2 weken zagen we hartactie toen gingen ze opmeten en kwamen ze niet verder dan 5,3 weken. Maar op dat termijn is er nog helemaal geen hartactie. De echo erna met 9 weken liep ie nog maar een dag achter en met 12 weken ging het precies gelijk. Voor de 12 weken is het moeilijk om precies op te meten en elke mm is al een dag meer of minder.
bedankt voor je reactie dat leek mij eigenlijk ook wel, maar gyn zei je hebt onregelmatige cyclus je bent gewoon minder ver... hopelijk goed gegroeid over 3 weken!
Gisteren gevallen op mijn werk in de keuken.op mijn knieen dat wel maar heb ff ee potje gejankt.collegas keken me aan.de chef weet het alleen en probeerde me gerist te stellen.maar heb vannacht de hele nacht wakker gelegen
Och koffie toch! Heb je pijn aan je buik ? Beebje zit echt nog goed diep weg en lekker beschermd hoor, maar bel misschien je vk om je gerust te stellen ? Dikke knuffel !
Nee dat niet maar ben gewoon geschrokken.en toen ik thuiskwam voelde ik geen pijnlijke borsten meer dus ik was helemaal van slag.en het was gisteren ook zoo druk op mijn werk.dus was ik ook nog bang voor de werkdruk dat dat slecht is / was
Ahw, Kokkie! Wat naar! Kan me voorstellen dat je even geschrokken bent, zeker als je daarna ineens een symptoom 'mist' voor je gevoel. Bij mij wisselen die zere borsten ook steeds, het hoeft niets te betekenen meis! Maar als je je zorgen maakt, gewoon vk even bellen!
Dikke knuiffel meis. Mijn beide dochters zaten in mijn buik ttoen er op het werk hele grote stess was. Probeer je rust te nemen op momenten dat het kan