1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik zoek info over moeders voor moeders in belgië maar vind niks...

weten jullie of je ook in belgie kan bijdragen?
    ik zou dat wel willen doen

2. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is er niet.... jullie pregnyl komt uit nederland ;)
    Mijn schoonzusje wilde ook meedoen, maar helaas... tenzij je heeel dicht bij de grens woont en er dichtbij een inleverpunt is....

maar ander kun je helaas niet meepiesen.....

3. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Geen idee of moeders voor moeders in België ook actief is, eigenlijk. Misschien contact opnemen met mvm nederland om te vragen of je in België ook mee kan doen?

Ik ga ze iig morgen even bellen, en mijn vragen voorleggen. Ben benieuwd, hoop dat ik een bijdrage kan leveren.

4. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    en de apps:

ik heb de app van pampers (hallo wereld).. zoooo mooi!!!!
    en de app 'what to expect" zitten infofilmpjes bij...
    en de app van the bump

tja er zijn er zoo veel :)
    en voor de vaders had je "vaders in spé" maar die kan ik niet meer vinden....

5. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik kan nog steeds zo moeilijk geloven dat ik zwanger ben, heb er net nog een testje tegenaan gegooid. Tweede streepje wordt mooi donkerder, maar is nog niet zo donker als de controlestreep. Niet zo gek ook, want officieel is morgen mijn nod pas ;)

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    heb leuk app: pregnancy lite
    met heel mooie foto's ook en je kunt het ook bij je man installeren en dan aanduiden dat hij partner is, dan krijgt hij ook tips ;)

7. Mille

Mille Actief lid

8 jan 2014
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het ook nog niet geloven. Dus vanavond weer testen :) maar eerst 2 keer negatief en dan 3 keer een lichte streep moet toch echt zwanger zijn. Heel onwerkelijk wil nu al de babykleren van mijn zoon tevoorschijn halen en alleen kijken :D

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    mag ik effe zeuren?

ik voel even niks meer: niet misselijk, alleen keelpijn en dan heb ik schrik dat mijn maandstonden toch nog gaan komen...

heb ook geen idee wanneer mijn ei nu is geweesT.
    eerst dacht ff vrijdag, dan maandag.

Dus denk ik: och nee: straks word ik morgen gewoon ongesteld!!

En morgen moet ik werken van 8u 's morgens tot 23u30.... met de hele avond rechtstaan.
    Ik hoop dat dat er niet voor kan zorgen dat het alsnog fout loopt?

sorry voor mijn gezeur

9. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Dit is geen gezeur maar onzekerheid ;)
    Geniete r ff van dat je niets voelt, behalve de moeheid en het gevoel van bandenpijn heb ik vandaag ook geen last van van misselijkheid. Ik vind het heerlijk. Maar dat je kwaaltjes even weg zijn wil niet zeggen dat het fout gaat hoor.
    En lange dag morgen. En met lang staan is niets mis hoor, echt niet. Dan zou ik wel een heel groot probleem hebben aangezien ik in een winkel werk en de hele dag dus sta. (Ben benieuwd hoe ik dat later in de zwangerschap ga vol houden)
    Als je je zorgen makt, lucht hier je hart, daar zijn we voor ;)

10. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Idd, zorgen maken mag! En dat is absoluut niet zeuren! Denk dat we hier allemaal wel met onzekerheidjes langs gaan komen!

@Wintersun: hoe herken je bandenpijn? Ik voel wel iets in mijn onderbuik, maar weet niet zeker of het bandenpijn is... Soort van stretchy gevoel, tegen menstruatiegevoel aan? Kan dat het zijn?

x

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wat ben je lief en wat ben ik blij dat we hier samen zitten!

vooral die hoge hakken ontzie ik me!!!

12. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Is dit je eerste zwangerschap (weet het ff niet meer sorry) ik herken het van mijn vorige zwangerschap. Het voelt echt als stekende pijnscheuten in mijn onderbuik. Maar ik las net elders op het forum dat dit hormonale bandenpijn is, en dat eigenlijk mijn baarmoeder zich aan het uitrekken is om ruimte te maken voor het kindje. Bij een tweede zwangerschap schijn je dat soort dingen sneller te voelen.

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Nee hoor, is puur eigen belang, als ik ergens mee zit verwacht ik het terug ;) :p :D

Oef, hoge hakken, aaaauuuuwwwwww. Zal aan je denken morgenavond

14. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ja, is ons eerste kindje! :D Ik denk echt bij alles wat ik voel "wat is dit, klopt dit wel?" hihi! Die pijnscheuten herken ik ook wel, die voel ik ook af en toe. Goed teken, lijkt me! Hoop zo dat het allemaal goed blijft gaan!

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hihi

ja zal afzien worden.
    heb er anders al rugpijn van, maar morgenavond, brrrr

zit met een heel dubbel gevoel, naast mijn werk heb ik de volgende drie maanden een behoorlijk heftige periode voor de boeg, maar ik wil dat engagement nu ook echt doen.

hoop dat alles goed blijft gaan, anders vergeef ik het mezelf nooit

16. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht

Je lichaam is zich aan het voorbereiden ;)

@arka goed naar je eigen lichaam luisteren, die geeft vanzelf aan wanneer deze het niet meer trekt

17. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog totaaaaaaal geen kwaaltjes, zelfs geen zere boobies...
    Maar komt vanzelf!! De meeste meiden hebben sowieso geen klachten voor de 6 weken ;) tussen de 6 en de 12 zijn ze meestal t ergst...

18. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!!

Als app heb ik zwanger.nl is wel leuk. Zie je de groei van je kindje van week tot week :D...

Hier ook geen kwaaltjes, nada noppes. Heel onwerkelijk.. Beetje buikpijn.. Dus wees niet ongerust, kan zoals sterrenmama zegt allemaal nog komen! Bij mijn vorige zw zoooo verschrikkelijk moe geweest, mijn hoofd wilde wel maar mijn lijf niet... Maar goed heb er weer helemaal zin in, maar het voelt heel anders dan bij mijn vorige..

19. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Hier ook heel anders dan vorige zwangerschap. Toen half uur na positieve test begon de buikpijn...bijna non-stop. Nu weinig tot bijna geen last van mijn buik en verder ook nog niets :$:(. Ergens ook wel blij, want vorige zwangerschap was erg zwaar.

20. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Hier 's avonds ook een rekkend gevoel in m'n buik die ik herken van vorige zwangerschappen. En met vlagen dus misselijk. Ook voel ik wat moeheid opkomen... Maar verder voel ik me prima :)

Vorige zwangerschap van onze zoon veel harde buiken gehad, hoop dat dat wel anders zal zijn deze x :)

Ben even benieuwd.. Heb jullie met of zonder man getest? Hier zonder..

Deel Deze Pagina