1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Inderdaad leuk :). Ik vind de tweede het leukst haha :D.

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Maar toch hoef ik het niet hoor, kan ik geen bevestiging op een andere manier krijgen??

Hoe zijn jouw waarden btw?

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Hier een tijdje niet geweest en dat met een rede.
    Afgelopen maandag avond ben ik opgenomen geweest in het zkh omdat ze bang waren voor een bbz.
    De gyn die mijn opving bij de spoed maakte een echo en was er van overtuigt dat dit geen goede zwangerschap was, wel wilde ze me hcg prikken die was in een week tijd netjes verdubbelt van 446 naar 2800 (netjes binnen de 72 uur).
    Dit maakt haar weer aan het twijfelen en wilde dus dat ik een nachtje bleef omdat ze niet zeker wist of het echt een vruchtzakje was of een peusod ring wat je vaak ziet bij een bbz.

De volgende dag is er weer een echo gemaakt , gelukkig zagen ze een vruchtzakje en dooierzakje in mijn bm.
    Alleen bleek bij het meten van het vruchtzak 8 mm en dat hoort bij een duur van 5 weken en 1 dag , terwijl ik 5 weken en 4 dagen was.
    Nu zeiden ze zelf al dat het met dit termijn lastig konden meten , maar dat de tijd uit zou moeten wijzen hoe dit verhaal gaat aflopen.

Maandag heb ik weer een echo en da.n moet het echt goed gegroeit zijn :( anders word het miskraam nummer 5

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Oh wat een onzekere tijden. Fingers crossed dat het wurmpje maandag goed gegroeit is. Wel fijn dat je zo in de gaten word gehouden

5. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh bah!!!!! Wat verschrikkelijk onzeker hè, op mijn echo liep ik ook 3 dagen achter, pffffff de duimen draaien!!

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Wist jij ook precies wanneer je eisprong was ? Ik namelijk wel.
    Wanneer heb jij weer een echo

7. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Nog bedankt voor jullie lieve reacties! Ik probeer af en toe nog even mee te lezen, want ik ben nu wel benieuwd van wat voor kleine wondertjes jullie allemaal gaan bevallen.

@ Esje, gefeliciteerd met je aanzoek! Geniet ze van deze dubbele bijzondere periode, zwanger en verloofd!
    @ missymaaike, hopelijk ontwikkelt de kleine zich verder goed!

8. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Esje gefeliciteerd! Veel plezier met de voorbereidingen :) Ik ben zelf tijdens mijn vorige zw ten huwelijk gevraagd en ook bewust daarna pas getrouwd. Vond het zo bijzonder dat onze kleine meid in haar kleine bruidsjurkje aanwezig kon zijn! Ze was toen 7 maanden.

9. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Missymaaike hopelijk zit het allemaal goed! Is 3 dagen verschil dan al cruciaal?

10. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hier trouwens ook zo'n honger!! Normaal eet ik altijd heel gezond en dat wou ik deze zw eigenlijk blijven doen, maar heb zo'n zin in chips, friet, chocola enzo :( en helaas geef ik er ook steeds aan toe.

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    dat gevole van jinxen heb ik ook, maar ik wil het nog drie weken verzwijgen op mijn werk en al mijn kleedjes zitten me te nauw (die borsten toch ;)).
    Ik heb me dus ook al een zwarte geklede broek gekocht en een toffe broek besteld...

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och wat fijn! proficiat!!

13. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hee, meiden, vraagje. Hebben jullie 'verboden eten' waar je regelmatig vreselijk veel trek in hebt? Ik heb vandaag zo'n zin in sushi! En dat mag natuurlijk niet... :(
    Heb al met vl afgesproken dat hij, zodra de kleine er is, sushi voor me gaat bestellen en het laat afleveren in het ziekenhuis, als cadeautje, hihi!

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Hoe gaat het met de haakprojectjes van de dames die haken? Gewoon nieuwsgierig. Ben ondertussen aan NOG een project begonnen, een babydekentje voor in de wieg of kinderwagen (weet nog niet of we een wieg nemen)

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Ik moet nog steeds beginnen... Ik heb over twee weken vakantie, dus dat leek me een mooi moment om een keer te starten met oefenen! :)

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik ben bezig met een dekentje voor een vriendin, dan maak ik er nog ééntje voor een andere vriendin en dan kan ik pas aan dat voor ons beebje gaan beginnen

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Carpaccio, eet het eigenlijk nooit, maar ik zag het van de week liggen, en ik heb er ineens zoveel zin in. Verder lust ik de meeste dingen toch niet die ik niet mag dus dat mis ik niet zo. Alleen de biefstukken zal ik gaan missen.

18. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh wat vervelend. Hoop maandag op goed nieuws.

19. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat in mijn vorige zwangerschap met filet american, nu weer. Maar toen zei ik ook tegen vl, als ik ben bevallen haal jij dat voor me. Dus hij vroeg na de bevalling, zal ik een broodje filet voor je halen. Nou nee blehhhhh

20. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Haha zul je altijd zien hè!? Vl had het hier gekocht paar weken geleden om mij te verwennen, uit de koeling bij ah. Tja zei ik en toen viel bij hem het kwartje. Heeft dagen in de koelkast staan lonken om vervolgens in de kliko te belanden....vl eet het namelijk niet ;).
    Maar verse sushi mag gewoon hoor. Bij een sushibar of restaurant waarvan je weet dat ze verse vis gebruiken. Dan is het geen probleem. Mijn vk heeft dat 2 wk geleden nog tegen me gezegd.

Deel Deze Pagina