1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Goeiemorgen dames:)

goh wat is er veel gebeurd.
    Voor de dames met een mk heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Hier nog steeds helemaal niets behalve moe. Ik heb het nu niet meer zo koud als de afgelopen dagen.

Wat ik de vorige zwangerschap deed was heel veel melk drinken tegen de misselijkheid en dat werkte bij mij.

Ik krijg ook dat berichtje uit je buik, leuk he :)

Woensdag naar de vk voor de intake Ik ben benieuwd.

Ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben, raar he.

2. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry maar ik MOET deze foto even delen!!!!!
    Hoezo rottweilers zijn gevaarlijk ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,6 KB
      Weergaven:
      4
  3. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha geweldige foto!!

Hier mocht ik uitslapen. Ben ook flink beroerd dus hoop dat ik.alles binnen hou.
    Straks op visite bij me schoonouders hihi
    Morgen maat even dw dokter bellen voor die pilletjes. Had ze bij me zoontje ook maar was toen al 2 weken aan het kotsen.

4. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Rotwelliers zijn zo gevaarlijk als hoe je ze op voed denk ik wij hadden thuis altijd een duitse staander.echtveen schat van een hond.een labrador kan je net zo gevaarlihk maken.ik ken eerlijk gezegd alleen maar lieve rotweillers

5. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Is sowieso met honden: hangt heel veel af van hoe het baasje ermee omgaat, en dit toont dat jullie jullie rottweiler fantastisch hebben opgevoed! :)
    Mijn ouders hebben ook een hond, echt een schat van een beest, doet geen vlieg kwaad. Toch zou ik mijn kleintje daar niet mee alleen laten, puur omdat het beest geen kleine kinderen gewend is. Mijn ouders zitten er ook echt bovenop als er kinderen in de buurt komen bij haar. Ze is trouwens deze week aangevallen door twee pitbulls toen ze uitgelaten werd. Zo zielig, is flink in haar buik gebeten en was heel angstig een paar dagen. En die baasjes van die pitbulls riepen ze niet eens terug! Werd er zo boos en verdrietig van toen mijn moeder het vertelde!
    Dus idd: het is maar net wat de baasjes met de honden doen!

6. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Vanmorgen uitgeslapen, ik was gisteravond vergeten de babyfoon aan te zetten en ik schrok om 9.30 uur wakker, ik naar mijn zoontje zijn kamer en hij zat heel lief met zijn duplo te spelen, mijn trots. Sinds een paar weken heeft hij een open ledikantje, heb een hek er uit gehaald en dat gaat echt super. Kleine mannetjes worden groot, zucht.

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Vandaag alweer 7weken zwanger!

8. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo de familie is weer de deur uit... Heeeerlijk hoor, m'n neefjes, nichtje, broer en schoonzus over de vloer... Maar om 02:00 in bed en om 08:00 er weer uit is nu wel pittig... Dus ff m'n huisje aan kant en dan dan languit op de bank!!!

Ooh en er ligt nu een hele eenzame hond naast me, die is zwaar gepikeerd dat d'r vriendjes weg zijn :D

9. mariloe

mariloe Lid

31 jan 2011
    63
    0
    6
    overijssel
    Halo ff weer een berichtje van mij.

Misselijkheid neemt iets meer toe vooral op de ochtend.
    hamburgers en andere vette vlees ken ik niet verdragen word al onpasselijk van de geur haha.
    Dat hoor zo niet bij mij.
    en ik ben cassierre dus er komt van alles aan mijn neus voorbij.
    en dan is de winnaar yep a gen filet american net als bij de vorige zwangerschap.
    mijn voorkeur gaat uit naar zoet in alles. dus kan fruit zijn maar ook wat zoetere gerechten gister tika masala gegeten nou dat was super lekker.
    ook ben ik een stuk emotioneler.
    en moe moe moe.
    zo ga nu ff mee tukkken met de kleine man.
    hoewel hij uit volle borst nu loop te zingen in zijn peuterbed dus of hij wil slapen geen idee?
    morgen gaan we weer naar het consultatieburau nou ben benieuwd hoe zwaar en hoe groot de kleine man is geworden.

10. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen geweest babyzwemmen met onze kleine meid. Ze vindt dat echt prachtig. Ze was wel, net als altijd kapot. Dus om kwart over 12 in bedje gelegd, ik ook even mijn oogjes dicht gedaan. Ze slaapt nu nog lekker, hoop op nog 45 min rust hihi.
    Straks naaf verjaardag schoonouders.

Hier straks heel veel buikpijn. Mijn darmen, gingen echt tekeer. Misselijk is minder. Moe nog wel altijd. Vannacht gelukkig ook weer sinds een paar dagen redelijk geslapen. Heerlijk.

Hoe is het met jullie buikjes? Zien jullie al iets? Ik heb het idee dat mijn buik wel wat boller is, doir mijn darmen did zo opspelen. Ben zo bang bij het babyzwemmen dat mijn vriendin die meegaat met haar kindje het al ziet.

11. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Buik, hier begint het ook al goed zichtbaar te worden. Bij zl kon ik het met 12 weken echt niet meer verbergen. Deze x gaat het volgens mij (en m'n man ziet het ook) nog harder.. Geen idee hoe ik het verborgen ga houden komende weken, m'n gewone broeken pas ik niet meer ..

12. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier is ie ook al goed zichtbaar. Ik denk dat ik komende week aan de slag moet met elastiekjes in mijn knoopsgaten... Hoop dat ik mijn 'normale' kleren nog zeker twee weken aan kan, want wil het pas over drie weken wereldkundig gaan maken... Wat wel leuk is, is dat ik er dan meteen echt heel zwanger uit zal zien, haha!

13. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wordt lekker gekletst :D..

Alle mama's met minder nieuws.. Heel veel sterkte...

@sterrenmama wat een prachtige foto!!!

@dames met al een buik!! Hopelijk kunnen jullie het nog verbergen tot dat je het wilt zeggen :D.. Ik had nog een klein buikje vd vorige zw, dus op dit moment is deze niet gegroeid.. Vorige zw pas bij 20 weken een goed zichtbaar buikje.. Ga ervan uit dat het dit keer wel sneller.. Hoopt het in ieder geval tot de tweede echo geheim te kunnen houden voor het werk..

Gaan er mensen carnaval vieren?! Ik heb er geen zin in.. Ga ook maar 1 dag, alleen de optocht... Maar toch.. Haha..

14. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Misselijkheid, check
    Vermoeidheid, check
    Buik, check, halverwege de dag is hij groter dan begin van de dag.
    Carnaval, woon in het Midden van het land boven de rivieren en niet in Amersfoort of soest, dus hier word niets aan carnaval gedaan.

15. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    @Stina: hm, nee, denk geen carnaval dit jaar. Misschien d'n opstoet nog even, maar ik twijfel...

16. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Ik heb hetvidee dat mijn buikje ook al wat naar voren gaat staan.maar weet dit niet zeker.

17. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Hier ook al een buikje, maar weet niet of het door de zwangerschap is of door al die frietjes die ik de afgelopen dagen heb gegeten😁

Wij wonen wel in brabant, maar vieren geen carnaval. Misschien als onze kleine meid iets ouder is. Nu krijgt ze er nog weinig van mee.

We hebben het mijn ouders en zusje dit wknd verteld! Had een gedichtje gemaakt en in een fotolijstje gedaan en mijn moeder riep bij de eerste zin die mijn vader voorlas al: ZIJN JULLIE WEER ZWANGER!! blijdschap, tranen van mams en zusje hahaha geweldig!

18. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat een heerlijke reacties! Wij willen het over 2 weken gaan vertellen. Dan zijn we met ze alle bij elkaar en vind het leuker dan dat mensen het via de tel moeten horen voordat we het zelf kunnen vertellen. En kunnen we ze gelijk ook een fb stop opleggen want dat willen we zelf doen na de 12 wekenecho.

19. Kokkie27

Kokkie27 Bekend lid

11 feb 2013
    547
    72
    28
    Mijn vriend wil wachten tot na de echo.pfff nog drie weken wachten dus.maar ja dat hou ik wel vol.weet het nu al bijna drie weken en heb het gewoon voor me kunnen houden

20. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Same here! Wij moeten nog ongeveer 2,5 weken wachten op de echo, weten het nu sinds 23 januari, en ik vind het zoooo moeilijk om het nu nog voor me te houden!
    4 maart echo, 's morgens vroeg al, en meteen aansluitend intake, en daarna eerst een tripje naar mijn ouders en schoonouders! Zo blij als ik het dan ein-de-lijk mag vertellen! :D

Deel Deze Pagina