1-15 oktober 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mamajen, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mamajen
    spannend meid! ga voor
    je duimen op ook een mooi
    kloppend hartje succes :)

2. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @manderijntje
    jij ook gefeliciteerd meid!! Geniet ervan

3. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Dames, fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien. Gefeliciteerd! Voor de dames die morgen aan de beurt zijn: veel succes en plezier :) Hier nog 3 weken wachten!

Trusten!

4. Sterrenmama

Sterrenmama Bekend lid

29 mrt 2013
    733
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moooooi icsiwonder!!!!!

Frysk: ik moet morgen om 13:45...... Pffffffff zie er echt tegenop!!!!! Voelt echt als "the moment of truth"

5. Gwendeline

Gwendeline Actief lid

3 apr 2009
    128
    32
    28
    Vrouw
    Ambtenaar
    Almere
    @sterrenmamma
    ik deel dat gevoel 100%

6. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Dames met echo's vandaag: heel veel succes! Hoop dat jullie vandaag net zulke mooie berichten mogen krijgen als de dames gisteren! X

7. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    Goeiemorgen dames :)

voor de dames die vandaag een echo hebben, succes, spannend hoor. Ik mag nog 1 week wachten.

Mijn eigen kleren passen gewoon nog. Bij de vorige zwangerschap was ik na 8 weken al 5 kg aangekomen. Nu 700 gram :)

Ik zal dit keer ook in het ziekenhuis moeten bevallen. De vorige keer was ik 1 liter bloed verloren. Dus dan doen we dat maar.

hier nog steeds niet misselijk of iets anders.

8. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vanaf 05.00 misselijk ! Bah bah bah
    En dan ook nog moeten werken , heb zooo geen zin!

9. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mensen met de echo's vandaag: veel succes!!

Hier tellen we nog af naar 26 febr.... Telkens na een maaltijd voel ik me een uurtje misselijk, effectief overgeven moest ik nog niet doen!

Een vraagje: zijn er al vrouwen gewicht bijgekomen? Dit is mijn eerste zwangerschap en ik weet niet echt waaraan ik me moet verwachten. Zowiezo zal ik zeer goed op mijn gewicht letten daar ik al iets overgewicht heb! Momenteel bij 6 weken nog niks bijgekomen.

10. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel succes dames met een echo!! Hopelijk voor jullie ook mooi kloppende hartje :D....

11. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn slechte taalgebruik, wordt er zelf helemaal gek van :)!!! Lees het pas door als het er al staat... Mmm

12. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sterrenmama
    ik ga heel hard duimen
    dat alles goed gaat met jullie
    ukje♥♡♥ sterkte met afwachten
    de komende uurtjes..

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Aan alle meiden met echo's vandaag, veel plezier, hoop dat alles goed is.
    Hier moet ik in het zh bevallen, dit omdat ik aan de antidepressiva zit en de kleine (samen met mij) 48 uur ter observatie moet blijven ivm afkickverschijnselen. Maar ook al zat ik niet aan de ad dan was het alsnog mijn keuze om in het zh te bevallen. Heb er gewoon een fijner gevoel bij.

Zometeen weer werken, zie er na gister vest wel tegen op. Hopelijk gaat het goed. De primparan lijkt voor nu al iets meer te doen dan de emesafane dus hopelijk blijft dat zo. Al ben ik nog steeds hondsberoerd.

14. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Goedemorgen dames

Sterrenmama, heel veel succes straks! Hopelijk is alles Goes.

Gwendeline jij ook vandaag echo? Ook succes!

Hier vanochtend innig met de wc geknuffeld.. Bah..zo van het ene op andere moment supermisselijk. Verder mag ik zo om half 11.

Bevallen, hier ook verplicht in het zh. Bij bevalling van zl 2,5 liter bloed verloren en koortsaanvallen gehad. Dus geen mogelijkheid om thuis te bevallen. Wel zou ik deze x graag in bad bevallen .. Dat kan niet in het zh waar ik loop, maar wel in het academisch zh in dezelfde stad. Maar goed, dat is nog zo ver weg..eerst maar eens de echo..

15. raglottie

raglottie Actief lid

7 feb 2014
    323
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na wat enthousiaste knaltesten van MvM die ik op het forum hier lees, krijg ik onderhand de zenuwen. Een dag voor MvM echo gehad met hartactie, maar in vergelijk met hier geplaatste foto's vond ik mijn test maar een licht streepje. Volgens de vrouw van MvM was het prima. Ik heb een echo met 6w3 gehad, vanwege een eerdere miskraam. Dus ik dacht nadat ik in een ander topic las over dames die zelf een vroege echo laten doen: goh een pretecho, gewoon om de komende 2 weken te overbruggen en de paniek weer wat te laten zakken. Uitwendige echo's worden pas gedaan vanaf 8 weken (en volgende week ergens pas tijd) en het bureau wat wel inwendig doet, heeft komende weken geen plek omdat ze een week voorjaarsvakantie moeten overbruggen. Balen :(. Wat af en toe door mijn hoofd spookt, is dat een zwangerschap van een vriendin een miskraam werd. Zij ging voor de 12 weken echo, allerlei kwaaltjes en bleek het bij de innesteling al verkeerd gegaan te zijn. Kort erop begon ze te bloeden. Wat mij bijgebleven is, is haar opmerking dat haar lijf haar zo voor de gek heeft gehouden. Ik ben zo'n beetje van mijn misselijkheid af en hoe fijn dat ook is, dan maakt dat ook bang. Het ging even goed, maar de paniek slaat gewoon even toe :x Ergens denk ik: zal ik een afspraak maken met de huisarts, dit bespreken en vragen of er paar keer een hcg-controle kan zijn. Poeh, hele boterham, moest het even kwijt!

16. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ach meid, het kan echt stressvol zijn hè? Vertrouw op je lichaam en je kindje. Als je al hartactie hebt gezien is de kans sowieso klein dat je nog een miskraam krijgt. Bovendien kan het zijn dat je test niet zo knalde omdat je heg juist zo hoog is dat de test dat niet aan kan.

Blijf rustig en probeer te genieten.

17. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meisie, bespreek dit met je vk, daar is ze voor. Zij kan je vgeruststellen.
    Ik snap je angst, maar ik kan niets zeggen wat je geruststeld, hoe graag ik dat ook zou willen. Dikke knuffel

18. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Jippie, wij gaan morgenavond onverwacht en gratis naar de musical love story in Amersfoort. Hopelijk kan ij nog wel een oppas regelen en hopelijk voel ik me goed genoeg

19. Mamajen

Mamajen Bekend lid

8 nov 2013
    634
    1
    0
    Jaah! Goede echo, hartje klopt :) blij!

20. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0