♥ Uitgerekende datum ♥ 1 oktober (2) ♡ Nuri1608 - 21 jaar - tweede kindje ♡ Foxxy - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober (1) ♡ 83angel - 32 jaar - eerste kindje 3 oktober (3) ♡ Doornroos - 29 jaar - tweede kindje ♡ Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje 4 oktober (4) ♡ USAbaby - 30 jaar - tweede kindje ♡ werveltje - 30 jaar - tweede kindje ♡ Ziva15 - 28 jaar - vijfde kindje ♡ Daan3 - 25 jaar - eerste kindje 5 oktober (2) ♡ aggy - ? jaar - derde kindje ♡ mb90 - ? jaar - tweede kindje ♡ Nox - 34 jaar - derde kindje 6 oktober (3) ♡ Bloem4 - ? jaar - tweede kindje ♡ Cares86 - 29 jaar - derde kindje ♡ meisje26 -35 jaar - derde kindje 7 oktober (2) ♡ mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje ♡ Elssje - 25 jaar - eerste kindje 8 oktober (4) ♡ Soort - 28 jaar - eerste kindje ♡ Never lose hope - 24 jaar - eerste kindje ♡ Givenchy - ? jaar - ? kindje ♡ MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje 9 oktober (3) ♡ Aappie - ? jaar - derde kindje ♡ San261 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Olivi - 33 jaar - eerste kindje 10 oktober (5) ♡ Guusje27 - 33 jaar - derde kindje ♡ Navara2010 - 25 jaar - tweede kindje ♡ Vally - 29 jaar - tweede kindje ♡ Malika1989 - ?? jaar - tweede kindje ♡ Appelboompje - 32 jaar - eerste kindje 11 oktober (1) ♡ Pinkie88 - bijna 28 jaar - eerste kindje 12 oktober (3) ♡ Hippydepippy - 29 jaar - tweede kindje ♡ Bloemetje1987 - 28 jaar - eerste kindje ♡ Mimi1988 - 27 jaar - tweede kindje 13 oktober (3) ♡ Saarrr - 28 jaar - eerste kindje ♡ Vive4 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Marinke84 - 31 jaar - 2e kindje 14 oktober (2) ♡ 26mei - 29 jaar - tweede kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 20 jaar - tweede kindje 15 oktober (3) ♡ Bailey2005 - 35 jaar - tweede kindje ♡ Irisbloem - 34 jaar - eerste kindje ♡ LaLune - 38 jaar - derde kindje Datumloos (2) ♡ Novem - ?? jaar - ?? kindje ♡ Koekie83 - ?? jaar - 2e kindje Totaal: 43 ★ Sterretjes ★ 08-02-2016 Katheleine's kleintje 07-02-2016 Jaleisha28 15-02-2016 Melissa's propje 15-02-2016 Yaisa 02-2016 Poeliwoepi ♥ Afspraken ♥ 1 maart: Elssje: eerste echo Nath35: tweede echo Never lose hope: 3e echo 3 maart: Hippydepippy: intake vk en eerste echo Irisbloem: eerste afspraak vk Vive4: 1e afspraak vk en eerste echo Bloem4: Intake vk ander ziekenhuis 4 maart: Bloemetje1987: eerste echo 7 maart: Navara2010: tweede echo 8 maart: Mimi1988: intake vk Daan3: termijnecho 9 maart: Vally: intake vk Saarr: eerste echo USAbaby: echo 1e deel combinatietest 10 maart: mamavanmenno200: 2e echo Mimi1988: eerste echo 11 maart: Appelboompje: 2e controle echo 16 maart: meisje26: termijnecho 18 maart: Vally: eerste termijnecho 23 maart: AnoniemMeisje18: Termijnecho 26mei: termijnecho 24 maart: Daan3: nekplooimeting 25 maart: mimi1988: termijnecho 29 maart: Daan3: controle vk Aappie: controle vk
Ja er is ergens terug een oude lijst door iemand erbij gepakt. Daarom is dat dus zo haha, ik dacht ook al van huh heeft iemand mij er nou uitgehaald haha moet je dus weer even aanpassen, dat heb ik tenminste gedaan.
En weer zulke mooie echo's gefeliciteerd! Zijn er al meer mensen die het inmiddels aan familie hebben verteld?
♥ Uitgerekende datum ♥ 1 oktober (2) ♡ Nuri1608 - 21 jaar - tweede kindje ♡ Foxxy - 35 jaar - 2e kindje 2 oktober (1) ♡ 83angel - 32 jaar - eerste kindje 3 oktober (3) ♡ Doornroos - 29 jaar - tweede kindje ♡ Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje 4 oktober (4) ♡ USAbaby - 30 jaar - tweede kindje ♡ werveltje - 30 jaar - tweede kindje ♡ Ziva15 - 28 jaar - vijfde kindje ♡ Daan3 - 25 jaar - eerste kindje 5 oktober (2) ♡ aggy - ? jaar - derde kindje ♡ mb90 - ? jaar - tweede kindje ♡ Nox - 34 jaar - derde kindje 6 oktober (3) ♡ Bloem4 - ? jaar - tweede kindje ♡ Cares86 - 29 jaar - derde kindje ♡ meisje26 -35 jaar - derde kindje 7 oktober (2) ♡ mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje ♡ Elssje - 25 jaar - eerste kindje 8 oktober (4) ♡ Soort - 28 jaar - eerste kindje ♡ Never lose hope - 24 jaar - eerste kindje ♡ Givenchy - ? jaar - ? kindje ♡ MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje 9 oktober (3) ♡ Aappie - ? jaar - derde kindje ♡ San261 - 26 jaar - eerste kindje ♡ Olivi - 33 jaar - eerste kindje 10 oktober (5) ♡ Guusje27 - 33 jaar - derde kindje ♡ Navara2010 - 25 jaar - tweede kindje ♡ Vally - 29 jaar - tweede kindje ♡ Malika1989 - ?? jaar - tweede kindje ♡ Appelboompje - 32 jaar - eerste kindje 11 oktober (1) ♡ Pinkie88 - bijna 28 jaar - eerste kindje 12 oktober (3) ♡ Hippydepippy - 29 jaar - tweede kindje ♡ Bloemetje1987 - 28 jaar - eerste kindje ♡ Mimi1988 - 27 jaar - tweede kindje 13 oktober (3) ♡ Saarrr - 28 jaar - eerste kindje ♡ Vive4 - 28 jaar - tweede kindje ♡ Marinke84 - 31 jaar - 2e kindje 14 oktober (2) ♡ 26mei - 29 jaar - tweede kindje ♡ Anoniemmeisje18 - 20 jaar - tweede kindje 15 oktober (3) ♡ Bailey2005 - 35 jaar - tweede kindje ♡ Irisbloem - 34 jaar - eerste kindje ♡ LaLune - 38 jaar - derde kindje Datumloos (2) ♡ Novem - ?? jaar - ?? kindje ♡ Koekie83 - ?? jaar - 2e kindje Totaal: 43 ★ Sterretjes ★ 08-02-2016 Katheleine's kleintje 07-02-2016 Jaleisha28 15-02-2016 Melissa's propje 15-02-2016 Yaisa 02-2016 Poeliwoepi ♥ Afspraken ♥ 1 maart: Elssje: eerste echo Nath35: tweede echo Never lose hope: 3e echo 3 maart: Hippydepippy: intake vk en eerste echo Irisbloem: eerste afspraak vk Vive4: 1e afspraak vk en eerste echo Bloem4: Intake vk ander ziekenhuis 4 maart: Bloemetje1987: eerste echo 7 maart: Navara2010: tweede echo 8 maart: Mimi1988: intake vk Daan3: termijnecho 9 maart: Vally: intake vk Saarr: eerste echo USAbaby: echo 1e deel combinatietest 10 maart: mamavanmenno200: 2e echo Mimi1988: eerste echo 11 maart: Appelboompje: 2e controle echo 16 maart: meisje26: termijnecho 18 maart: Vally: eerste termijnecho 21 Maart: Aappie: termijnecho 23 maart: AnoniemMeisje18: Termijnecho 26mei: termijnecho 24 maart: Daan3: nekplooimeting 25 maart: mimi1988: termijnecho 29 maart: Daan3: controle vk Aappie: controle vk[/QUOTE]
Oh meiden ik heb net even een flink potje zitten huilen. Vorig jaar heb ik altijd het meest uitgebreide pakket gehad wat betreft fysio maar werd ik niet zwanger dus niks van nodig gehad. Nu heeft de fbto allemaal leuke reclames dat je je modules aan en uit kan zetten. Nu heb ik de fysio eind van het jaar dus uit gezet met de gedachte dat ik hem weer aan kon zetten wanneer ik hem nodig had. Wat blijkt... juist die module kan je niet aan zetten, de rest van de modules wel Nu heb ik zo'n dik vet probleem. Bij mijn dochter vanaf een week of 16 wekelijks fysio nodig gehad en die zou ik nu dus uit eigen zak moeten betalen. Begin nu al wat vage klachten te ontwikkelen dus voel me echt ***. Ze willen geen uitzondering voor me maken, ik had de voorwaarden maar beter moeten lezen. Potverdikkeme! Heb altijd zo mijn best gedaan om alles goed te regelen rondom mijn eventuele zwangerschap en nu dit
Mimi; oh pffff ik zal het straks nog even veranderen achter de computer, hopelijk klopt het dan weer voor iedereen. Bloem; nou zeg dat is apart. Misschien nog eens bellen, soms krijg je 2 totaal verschillende antwoorden. Had ik vorig jaar ook, mijn man had collectief via z'n werk. Volgens de ene moest ik mijn eigen verzekering opzeggen en een nieuwe aanvragen (dat zag ik dus niet zo zitten). Toen belde ik nog een x en was het binnen 2 muisklikken geregeld...
Oh Bloem dat is echt shit ja! Bah wat balen... Wij hebben een hele rare dag. De oma van mijn vriend is vannacht toch nog vrij plotseling overleden en vanmorgen stonden de verhuizers voor de deur. Dus nu een huis vol met dozen, verschillende dingen die we nog moeten schilderen dus we kunnen niet alles uitpakken. Gisteren was ik ziek en nou is m'n vriend geveld... En natuurlijk als een echte vent is het bij hem "erger". Kerel ligt nu in bed terwijl ik gisteren nog gewoon alles heb gedaan. Echt, wat een klotezooi. We stellen waarschijnlijk de verhuizing ook nog een week uit omdat zaterdag de begrafenis zal zijn. Mag toch hopen dat er straks een rustigere tijd aankomt...
Hier hebben we het al aan de schoonfamilie verteld en aan mijn beste vrienden ☺️ Zaterdag op het verjaardagsfeestje van mijn dochter vertellen we het aan mijn familie ☺️ En maandag terug een echo als dan alles goed zit mag iedereen het weten ☺️ Dus ook de papa van mijn dochter ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen ... Hij wordt trouwens ook papa in juli dus mijn dochtertje wordt 2 keer grote zus 😉 Succes aan de echo dames vandaag 👍🏻
Even tussendoor, ik heb een hele mooie echo gehad! De baby bewoog helemaal, net een rupsje haha. De gyn zei dat het wel bijzonder is dat het met 8+3 al beweegt. Hij was nu 19mm groot
Mooi NLH! Wat een grappige echo ook, je kan echt alles al onderscheiden. Wat balen Hippydepippy, dan komt opeens alles tegelijk he? Ik probeer altijd maar te bedenken dat er echt niets aan te doen en je het in je eentje niet redt dus niet te druk maken. Sterkte en natuurlijk ook gecondoleerd. Succes Nath35! Wow dat is balen Bloem! Ik zou idd ook nog eens bellen. Spannend Navara! Ik ga het ook na de termijnecho van 10 weken bekend maken aan iedereen, dus nog een ruime week geduld. Als de combinatietest niet goed blijkt te zijn vind ik het juist fijn dat mensen weten wat er speelt...
Wow wat bijzonder! Je ziet ook al echt een mini mensje, super duidelijke echo! Net een gummibeertje zo
Ik ben voor de echo geweest en alles zag er goed uit! Ik ben "ontslagen" van de fertiliteitpoli en ga nu over 2 weken naar de gynaecoloog om vanuit daar te bepalen of ik in het ziekenhuis of bij de verloskundige onder controle blijf. Wij hebben ook gekozen voor de combinatietest, ik heb een groot gezin en hoe erg dit kindje ook gewenst is, een ernstige afwijking zou voor ons wel reden zijn om de zwangerschap te beeindigen. Maar zover wil ik helemaal niet nadenken eigenlijk. Het word tijd om toch maar eens te gaan genieten ondanks alle vervelende kwaaltjes☺️ Gecondoleerd Hippiedepippie😞 En sterkte met de situatie....
Hippydepippy; och dat is naar zeg. Allereerst gecondoleerd met het overlijden van de oma van je vriend. Lijkt wel of alles dan in 1 keer komt he: ziek, verhuizen, overlijden. Sterkte met alles! Hoop dat jullie verhuizing toch nog op 1 of andere manier makkelijk doorgang vind. Wauw wat een mooie echo Never Lose Hope! En alles ook zo duidelijk te zien. Bijzonder! En dan ook nog zien bewegen met dit termijn. Wat een goede berichten; gefeliciteerd! Nath; wat fijn dat alles er bij jou ook mooi uit zag en dat alles goed gaat. Heerlijk gevoel denk ik om de deuren daar achter je te kunnen sluiten na zo'n traject. Gefeliciteerd! Elssje; voor jou tikt de klok inderdaad maar langzaam weg. Hoop dat het gauw half 8 is! Sterkte nog verder met wachten
Hippydepippy gecondoleerd, wat een verdrietig bericht! Dames met de goede echo's, wat fijn!!! Hier een klein feestje, sinds 6 dagen eindelijk weer naar de wc geweest. Zit helemaal verstopt. Volg alle goede adviezen op maar gaat met moeite. Meer dames hier last van? Hopelijk kan het geen kwaad. Morgen intake VK spannend en vrijdag de echo, kon helaas niet op dezelfde dag! Zo spannend!
Ja obstipatie heel naar... Lauw glas water met citroen helpt, eetlepel olijfolie, heel veel vezels, samen met 2 liter water.. Bij mij zet het zoden aan de dijk na een paar dagen..