Mooi Mimi! En Koekie? Hier ff klein vreugdedansje... 12 weken grens weer voorbij. Fijne avond/ nacht allemaal!
Gefeliciteerd! Heerlijk om mooie echo's te zien! Ja de 12 weken grens fijn als je er al voorbij bent nog een weekje wachten...
Mooi mimi! Hoge koorts is niet goed voor de beeb. De temperatuur kan zorgen voor weeën. Vandaar dat ze aanraden om paracetamol te nemen. Tijdens m'n eerste zwangerschap heb ik hoge koorts gehad rond de 36 weken. Toen is de vk nog even langs geweest om het hartje te luisteren. Ik heb toen de maximale dosis moeten slikken om de temperatuur te laten zakken. (zat bij de 40) Hopelijk knap je snel weer op!!!
Hallo allemaal, ik kom gezellig met jullie mee schrijven, wij zijn onverwachts zwanger van ons 3de kindje, en zijn 2 oktober uitgerekend
Gisteren niet meer kunnen reageren, maar de 3D echo was echt geweldig. Echt al een volledig druk spartelend mensje met alles erop en eraan. Hierbij de eerste kiekeboe foto, hopelijk werkt het
Vanmiddag eerste (termijn) echo gehad. Alles was perfect. Mini bewoog veel. Hartje klopte prachtig. Ben 3 dagen vooruit gezet. 11weken en 0 dagen. Uitgerekende dat 7 oktober. Foto volgt nog.
Wat een leuke foto's weer dames! Ik ben maandag aan de beurt, hopelijk kan ik dan ook leuke foto's van ons frummeltje plaatsen!
Oh wat mooi weer en fijn dat alles goed was! Wij hebben net de uitslag van de combinatietest binnen. Down 1:520 en rest 1:5.000. Daarmee geen verhoogdenkele kans. Ik vind 520 nog best veel maar kans op een kindje met down bij 31 jaar (als ik ben bevallen is 1:800), dus met die kennis is het prima. Nu lekker genieten. Fijn weekend allemaal!
Foxxy: Beroerd! erg misselijk, en heel erg moe! wij hebben gisteren de termijn echo gehad en alles zag er prima uit
Mooie echo's meiden!! Hier was t een flinke domper.. Kom ik in het ziekenhuis voor de nekplooimeting, staat mijn afspraak niet meer.. Oh ja ehhh bent u niet gebeld dan? NEE! En moest ook nog naar een andere lokatie, veel verder weg natuurlijk, moest oppas regelen.. Grr was zwaar over mijn zeik. Nu pas de 30ste.. Echt slechte zaak vind ik. Is toch best wel spannend die test, en moest er even op voorbereiden. En dan gaat het uiteindelijk niet door 😡 Verder nog erg misselijk.. Bleh
Ik lees dat er toch wel veel mensen de combinatie test doen, hoe hebben jullie de keuze gemaakt om het wel of niet te doen? Wij hebben besloten om het niet te doen omdat ik net 30 ben geworden, dus nog niet in de (gevaren zone) zit, we al 2 gezonde meiden hebben, en het in de familie niet voorkomt, en ik ken tevens slechte verhalen over de combinatie test waardoor de zwangere weken/maanden in de stress zit en vervolgends er een super gezonde baby geboren wordt