1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ze zei zelfs als het evenveel als ongi is mag zelfs. Het is nu zo goed als over.. dus heb een beetje hoop

2. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi zo, vasthouden! Je test was vanochtend hartstikke mooi en het bloeden is veel minder, klinkt allemaal goed!

@ werveltje: ik heb de lijst gewijzigd, maar niet opnieuw gepost. Je staat nu bij de laatste geposte lijst goed vermeld.

3. werveltje

werveltje Niet meer actief

Thanks! :)

4. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Letten jullie al op wat je wel en niet eet?

5. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♥ Zwanger ♥

nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober
    Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober
    Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober
    Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober
    Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober
    melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober
    USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober
    werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober
    Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober
    Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober
    aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober
    mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober
    Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober
    Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober
    Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober
    mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober
    Soort -.. jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober
    Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober
    Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober

♥ Afspraken ♥

9 februari:
    melissa53: eerste echo

15 februari:
    Yaisa: intake vk

16 februari:
    Katheleine: intake vk

17 februari:
    Daan3: eerste echo

18 februari:
    Sanne198: eerste echo

19 februari:
    Never lose hope: eerste echo

23 februari:
    Daan3: intake vk
    Melissa53: intake vk

23 februari:
    nijntje81: eerste echo
    Poeliwoepi: eerste echo

24 februari:
    cares86: eerste echo

29 februari:
    werveltje: intake vk en eerste echo

1 maart:
    Daan3: termijnecho

2 maart:
    Katheleine: termijnecho

6. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Katheleine, ik zag dat mijn leeftijd er nog niet bij stond. Heb ik even aangepast.

7. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Melissa: Probeer positief te blijven. Jouw test zag er nog goed uit en het bloeden wordt minder. Hopelijk lopen je testen gewoon netjes op.

Never lose hope: Ja, ik houd er wel al rekening mee met eten. Wordt weer een paar maanden afzien.

8. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Hoi ik ben Nathasja en 3 oktober uitgerekend! Ik ben zwanger van mijn allereerste ICSI behandeling. Kan het nog steeds niet geloven

9. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hebben jullie dat ook? Die drang om al dingen te willen kopen? Liefst zou ik nu naar de winkel willen rijden om een T-shirt te kopen met voetjes erop :p

Bij de vorige had ik dat ook maar niet zo vroeg als nu. Ben nog geen 5 weken.....

10. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Super Katheleine van de lijst!

Balen dat je niet veel wijzer bent geworden Melissa.. Hopelijk stopt het bloeden volledig en over een paar weken een mooi kloppend hartje!

11. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    top, bedankt!

En ja, ik let zeker op wat ik wel en niet mag en probeer zo gezond mogelijk te eten..

12. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113

Ja denk dat het normaal is, die onzekerheid.. Eerst de onzekerheid van het wel of niet zwanger worden/zijn en dan natuurlijk of alles wel goed zit daar binnen. Ik moet het alleen wat meer los leren laten en dat gaat de ene dag beter dan de andere dag ;) Ik begin nu ook echt heel erg moe te worden en dat draagt daar ook niet aan bij helaas. Hoe vermoeider ik ben, hoe meer ik altijd ga malen en hoe onzekerder ik word.

Van mijn borsten geen last gelukkig, das het enige wat ik wel had verwacht en echt nog niet heb. Af en toe voel ik een soort getintel door m'n borsten, maar dat is het. Wel nu dus last van de vermoeidheid en misselijkheid. Ik heb echt bijna geen trek en krijg soms geen hap door m'n keel. Zo'n wee gevoel van binnen. Moet nu ook kokhalzen bij het tandenpoetsen :p

13. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Heb ik ook ja haha. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het geslacht, ik heb namelijk echt alles nog van onze dochter. Allemaal knalroze hihihi.

14. 83angel

83angel Lid

15 jul 2015
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag mee willen kletsen. Vorige week donderdag al positief getest maar ik begin er nu pas in te geloven dat ik echt zwanger ben. bijna 6 weken geleden heb ik een miskraam gehad bij de 6 weken. Zonder ongesteld te worden nu weer zwanger. Zo snel hadden wij niet bedacht. ik had al afspraken in het ziekenhuis staan om te beginnen met clomid omdat ik meestal lange cyclussen heb. Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 2 oktober uitgerekend. 9 feb krijg ik mijn 1e echo in het ziekenhuis. Ik ben 32 jaar en het word ons 1e kindje

15. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Melissa, ja ik dacht het al, is nog te vroeg he....
    Moet je alsnog afwachten... nou probeer je rustig te houden en hou je vast aan t positieve!

Ik ben iets opgeknapt, ga me verjaardag straks vieren met familie... en denk dat we t maar gaan vertellen, we hebben de voor en nadelen afgewogen.. mocht t fout gaan zou ik het er ook met ze over hebben (alleen naasten komen).

Dus we gaan zo naar prenatal, iets leuks kopen en ik ga trakeren op me verjaardag hahaha. Ben benieuwd hoe ze reageren................................ hihi

16. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Welkom angel!

Leuk dat je het gaat vertellen jaleisha! Ik doe het zelfde hoor, mijn familie weet toch al van de hele MMM af! En idd mocht het mis gaan dan vertel ik het ook. Wat leuk en een fijne avond:) laat je de reactie even weten? Ik heb net lieve pantoffeltjes bij de winkel gehaald. Ik ben daar zoooo vaak langs gelopen en elke keer dacht ik, goh mocht het ooit lukken dan ga ik dat als eerste kopen hihi! Ik weet dat het vroeg is maar ik geniet nu het kan;)

Irritant dat je misselijk bent Daan! Hopen dat het minder word

17. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Bedankt voor het bijwerken Katheleine! Ik heb ook de eerste echodatum bij de gynaecoloog gekregen: 25-2.

Wat leuk Jaleisha! Veel plezier met vertellen.

Wij gaan het morgen ook aan mijn ouders en mijn schoonmoeder vertellen. Ben reuze benieuwd naar de reacties

Fijn, alcoholloos, weekend meiden :)

18. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Oh man, ik voel me zo'n partij beroerd ineens. Koud, rillingen, misselijk en ontzettend duf en moe hoofd. Voelt als een plots opkomende griepje. Kan het ook door de zwangerschap komen? Heb wel vaker gelezen dat vrouwen in het begin zich grieperig voelen volgend mij.. Nog een halfuurtje werk uitzingen en dan plof ik met een dekentje op de bank.

Leuk dat jullie het al gaan vertellen Jaleisha! Veel plezier!
    Wij gaan wachten tot de eerste echo, dan wil ik het alleen nog aan onze moeders en mijn stiefvader vertellen (gescheiden ouders) en na de 2e echo aan de rest.

Fijn weekend iedereen!

19. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Welkom aan alle nieuwe mama's 2be!

Ts, is het misschien een idee om de maand oktober tot de 15e te doen? Volgens mij wordt het anders echt een enorme groep haha.

Melissa, vervelend dat je niet heel veel meer weet. Je testje is in ieder geval wel opgelopen inderdaad.

Daan3, oei al last van misselijkheid? Ik at voordat ik ging werken normaal 2 beschuitjes. Vanochtend voor het eerst dat ik niks gegeten heb, niet zozeer misselijk maar zo'n raar gevoel in de buik. Is dit een voorstadium? ;) En wat betreft de griep, hier heerst enorm, dus als je pech hebt is het inderdaad een griepje. Sterkte!

Jaleisha en USAbaby, veel plezier vertellen vandaag en morgen!! Benieuwd naar de reacties :D

Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest. Ze hebben met een echo gekeken (niet zozeer naar de zwangerschap, was in de vluchtigheid alleen dik baarmoederslijmvlies te zien) en mijn eierstokken zijn nog steeds erg groot en ook nog steeds vocht in de buik. Helaas dus weer de ziektewet in met kantoortaken, balen!!
    En ook ik kom even trots mijn testje spammen :D :D

Bijgevoegde bestanden:

20. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Melissa, we duimen voor een positieve afloop!

Eten ; Daar let ik zeker op! Veel gezond en wat meer in kleine beetjes. En ja, m'n theetje met verse gember, citroengras, kaneel en jasmijn... Jummmmmmm

Een lijst tot de 15e lijkt me een goed plan!!!

Deel Deze Pagina