Hoi Soort, heb ik vorige keer wel gehad, maar (nu) nog niet. Ik wil het onderwerp wel aanpassen naar 1-15, maar kan iemand mij vertellen of dat kan? En zo, hoe? Thanks!
Soort, ik heb er gelukkig ook geen last van. Zolang het in ieder geval maar geen helderrood bloed verlies is? Usababy, dat is een goede dat weet ik eigenlijk ook niet haha. Ik denk dat het beheer dat misschien moet doen?
Het is mn gewone afscheiding wat licht bruin is.. Alleen merkbaar bij toiletbezoek.. Geen vers/rood bloed gelukkig
Ik had het vorige keer ook zomaar een beetje en maar een heel even. Het is oud bloed dat 'opgeruimd' wordt nog van de innesteling etc. Althans dat heb ik mij toen laten vertellen
Wil iemand mijn leeftijd toevoegen (28) en dat ik tweede echo heb op 11 feb, in ziekenhuis wegens herhaalde miskramen. Heb gister al mn eerste echo gehad.. Nu elke twee weken een echo in ziekenhuis, tot 12e week. Als alles dan goed is mag ik naar gewone verloskundige terug
soort, wel fijn dat ze je nu in de gaten houden meid! hier beetje moe enzo. voor de rest weinig last van eigenlijk haha
M'n vk vertelde dat rossig en bruin bloedverlies idd normaal zijn. Bij rood, vers bloed moet ik bellen. Googelen raadt ze af vanwege doemverhalen. Ik heb er geen last van gehad gelukkig
Hebben jullie je huisarts ook ingelicht over je zwangerschap? Ik heb er volgens mij geen reden toe op dit moment, maar twijfel wel meer voor acute situaties dat het dan in je dossier staat ofzo, al gaan ze in acute situaties je dossier niet eerst lezen
Ik heb mn huisarts wel geïnformeerd, maar dat was meer omdat ik overleg moest hebben. Heb namelijk bij mijn 1e een PND gehad dus wilde overleggen of ik naar de vk kan of naar de gyn moest. Er werd toen een aantekening in mijn dossier gemaakt. Maar normaal gesproken hoeft het niet.
Hoihoi Vandaag ook een clearblue gedaan en positief! Ik lees graag mee! En meedelen natuurlijk 17 febr 1e echo!!
Oh sorry Guusje, dat is natuurlijk geen leuke aanleiding. Ik ga volgende week nadat ik een verloskundige heb gebeld ook de huisarts inlichten. Altijd handig om wel te doen
Vanmorgen de laatste testjes gedaan die ik had. Neem ik vandaag ook mee naar onze moeders om te laten zien
Hoi meiden Ik moet nog alles nalezen maar wou me alvast even hier melden! We zijn (eindelijk) zwanger van beebje nr 3... Helaas is het hiervoor een aantal x mis gegaan dus ik hoop dat dit een plakker is!! We hebben 1 zoon van 6 (in mei wordt hij 7). Onze jongste zoon is helaas in maart 2015 gestorven net twee weken voor zijn eerste verjaardag 😔 De wens voor een derde was sinds zijn overleden heel groot... Ik duim dat iedereen in oktober een prachtige gezonde baby in de armen mag houden!