1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toers

toers Niet meer actief

Hoi meiden hier ook 21 april de geslachtsbepaling ben zooooo benieuwd kan niet wachten! Mijn gevoel zegt dat het een meisje is :D

Wij hebben een maxi cosi pebble die we konden overnemen en we gaan waarschijnlijk een Joolz kinderwagen aanschaffen. Tot nu toe echt nog praktisch niks gekocht ik wil vooral wachten tot we het geslacht weten ondat we dan meer gericht spulletjes kunnen kopen.

Ik ben echt bijna niet meer misselijk en ook wat fitter nu enkel nog mega veel last van maagzuur maar ik voel me nu een stuk lekkerder zwanger ook mn buik begint nu op te vallen.

2. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Mijn gevoel wisselt snel haha en gaat heen en weer.
    Afgelopen week dacht ik meisje, nu weer jongen.

Heb dus eigenlijk geen flauw idee en ben zeer ongeduldig.

3. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk dat ik me niet druk hoef te maken over een geslachtsecho :p

Ik ben nog erg moe. Het is wel minder dan het geweest is, maar nog niet optimaal. Ik zou zo graag wat meer willen doen!

We zijn hier trouwens ook uit alle namen! :)

4. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Hier 20 april controle vk en een echo speciaal voor de kids, hoop dat ze dan ook naar het geslacht wilt kijken anders moeten we wachten tot de 20 weken echo op 20 mei...

Wij hebben de quinny speedi, nog van de andere 2 kids en die is nog in goede staat, zou wel graag een andere willen maarja dat is beetje zonde van het geld natuurlijk. En we hebben de maxicosi cabriofix ook nog van de andere 2 kids.

5. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Nou druk maken is het niet hoor Foxxy :p eerder iets super leuks om naar uit te kijken :D

Ik denk toch nog steeds heel sterk een meisje.. alhoewel het heel soms
    wisselt, en denk ik ineens weer een jongetje..
    Toch overheerst dat meisjes gevoel, echt lachen als het toch een ventje zal zijn dan...
    Ik vind het leuk om er nu nog over te kunnen gissen..
    Als ik zo die NUB verhalen lees en de echo's zie, denk ik ook dat het een meisje is.
    Maar toch vind ik mijn foto net iets te onduidelijk.
    Wist tot voor kort niet eens wat dat was.. NUB

6. vally

vally Niet meer actief

Ook nog totaal geen idee of het een jongen of meisje is.
    25 april geslachtsbepaling...ben zo benieuwd. We nemen de oma's ook mee dan.

Verder hebben we de gewone maxi cosi cabriofix en hebben onlangs een isofix systeempje van iemand overkocht. Werkt toch wel erg handig.

Van onze dochter hebben we nog een neutrale kleur Joolz Day kinderwagen, maar ben nu toch erg aan het twijfelen of we geen duo wagen nodig hebben. Ikzelf ga dan gewoon meer werken met draagdoeken, maar voor de oppas is dat weer niet handig.........iemand tips voor duo wagens? Niet te duur?

7. Bloemetje1987

16 jan 2016
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben dus niet de enige met nog niet echt een buikje, dat lucht op.

Er is behoorlijk wat keuze in wagens. Wij vinden de maxi cosi mura 4 plus mooi, is lekker breed. Gelukkig hebben we nog even!

Zijn er al dames aan het klussen of de mannen? Hier alvast de kamer geschilderd en er komt een nieuwe vloer in. En dan het geslacht afwachten want dan inkopen doen! :)

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes? Hier af en toe nog overgeven in de ochtend. Verder voel ik mij redelijk goed.

8. toers

toers Niet meer actief

Navara jij hebt toch de geslachtsbepaling gehad, zag het in de lijst staan je bent de eerste volgens mij. Wil je het met ons delen? Ik ben erg benieuwd.

Zit iedereen nu op facebook? Het is hier zo rustig de laatste tijd.

9. aappie

aappie Lid

29 jan 2016
    83
    0
    0
    Ik zit niet op facebook en kijk wel veel, alleen heb ik niet echt heel veel te delen hahaha stom he!

Zijn jullie al veel aangekomen? Ik 1.5 kilo, met me zoontje had ik eond deze tijd al 5 kilo eraan dus ben erg blij!

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Oh meiden ik raak helemaal van de leg door jullie. Opeens denk ik ook... oh waarom geen geslachtsbepalingsecho haha.

Ik ga kijken of ik mijzelf kan bedwingen. Heb volgende week donderdag sowieso een controle met echo bij de gynaecoloog dus ga het hem ook proberen te vragen. En anders... toch wachten tot 11 mei vrees ik. Nog een maand, waarvan we gelukkig een week op vakantie zijn.

Voor jullie natuurlijk allemaal heel veel plezier en ik ben zo benieuwd naar de uitslagen! X

11. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de controle heb ik weer een echo gekregen omdat ze het hartje niet konden horen. Daar zag de vk dat we een meisje krijgen. Nu vind ik de geslachtsbepaling een beetje onzin nu ik het al weet.

12. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gaan we op de lijst ook het geslacht erbij zetten?

13. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Aanleiding niet zo leuk natuurlijk maar wel tof dat jullie het weten nu!

14. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    O ik kon er geen stress van krijgen hoor. Ik voel de baby goed dus ik wist dat er niets aan de hand was. 😊

15. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat er niks aan de hand was Nox!

Ik zit eraan te denken om in bad te bevallen... Zijn hier dames met ervaring?

16. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Leuk nox! Geniet even van het mooie moment!

Op de lijst zetten vind ik wel leuk! :)

17. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Sorry voor de vertraging maar wij verwachten een meisje 💝

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,1 KB
      Weergaven:
      6
  18. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Leuk navara! Ook een leuke collage!

19. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hallo dames, lang niet gesproken hier! Wel meegelezen:)

Maaaaar wij hebben vandaag een geslachtecho gehad! Duidelijk een jongetje :)!!

En kregen nog mooie 3D foto's :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      6
  20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946