1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ohjee Navara! Lage bloeddruk? Ik zie ook steeds vaker weer sterretjes. Goed in de gaten houden hoor.

Leuk al die geslachtsbepalingsecho's. Ben zelf ook zo benieuwd ☺

2. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaah, vervelend Navara!

Hier weinig nieuws. Het gepruttel in m'n buik wordt wel steeds sterker. Heerlijk!

3. Bloemetje1987

16 jan 2016
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdje niet gereageerd maar wel meegelezen.

Wat fijn dat sommige al weten wat het wordt. Wij gingen voor een extra controle omdat ik erg veel stress had door privé omstandigheden. Onze baby doet het super goed maar het geslacht konden ze helaas nog niet goed zien. Wel ga ik er helemaal vanuit dat het een jongen is, voorgevoel.

We zullen zien!

4. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft

Leuk, een knul!!!

Gefeliciteerd!

5. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    [/ATTACH]

Benen strekken en nog duidelijk een meisje.
    Door de twee weken vakantie en rust blijf ik lekker rustig naar de foto's kijken. Deze vind ik zo mooi <3

Bijgevoegde bestanden:

6. vally

vally Niet meer actief

Wij krijgen een zoontje!!

7. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Mooi Irisbloem! Kan je echt van genieten.

Gefeliciteerd Vally! Klopt het met je gevoel vooraf?

Ik lig lekker te genieten in bed van een drukke baby in mijn buik &#10084;

8. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Gefeliciteerd!!!! Leuk om te weten hè!

9. vally

vally Niet meer actief

hihi, sorrie, mijn reactie was even erg kort gisteren.....
    maar ik had niet echt een voorgevoel, had stiekem op nog een meid gehoopt omdat we daar al vanalles voor in huis hebben, maar een jongen is natuurlijk ook meer dan welkom!

Volgens de echoscopiste "hing er behoorlijk wat tussen de benen"....hahahaha

Irisbloem, wat een mooie echofoto's!!!!!

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hahaha lekker hoor!

Hebben wij precies hetzelfde. Meisje is praktisch en leuk voor onze dochter maar 2 "smaken" is ook wel erg leuk. Hier denk ik weer een meisje overigens &#128522;

11. Elssje

Elssje Lid

11 feb 2016
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben gister de geslachtsbepaling gehad en wij krijgen een meisje!!!
    Mijn man dacht een jongentje maar ik had geen voorgevoel..
    We zijn erg blij!!
    Nu lekker verder met shoppen en kamertje klaar maken...
    Ook geniet ik lekker van het getrappel in m'n buik, zo bijzonder!!

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Irisbloem, Nath, Denise, Bloem en Elssje: een meisje! Gefeliciteerd!!

USABaby; erge last van mijn onderrug wat uitstraalt naar mijn bovenbenen en de zijkant van mijn bovenbenen.
    Ik kon helemaal niet op of om joh. Gelukkig nu met oefeningen gaat het redelijk.
    Zijn jullie het nog steeds helemaal tevreden met de gekozen naam? Fijn dat de controle goed was, vervelend dat je nog niet mag tillen. Nu aftellen tot aan de volgende echo

Daan; volgens mij zijn er heel veel over gegaan op Facebook.
    Wat een leuk idee hoe jullie het familie en vrieden hebben vertel dat jullie een meisje verwachten.

Mimi, Givenchy en Vally: een zoontje! Gefeliciteerd!

Soort; jammer, veel plezier in het andere groepje :)

Navara; onbegrijpelijk hoe asociaal mensen kunnen zijn he?! En wat vervelend dat je laatst onderuit ging in de winkel.
    Enig idee waardoor het kwam? Goed in de gaten houden in elk geval

Elsje; ik voel ook meer plopjes/ kietelen. Maar heel vaak ook nog niets hoor.

Vally; hoe gaat het nu met je?

Foxxy; fijn dat de controle alles goed was.

Marinke; bah wat vervelend dat je weer misselijk bent :(

Wij vinden het leuk om het geslacht niet van te voren te weten. Dus houden het op een verrassing :)

13. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    Geen idee hoe het kwam ik voelde me plots niet goed en daar ging ik .
    Morgen moet ik bij de vroedvrouw zijn dan ga ik het haar eens vragen &#9786;&#65039;

14. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier al veel geshopt voor de kleine. Vooral veel praktische dingetjes. En besloten om voor een badbevalling te gaan.

15. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Navara; bah echt vervelend. Inmiddels de vroedvrouw gesproken? Wat zei ze?

Foxxy; leuk leuk leuk leuk. hier ook hoor, haahaha. Jullie houden het ook als een verrassing wat het wordt he?
    Vind het best een uitdaging om toch een beetje een gevarieerde garderobe te krijgen, maar wel heel leuk. Wil nu even wachten met verder shoppen tot dat de wintercollectie weer een beetje komt. Ik vroeg het vorige week bij de Prenatal en zij gaven aan dat het ongeveer Augustus zal zijn.

16. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, idd een kindersurprise hihi!

Ik heb nog de kleertjes van m'n dochter liggen. Toen wisten we ook niet wat het geslacht zou zijn. Wel heb ik nog wat extra pakjes gekocht in maat 50.

Verder praktische dingetjes als spuugdoekjes, kruikendoppen, washandjes, flanellen doekjes en een bakje voor de (wasbare) billendoekjes.
    Ik wil nog wat strikluiers bijkopen voor de start, de wasbare luiers voor daarna heb ik al.

17. vally

vally Niet meer actief

Leuk ja! het shoppen kan beginnen...

Eerst een mini-verhuizing...studiekamer naar de zolder verplaatsen en dan klaarmaken voor onze jongen.

Met mij gaat het nog steeds slecht.....herstelt van de buikgriep maar nu een fikse verkoudheid en kaakontsteking te pakken. Wel gaan werken vandaag maar heb nu echt het idee dat ik zo om kan vallen. Gelukkig morgen part-time dagje.

18. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Antwerpen
    Ik ben ondertussen bij de vroedvrouw geweest. Bloeddruk was in orde en mijn bloedresultaten ook . Ze vond het een beetje raar maar als het nog voor valde moet ik er medicatie voornemen &#128521; Voor de rest was alles wel goed &#128521;

19. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat leuk Elssje! Gefeliciteerd!

Leuk hoor Appelboompje dat jullie het een geheim houden voor jullie zelf. Ik wilde dat ook maar ik heb vorige keer ervaren dat het goed is dat mijn man het van te voren weet. Hij was niet minder blij oid maar hij moest zich echt even instellen op een meisje, op een of andere manier was hij echt van een jongen uit gegaan haha. Nu was hij gelijk bezorgd :)

Wat gek Navara, al kan je natuurlijk ontzettend schommelen gedurende de dag. Ik merk dat ik vlak voor het eten zo flauw ben en licht in mijn hoofd, dan neem ik ook snel maar wat te eten en drinken.

Wij gaan lekker morgen 8 dagen naar Spanje. Zo een zin in. Ff lekker met zijn 3-en weg na de afgelopen hectische weken. Hopelijk ook de laatste week dat ik mijn dochter niet kan tillen, zal fijn zijn als alles weer een beetje normaal is straks. Mijn buik groeit aardig door trouwens, heb vandaag mijn normale spijkerbroek nog aan maar in mijn shirt zit je al een aardig bolletje en 's avonds een echt zwangerbuik :)

20. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Antwerpen
    Veel plezier in Spanje ! Wij gaan binnen 3 weken voor 12 dagen naar Turkije &#9786;&#65039;

Deel Deze Pagina