Wow mamavanmenno200, heftig zeg. Maar voor nu natuurlijk van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Hopelijk wordt dit een hele fijne zwangerschap voor jou/jullie x
mamavanmenno wat heftig zeg hopelijk blijft deze plakken. Ik heb huisarts nog niet geinformeerd. Ik wil wachten tot na de eerste echo. Ik moet ook nog eerst wisselen van huisarts omdat we net verhuisd zijn. Mijn moeder hebben we het wel verteld omdat we tijdelijk daar woonden omdat ons huis nog niet op orde was om al in te gaan wonen. De rest van de familie na de eerste echo. We willen ze geen valse hoop geven.
Welkom nieuwe meiden! Gezellig! Mamavanmenno wat erg zeg!! Ik weet niet of ik het mag vragen en als je geen antwoord wil geven is het ook goed.. Maar was hij ziek? Sterkte meid! En hopen dat we idd in oktober allemaal een pracht kind vast mogen houden!
Bedankt meiden! Nee, B* was niet ziek, hij was kerngezond, hij stierf tgv wiegedood... Best harde realiteit, want kwam totaal onverwacht 😢
jeetje wat heftig mamavanmenno. Dat lijkt me schrikken (sorry zacht uitgedrukt) en ik kan me niet voorstellen hoe erg dat moet zijn. dikke knuffel.
Welkom mamavanmenno, wat heftig maar nu hopen op een fijne zwangerschap! Ik heb net weer een test gedaan. Inlegkruisje was na een hele nacht woelen nog wit! En mijn test is opgelopen!! Volgens mij is ons propje gewoon blijven plakken whaaaa!!!
Mamavanmenno: het blijft heftig om te lezen. We hebben toentertijd volgens mij gelijk in een NOD topic gezeten. Ik duim heel hard dat het nu allemaal goed blijft gaan. Melissa: dat gaat de goede kant op 😃. Ik duim voor dat de kleine goed blijft plakken!
Ja nu hij opgedroogd is is hij nog donkerder, verschilt amper wat met de controle lijn bijna een knaller! Ben gelukkig nu een stuk rustiger
Welkom mamavanmenno, heftig zeg wat je hebt meegemaakt! @melissa: Dat ziet er toch wel goed uit!! Mijn testen zijn op, dus ook wel opluchting. De laatste was een knaller dus ik blijf maar vertrouwen hebben. @USAbaby: Die is mooi zeg!!
Welkom allemaal! Ik heb de lijst zo veel mogelijk bijgevuld, maar ik heb niet van iedereen alle informatie. Als je wilt dat er nog iets aangevuld wordt, of je wilt jezelf toevoegen aan de lijst, dan mag je dat doorgeven of zelf doen (dmv quote) ♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober Guusje27 -33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober MamavanMenno -.. jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk 23 februari: nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho[/QUOTE]
Wat een heftig verhaal zeg! Dikke knuffel. Ik hoop dat nu alles goed mag gaan, gefeliciteerd met je zwangerschap
Hebben jullie zo nu en dan wel eens last van een soort van menstruatie kramp??? Ik heb dat ineens.. En dan trekt het weer weg. Hopelijk niks ergs? Pfff had ik ook nog eens vannacht gedroomd dat ik een echo had, en dat ze zeiden we zien niks zitten! He gatzie... Melissa hij loopt mooi op!! Gelukkig maar!!
Nathasja, 35 jaar,5e kindje. 16 februari 1e echo😊 Wil je me toevoegen? Ik ben nog niet zo handig op de site😁
Never loose hope; ja nu ook en bij de andere 4 mijn zwangerschappen gehad, waarvan ik 2 kindjes heb. Dus hoort er wel bij.. Hier mijn rijtje, nr 3 van vanmorgen.
Bedankt Guusje, ik schrok er een beetje van! Zooo loopt goed op zeg! Wat duidelijk al voor 3week en 5 dagen!
Vanochtend weer testjes gedaan, lopen super op Ik wilde de clearblue doen om de 2-3 weken te zien, staat er tot mijn verbazing 3+ Ik snap er niets van
Welkom allemaal! Ik heb de lijst zo veel mogelijk bijgevuld, maar ik heb niet van iedereen alle informatie. Als je wilt dat er nog iets aangevuld wordt, of je wilt jezelf toevoegen aan de lijst, dan mag je dat doorgeven of zelf doen (dmv quote) ♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober Guusje27 -33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk 23 februari: nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho
Heb even men gegevens aangevuld Wanneer ik eerste echo heb, weet ik nog niet... Vermoedelijk week van 20 februari ☺️