En ja... ik ben echt een zeef. Ik schrijf op mijn werk heel veel op. Nu dus op vakantie en een paar dagen geleden was mijn man al naar het appartement gelopen en ik moest nog ff betalen in het restaurant. Komt opeens een half uur later een ober aan de deur... was ik onze spiegelreflexcamera vergeten 😨. En de dag erna kwamen wel weer in het restaurant en bleek dat ik ook nog een speelgoedje va onze dochter was vergeten. Zo dom en helaas zijn er zo legio voorbeelfen deze week. Gelukkig dus betrouwbare mensen hier.Mijn man staat er ook op om de slaaplocaties te controleren terwijl ik dat normaal altijd doe 😊
Hier nog eens een berichtje van mij, schrijf meer mee op fb dan dat ik hier kijk maar mss toch leuk om te laten weten dat wij een jongetje verwachten! het schiet allemaal al op richting de 20 wkn echo op 18 mei as, ben heel benieuwd en hoop dat alles met de kleine man in orde is! Liefs
Hier weer terug van een heerlijke vakantie in Italië. Ik heb alles bijgelezen, maar kan niet alles onthouden haha. Ik voelde de kleine man al een poosje kietelen in mijn buik, maar als ik nu rustig ga zitten of liggen dan schopt hij ook. Heerlijk gevoel! Woensdag mogen we weer even kijken. Dan 18 weken. @smeren: ik gebruik de olie van Weleda. Super fijn! Fijne moederdag!
Ik voel de beeb steeds krachtiger. Helaas heeft m'n man het nog niet gevoeld. Hoewel mij dat erg verbaast soms! Fijne moederdag!!!
Yes iedereen fijne moederdag! De volgende, zal voor de mama's met 1e kindje dan eindelijk een "echte" zijn. Alhoewel je nu al mama bent vind ik Wat een heerlijk weer he meiden, gek idee dat ik vorige week nog mijn winterjas aanhad.
Jaaa wat een heerlijk weertje he! Ik voel de baby nog niet, ben zo benieuwd! Morgen voor controle naar de verloskundige, toch wel fijn weer even een check! Fijne Moederdag!
Controle weer gehad, alles was goed. Bm groeit netjes, de kleine liet zich horen en de weegschaal is daar aardiger dan thuis Verder het advies gekregen om een geboorteplan te schrijven, ivm wat specifieke wensen.
Wat fijn Foxxy! Was dit dan ook de 20 weken echo of heb je die dan heel binnenkort? Ja stom he Lalune? Heeft de natuur maar vernuftig bedacht dit hele proces haha Hoe was de controle Denise? En bij jou Mimi? Jullie ook lekker weggeweest dus, fijn he dat het hier dan ook gewoon nog goed weer is, dan voelt de overgang niet te groot. Gefeliciteerd Meisje! Ik vind het wel heel spannend hoor, nog 2 nachtjes en dan de 20 weken echo. Vind het natuurlijk mn spannend of alles goed is, maar ben nu ook wel erg benieuwd naar het geslacht . Lekker shoppen straks!
Vanmorgend weer naar de gynaecoloog geweest . Alles was weer tip top in orde met ons meisje ! Ze groeit flink en heeft een mooi gewichtje ☺️ 8 juni mag ik weer gaan ☺️ Ik had enkel wel een te lage bloeddruk. 😉
Wat fijn Navara, behalve die lage bloeddruk natuurlijk. Heb je daar nog iets voor gekregen? Wij hadden vandaag de 20 weken echo. Alles helemaal goed, wat een opluchting, echt een hele last van onze schouders. En... we krijgen nog een dochter. Zo leuk! Ik heb zelf geen zus, dus vindt het super leuk dat onze dochter dat wel gaat meemaken. Wij zitten heeeeeeel hoog op een roze wolk. morgen ben ik jarig en gaan we het ook de hele familie vertellen
Ik heb er niks voor gekregen gewoon regelmatig rusten en benen omhoog leggen voor de rest Niks speciaal ☺️
Hoi dames, Mag ik me hier ook melden? Ik ben 8 oktober uitgerekend van ons eerste kindje We vinden het retespannend! haha
USAbaby wat fijn dat alles in orde was, en nog een meid wat leuk zeg! navara ik heb ook een lage bloeddruk. Tips van mijn vk zijn veel water drinken en op zn tijd bouillon drinken of een zout dropje Ik heb sinds maandag elke ochtend hoofdpijn, kan de klok erop gelijk zeggen vanaf ongeveer 8 uur komt het opzetten...vreemd hoor. Met pcm is het gelukkig zo weg en heb ik er de rest van de dag geen last meer van. Vraag me wel af waar het vandaan komt... Gisteravond zijn vrienden van ons voor de 2e keer ouders geworden van een meisje, als ik dan de foto zie van de kleine meid dan kan ik niet wachten tot het bij ons zover is...ik ben ook zo ongeduldig hihi dan duurt oktober nog wel lang Gisteren via Facebook een ledikantje gekocht van bopita voor 30 euro die gaan we morgen halen, ben er helemaal blij mee
Knutselsmurf welkom! Wow USABaby een meid, zeker leuk voor je dochter! Je bent de eerste met de 20 weken echo. Wat een mijlpaal is dat. Binnenkort volgen er meer.... Ik mag maandag over een week. Navara: ik ben maar aan de drop, heb ook een lage bloeddruk. Ik voel me echt heel goed, ik heb minder last van misselijkheid dan bij de zwangerschappen van de jongens. Misschien zijn die hormonen toch wat vriendelijker bij een meisjes-zwangerschap?
Hoi, Kan ik me hier aanmelden om mee te forummen... zat elders maar daar werd besloten naar Facebook te verhuizen. Jammer maar dat vond ik niet zo tof. Ben twee oktober uitgerekend van ons eerste kindje. Het wordt een jongetje hebben we afgelopen maandag bij de 20wkn echo gezien. Alles was gelukkig goed! We hebben er zo'n anderhalf jaar over gedaan om een kindje te mogen verwachten en nog steeds vind ik het mega spannend! Wel heel tof allemaal. Ben bijna 20 weken en voel nog niks terwijl placenta tegen de rugkant zit. Ach komt vanzelf Heb al aardig wat spullen bijeen gekocht en verzamel. Zo wordt het steeds een beetje echter!
Welkom nese87 fijn dat alles goed was bij de 20 wkn echo...een jongen, ontzettend leuk! wanneer ben je uitgerekend? bij een eerste kan het vaak wat langer duren voordat je het voelt schoppen, komt vanzelf
Welkom knutselsmurf en nese! Spannend hoor LaLune. Is echt zo een echo waarvan andere denken dat het leuk ff baby kijken is terwijl je zelf (en vriend/man) mega zenuwachtig zijn ☺ Ik heb toch besloten, ook aangezien dit mijn eerste zwangerschap is in NL, om een soort zwanger en fit te gaan doen. Donderdag begint het. Klein groepje, 7 dames. Merk nu ook weer dat ik zo druk ben met werk, we bouwen een huis en dan nog onze kleine meid dat ik te weinig stilsta bij de zwangerschap. Nu lekker iedere week 2 uurtjes volle concentratie op de baby. Anderen zich ook ingeschreven?