Ja, zeker wasjes draaien!!! Ik wil m'n luierstash op orde hebben en kan dan nog bijbestellen wat we nog nodig hebben. De luiers strippen gaat ook nog wat tijd kosten geloof ik.... Verder hebben we veel kleertjes van dl, maar wil ik de neutrale even goed uitzoeken. Mocht beeb2 een meisje zijn, kan ik checken wat ze ook aan kan in een compleet ander seizoen. DL is nl in het voorjaar geboren... Stash 3 zijn de dragers en draagdoeken. Die is dus al wat uitgebreid, maar moet ook nog ff een ringsling en Manduca verkopen. 1 doek is nog onderweg... Pittig Vally... Gebruik je ook probiotica? Dat helpt hier wel tegen ongewenste paddenstoelen
Help even. . .luiers strippen ?? Ow spannend dat je niet weet wat het is ! Ik heb 1 doek maar heb hem niet heel vaak gebruikt. . .kreeg veel last van mijn rug ondanks dat ik ook naar draagconsulente ben geweest.
Ja klopt...15 maanden verschil.....soms gaat t wat sneller dan gedacht. Idd. Luiers strippen?! Wassen is hier ook al gedaan. Kan maar klaarliggen. Probiotica goede tip!!! Welke draagdoeken hebben jullie? Ik gebruik t nu ook niet veel. Moet rugknopen gaan oefenen maar die vind ik nog eng. Ik heb de hoppediz orlando, natibaby starling twilight, linuschka owls pompelmo rosa en een mei tei diva essenzs. Mn ringsling (yaro) heb ik verkocht....was niets voor me.
Bij het strippen van luiers ga je een speciaal wasproces doorlopen om al het oude opgestapelde vuil en zeepresten eruit te krijgen, zodat je luiers weer een goede opname van vocht hebben. Daarnaast gaat het vreemde luchtjes tegen. Ook wel fijn
He meiden, sorry beetje weinig hier geweest. Mijn man zit ff in het buitenland voor werk, dus doe alles even alleen naast mijn werk . Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het wel goed. Vandaag voor het eerste weer naar de chiropractor geweest om mijn bekken recht te zetten, dat voel ik weer behoorlijk maar zorgt er wel voor dat ik lekker pijnloos door kan. Gister de commode ingeruimd, bedje opgemaakt en maxi cosi weer tevoorschijn getoverd. Nu nog even mijn kolftas tevoorschijn toveren. Tijdens mijn verlof ga ik alles lekker wassen en schoonmaken. Nu al zin in. Het komt al zo dichtbij! Nog 10 weekjes, zo bizar. Volgende week hebben wij, ivm mijn operatie, een extra groeiecho en horen we definitief of ik 'verplicht' in het ziekenhuis moet bevallen. Wat ik overigens alleen maar prima vind. De week erna hebben wij intake met de kraamzorg en een rondleiding in het ziekenhuis. Kortom allemaal leuke dingen! Fijne avond! X
Die nesteldrang gaat hier lekker door... Manlief is de commode aan het schilderen, bij mij zit ide tweede partij luiers in het stripproces. Daarnaast via via extra overbroekjes gescoord voor weinig en de kledingkast van dl uitgemest. De kolftas gewassen, inclusief alle onderdelen van de kolven. Ook de zorgverzekering aangepast zodat er een hoop vergoed wordt.
Klinkt goed Foxxy! Leuk hè? Wat nobel zeg die wasbare luiers. In Amerika hadden ook velen dat, gekoppeld aan een wasservice
Indaling check...voorweeen check.....harde buiken check....maagzuur check...... Je zou haast denken dat ze niet tot de 40 weken blijven zitten. Ik heb dan wel erg veel stress gehad de laatste weken. Vandaag wel het kamertje gepoetst. Kan langzaamaan beginnen met inrichten/bed opmaken/maxi cosi klaarzetten / het begint ook te kriebelen om de ziekenhuistas klaar te maken.
Ja ik heb ook weer dat gevoel dat er aan de onderkant heel hard op de vliezen geduwd wordt, hoofdje zal wel aan het zakken zijn inderdaad. 's nachts ook af en toe last van mijn banden, had ik vorige keer helemaal niet. Grappig hoe anders het weer is deze keer. Toevallig hebben wij de maxi cosi net achter in mijn auto gezet, staat ie niet zo in de weg in huis (met isofix). Bij mij begint het ook te kriebelen om de tas weer te pakken. Van de week rondleiding in het ziekenhuis gehad en intake bij de kraamzorg dus dan wordt het ook echt. Leuk en zo spannend weer
Alle goede voorbereidingen in gang gezet dus. Goed bezig! Tja de naam...je weet het zodra je het kindje ziet zeggen ze vaak.....nog tijd genoeg dus. Voel me vandaag belabberd. Moe bekkenpijn hoofdpijn duizelig en misselijk.....dus even moment rust. Dochter slaapt, mn man slaapt.....en ik kan niet slapen .. Wel nieuwe draagdoek gekocht vandaag. Zooo blij mee!!
vally weet je al of je in het zh moet bevallen? Je had daar een gesprek over laatst toch? Hier kriebelt het ook, maar heb nog wat grotere dingen op mijn lijstje staan die eerst af moeten. Daarna mag ik van mijzelf pas de kleertjes wassen en de ziekenhuistas pakken. Wo + do in de avond wat lichte krampen gehad en een zere, strakke buik. Is dat al voorbereidingswerk? Meneer ligt ng in stuit namelijk. Gisteravond had ik nergens last van... Zijn jullie al ver met de kamertjes? Wij zijn zo goed als klaar... Wil nog klein beetje deco op de vensterbank.
Hier nog niet klaar met kamertje. . . Kleine moet nog over naar haar nieuwe kamer en dan kan ik beginnen met babykamer. Veel wordt er niet anders maar andere foto's en muursticker. Zijn alleen ws gewisseld van naam! Haha met 30 weken opeens. . . Kogel is nog niet door de kerk dus 'durf' nog niet muursticker met naam te bestellen Hier wordt bekkenpijn steeds meer wel. . Maar heb nog goede dagen dus het gaat goed Wordt iig met 37 weken gekeken of er al ontsluiting is en zo ja wordt er met 38 weken gestript Maar ja vorige keer ook 4 weken gestript en uiteindelijk kwam ze dmv een inleiding
Leuk Vally, een nieuwe draagdoek! Welke heb je gekocht? Ik heb m'n stash hier ook weer uitgebreid... Verzorgingshoekje vd commode is bijna klaar... Ik krijg binnenkort nog vilten bakken voor op twee planken. Dan nog kleertjes uitzoeken en uitwassen, dan is dat klaar. Verder nog een hoop rommelen thuis. Wil echt een hoop spullen uitzoeken en goed opruimen ipv even uit het zicht werken... Lekker als dat ook gedaan is. Oh en ik zwem echt vaak nu! Elke week een keertje zwangerschapszwemmen en vaak nog een keer extra in de week... Heerlijk!
Wat leuk Vally, wat voor draagdoek heb je gekocht? Ja de naam... ik ben nogal een control freak dus het moet zeker wel rond zijn voor de geboorte hoor haha. Maargoed we hebben toch nog even inderdaad. Zou goed de beginnende indaling kunnen zijn Mimi, dat gaat rustig aan en in fases. Ja heel herkenbaar Chriss. De ene dag is het ook allemaal wel prima te doen met mijn bekken en de andere dag... Ik ga wekelijks naar de chiropractor en dat helpt wel al is het evengoed niet ideaal. Heb jij het ook zoveel erger dan vorige keer? De chiropractor zei wel dat het waarschijnlijk heftiger is omdat, net als bij jullie, de eerste nog zo jong is en je lichaam echt 2 jaar nodig heeft om de banden etc helemaal te herstellen. Goed bezig Foxxy! Alle beweging is goed toch? Ik heb gister, goede dag met de bekken, nog ruim 5km gelopen 's avonds. Daar betaal ik dan nu wel weer de rekening voor haha, maargoed hopelijk is het morgen weer beter. Hebben jullie allemaal al een eerste pakje? Ik ben echt nog druk op zoek, maar kan het niet erg vinden. Ben benieuwd!
Hardlopen? Ook al heb ik een zeer goede dag qua bekken dat kan ik echt niet! En is ook zeker niet aan te raden om te doen. . . Heel raar dat de chiropractor daar niets van zegt?? Ik hebben tot nu toe minder dan vorige keer maar dat is omdat ik er echt super Let. Ik weet precies wat ik wel en niet kan / mag doen. Sport wel gewoon nog 2x per week en nog 1x zwangerschapsyoga. Eigenlijk niets voor mij dat yoga maar het is goed voor mn lijf merk ik dus ach dan doen we het maar Ik heb een plan B eerste pakje; -) Maat 56 Nu nog een maat 50 eerste pakje zoeken. Kom er ook niet helemaal uit. Wel iets gezien bij de prenetal maar denk dat ik nog op internet ga zoeken. Vind Z8 heel leuk