Guusje: mooie rijtje testjes! MamavanMenno: Jeetje, wat een heftig verhaal zeg.. Kippenvel.. Melissa: wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt en je testjes alsnog oplopen! Neverlosehope: is volgens mij normaal hoor, die krampjes. Heb af en toe ook wat krampjes en steekjes, soms voelt het hetzelfde als menstruatiepijn en soms voelt het heel anders. Ik heb sinds gistermiddag ook lage rugpijn en dat heb ik nog nooit gehad tijdens mijn menstruaties of eisprong of iets dergelijks. Hoort er allemaal bij Welkom nieuwe meiden!
Jaaa! Naam van de club is aangepast, dat doen ze echt super snel. In het overzichtje staat trouwens twee keer 23-2, weet niet wat het wel moet zijn. Wellicht wil je dat even aanpassen Katheleine? Bedankt!
Is wel een eng gevoel, haha. Dan denk ik neeee niet ongi worden. Ja die lage rugpijn heb ik ook heeeel erg. Maar daarover had ik al met de gyn gesproken en die zei idd dat dat er bij hoort
Hier mijn rijtje! De dagen zijn gerekend vanaf de terugplaatsing tot aan de bloedtest in het ziekenhuis. Ik dacht dat ik de enige was met zo'n rits aan testen😂
Ik kan ook langer zwanger zijn, ik weet het niet precies vanwege onregelmatige cyclus. Ik heb het laag ingezet haha, dan kan het de 17e alleen maar meevallen
Leuk om al die testen te zien! Mijn buik is zo opgezet en als ik even op m'n hurken zit, voel ik dat m'n bm haar ruimte begint op te eisen Verder niet meer misselijk geweest.
♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober Guusje27 -33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk 24 februari: nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho
Hey meiden! Ik sluit me ook graag (voorzichtig) aan! Vanochtend op 10 dpo positief getest, zoooo blij! Eerste streepje in 6 maanden. Ik kan vandaag echt aan niets anders denken... Weinig heel duidelijke symptomen, heb alles al wel een keertje eerder gevoeld. Mijn borsten zijn gevoelig en wat opgeblazen, en ik heb af en toe vage pijn in mijn onderbuik, zoals menstruatiepijn (alleen krijg ik dat normaal niet op 10 dpo). Daarnet ineens een felle,steek in m'n onderbuik, is dit normaal? Mijn uitgerekende datum zou 11 oktober zijn, en ik ben bijna 28
Sorry Natasja, was je nog vergeten toe te voegen, dus bij deze! Wanneer denk je dat je uitgerekend bent? ♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober Pinkie88 - bijna 28 jaar - .. kindje -uitgerekend op: 11 oktober Guusje27 -33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober Natasja -35 jaar - vijfde kindje -uitgerekend op: .. oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk 24 februari: nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho
Liep vandaag over de markt en werd beroerd van al die geuren door elkaar.. pff! En mijn testen zijn ook op ,aar ik ga wel nieuwe halen. Na die bloeding wil ik nog even in de gaten houden of ze niet gaan aflopen
Hoi, mag ik me al voorzichtig komen aansluiten? Gisteren op 9 dpo een positieve test en op de clearblue 1-2 weken. 😊
Wauw wat een vroege tester! Enjoy the club nox! Kennen jullie het fenomeen jeukende oksels? Ik meen het te herkennen van mn eerste zwangerschap, volgens mij had ik het toen alleen de laatste weken van de zwangerschap
Uitgerekend rond 3 oktober! Kleinigheidje mijn naam schrijf je Nathasja ipv Natasja😛 Dank je wel!
♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje -uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober Pinkie88 - bijna 28 jaar - .. kindje -uitgerekend op: 11 oktober Nox - bijna ? jaar - derde kindje -uitgerekend op: 12 oktober Guusje27 - 33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk 24 februari: nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho
♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje -uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober Pinkie88 - bijna 28 jaar - .. kindje -uitgerekend op: 11 oktober Nox - 34 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 12 oktober Guusje27 - 33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk 24 februari: nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho