Ik dus haha! Ik net naar de VK geweest. . Ze ging even kijken hoe het ervoor stond! Nou het tutje is al helemaal weg op een heel klein randje na. . Het voelde heel goed aan zei ze. Zodra dat randje weg is komt de ontsluiting op gang Ze heeft niet gestript (kan niet zonder ontsluiting en wilde ik ook nu nog niet) maar ze heeft wel het even een beetje losgemaakt dus misschien dat daardoor het laatste stukje weg gaat en de ontsluiting kan gaan beginnen. . Spannend!!!! Nu over een week weer terug en dan weer kijken. . Dan hoop ik wel dat ik gestript kan worden
Whaa spannend hoor chriss.. Heb jij ook last van harde buiken/voorweeen? Vraag je dat dan aan de vk om eens te voelen hoe het ervoor staat? Mijn vk doet dat niet....tenzij ik er echt om ga vragen. Als ik gestript wil worden dan kan ik vanaf 37weken sochtends bellen of er tijd voor is. Ook al ben ik mijn zwanger zijn helemaal zat...ik wil niet gestript worden. Ben ervan overtuigd dat mijn lichaam zelf aangeeft wanneer het er klaar voor is. Vanmiddag controle bij vk. Verwacht niets bijzonders al is mini de laatste dagen wat rustiger. Deze ochtend al helemaal. Dus mss nog even bezoekje ziekenhuis voor ctg. Zal vast de hitte zijn.
Jeetje, kijk ik een paar dagen niet..... SUPER GEFELICITEERD!!! Mooie naam! Hoe schattig is ze? oja, voor die naweeen kreeg ik de tip om de eerste week om de paar uur paracetamol te nemen en die spiegel hoog te houden. Die naweeen kunnen echt vreselijk zijn.
Wat spannend Chriss! Ben heel benieuwd naar de volgende. Bedankt LaLune! Ja naweeën en zere tepels zijn top 😯, gelukkig hapt ze goed aan. Gevolg is wel dat ik nog steeds naweeën heb maar niet zo pijnlijk meer... melk komt eraan dat is wel weer fijn. Wij zijn helemaal verliefd. Prachtig meisje, alles erop en eraan en een bos donkere haartjes. Heel schattig, zal wel blond worden net als haar zus aangezien wij beiden blond zijn. Ik zit hoog op een roze wolk 💕💕. Ik houd jullie in de "gaten". X
Morgenavond volle maan... who's up voor een bevalling?!?! Vandaag weer iets nieuws...veel pijn aan mn rechterschouder...
Yes! Full moon! Haha Ja is voor mij wat vroeg (vandaag 37+0) maar het mag Toch denk ik dat er vanavond wel iemand gaat bevallen !
Vally de VK heeft bij mij gekeken omdat ik al weken met pijn loop ivm BI. Ik wil niet ingeleid worden als het niet hoeft maat een laatste zetje dmv strippen heel graag! Ik morgen 37+2 dus zou prima kunnen! Echter schoonouders nog op vakantie en moeder paar dagen weg met vriendin en wil nog laatste dingetjes doen dus dan liever toch volgende week Ik ben de laatste dagen trouwens echt vaak misselijk veel zuur ook beetje jammer
Ben benieuwd!! K hoop t voor je foxxy! Ik wordt helemaal zenuwachtig van die voorweeen. Sinds vannacht lichte krampen weer in mn onderbuik. Geen regelmaat maar blijven wel terugkomen. Het gevoel dat ik continue moet poepen maar wat niet lukt en ben nu ook weer misselijk. Vanmiddag met mn schoonmoeder en dochtertje even shoppen in venlo. Afleiding....thuis zoek ik het maar in huishouden en mn dochtertje bezighouden....
Nou ik moet ook super vaak naar de wc (opeens 3x per dag) en misselijk herken ik ook! Flauw he om ons zo zenuwachtig te maken Krampen heb ik niet maar hopelijk is het bij jou het begin!
Nope hier helemaal niets. . Dus niemand bij volle maan! Jammer! Bij jou de krampen dus ook niet doorgezet. . .
Nope... Naast de Menstruatie-achtige krampjes en af en toe een fikse steek downunder helemaal niks. Ja, een drukke beeb.
Foxxy jij loopt nog een week voor op mij en vally 2 dagen achter. . .Dus Foxxy jij 28 sept? En vally 7 okt? (Ik dus 5 okt). Hebben jullie zelf een datum? Ik eerst 1 oktober maar daarna vrijdag 24 sept. . Toch liever die 24 sept
Haha ja klopt helemaal chriss. Ik hoop t liefst nog deze week ergens. Die BI is killing aan t worden!! Vorige keer bevallen met 39+6. Dus tja ik denk dat het toch gewoon rond de 7de gaat worden. Mijn ouders denken 28sept en mn schoonouders denken vandaag. Al het voorwerk wilt vaak weinig zeggen helaas. De vk gokt op een snelle bevalling. Vorige keer 5uurtjes. Ben benieuwd. Laat maar komen hoor!!
Zooo dat is inderdaad heel snel !! Maar snel is ook niet alles heb ik wel gehoord ! Ik heb er 12 uur over gedaan maar over het laatste deel maar heel kort. Van 4cm naar 10cm in 30min (weeenstorm en daarna maar 40 minuten persen. Maar ik moet zeggen, ik zou het zo nog een keer doen. Behalve de inleiding op 40+6 die sla ik graag over. Dus dan gewoon voor de 40 weken Ik moet heel eerlijk zeggen (en gelijk afkloppen) dat het met mijn BI best oke gaat nu. Ik heb meer last gehad tijdens de zwangerschap dan nu. Ik lig nu ook smiddags echt wel 1,5uur a 2 uur als mijn dochter slaapt. Normaal ging ik 45min liggen en daarna nog dingen doen, dat doe ik dus niet meer. Gewoon liggen, slapen of niet. Helpt echt mega ! Had net van die ongi krampen en dacht wooooow dit is spannend !! Maar het is weer weggezakt ! En ik weet ook dat het niets zegt maar hoop zo dat het spontaan begint dit keer !
Jeetje das anders ook wel heftig zoveel cm in 30min!!!! De 4cm ontsluiting ging hier toen bijna pijnloos. Eenmaal de auto in naar het ziekenhuis barste het los. Weeenstorm van 2uur en daarna 14min persen. Was zoo klaar met been en rugweeen dat die baby er snel uit moest van me..hihi. Dus ben nu wel als de dood dat het weer rug en beenweeen gaan worden...maja..kind moet er toch uit. Vandaag krampen in mn heupen en bij stuitbeentje laag in de rug. Dat t dan ook maar eens doorzet!!! Haha. Ik hoop echt voor je dat het allemaal natuurlijk en op tijd van start gaat! Inleiden lijkt me ook heftig. Rustig aan doen doe ik hier ook. Alleen toch vaak savonds veel pijn. Maja.....nog ff dan kan het allemaal weer herstellen. veel zin in weer sporten op te kunnen pakken.
Jaaa spannend meiden... Dat gerommel maakt het allemaal ook wel weer echt hè. Ik sta idd op 28 september.