Weer vals alarm hier. Na wandelen regelmatige pijnlijke buiken. Tig keer naar de plee, dunne ontlasting. Gaan douchen en t zwakte af naar harde buiken en omdat ik al een nacht geskipped heb lig ik op bed maar ook de harde buiken zijn zo goed als weg.....
Oooow dat lijkt me echt zo killing! Dan denk je . . Jaaaaa! En dan zakt het weer af! Balen! Maar voorweeën kunnen ook goed zijn! Ik heb ook rug weeën gehad. . Mn vriend zat met zn voeten op een gegeven moment in mn rug om tegendruk te geven. Hop gewoon hakken erin! Ik ga zo in bad want hebteveel gedaan vandaan en betaal ik nu de prijs voor helaas. Gelukkig morgen fysiotherapeut EN een zwangerschapsmassage! Vind ik heel duur maar ga het toch een keertje doen
Ohw heerlijks...massage!! Ja prijzig maar is t wel waard. Gisteravond uiteindelijk pijnlijke harde buiken om de vier min die 30seconden aanhielden. Werd niet pijnlijker en uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen. Nu nog steeds om de zoveel tijd een pijnlijke kramp. Ben benieuwd of het doorzet. Ml gaat gewoon werken en dl gaat dalijk naar de opa en oma. Ben echt heel benieuwd. Deze krampen zijn zoo herkenbaar van de vorige keer!
Ow dat klinkt zeker super spannend! Dat heb ik niet maar zou t graag hebben (als het doorzet dan he ?! ) Hou ons maar op de hoogte!
Oooooooooh massage... Dat lijkt me zo lekker nu!!! Spannend Vally! En zeker als het nog herkenbaar is van de vorige keer. You can do it!
Nou kan je zo gaan doen hoor Foxxy Hier naar de fysiotherapeut vanmorgen. Ga altijd fietsen maar nu wel harde buiken. Zeg ik dat tegen mn vriend zegt hij je krijgt nu overal harde buiken van. . Tja klopt ook haha!
Chriss: Heftig hoor, rugweëen! Spannend Vally, houd ons idd op de hoogte als het gaat beginnen....als je daartoe in staat bent natuurlijk. Hier beginnen de harde buiken ook en soms menstruatie-achtige krampjes. Ik heb echter zoveel werk nog liggen (rapportages en ontheffingsaanvragen), dat het van mij nog wel 3 weken mag duren, dan kan ik beter de benodigde rust pakken. De kleine ligt wel goed naar beneden, maar heb nog veel last van brandend maagzuur, dus echt ingedaald zal ze wel nog niet zijn. Hieronder een grafiek van de statestieken wanneer baby's uit zichzelf geboren worden (totaal 76%, de rest wordt gehaald).
Vermoeiend dit....best pijnlijke krampen maar zo onregelmatig en dan weer even niets. Zet dan door of hou ermee op....hihi.
Laluna die grafiek is niet bemoedigend hahaha! Jij bent ook nog niet zo ver dus jij 'mag' ook nog niet Vally ooow wat vermoeiend indd! Hier is ze fijn nog even aan t draaien in mn bekken. . Ik kan niet wachten op donderdag en hoop zo dat ze kan strippen dan!
Dat schiet al op chriss!! De dagen kruipen echt voorbij.. gelukkig gaan de weekenden snel mis m'n man wel echt hoor doordeweeks..
Wat spannend allemaal meiden! Hier was de bevalling toch heel anders dan vorige keer. Toen had in rugweeën en dus idd een man en doula die 5 uur op mijn rug hebben staan duwen. Deze keer buikweeen, dat was een stuk minder pijnlijk en het ging dus ook veel vlotter. Door het andere type weeën had ik ook niet meteen Door dat de bevalling echt begonnen was. Dacht dat het oefenweeën waren
Haha, ik mag nog wel even even wachten Chriss, maar was bij de eerste met 38w2d bevallen en de tweede met 39w2d, dus het licht in de lijn der verwachting dat deze ook iets eerder komt. Herkenbaar USAbaby, dat had ik bij de tweede ook. Ik dacht steeds, dit is nog niets, het "echte werk" moet nog beginnen, maar dat kwam niet. Ik heb gewoon een film gekeken en gewacht tot de vliezen zouden worden doorgeprikt en toen ging het heel snel. Rugweeen zijn veel pijnlijker. ik hoop dat ik ook dit keer geen rugweeen zal krijgen. Morgen heb ik een lezing over pijnbestrijding, ik zou bij rugweeen de waterinjecties proberen. Hoe gaat het met de voedingen USAbaby?
Ja herkenbaar LaLune, ben benieuwd wanneer jouw kleintje zich aandient helemaal omdat je 2 keer eerder dan de uitgerekende datum bent bevallen. Wat zijn waterinjecties? Bij mij gingen beide bevallingen heel vlot en heb beide keren geen tijd gehad na te denken over pijnstilling. Moet ook zeggen dat ik dat liever niet wilde. Voedingen en groei gaan als een tierelier. Haar zus wilde niet goed aanhappen en is daardoor te veel afgevallen in de eerste dagen. Ondanks dat deze dochter randprematuur was en dus wel wat extra aandacht nodig had gaat het voeden super. Ook heel blij weer door de stuwingsdagen heen te zijn! Wel station de eerste regeldag alweer voor de deur
Het kan inderdaad zo zijn maar het zegt nog niets. . Want de eerste en 2de scheelde dus ook een week. . Hopelijk voor jou is het rond 39 weken. Ik snap nu pas wat mensen zeggen over hoe irritant voorweeën zijn Heb vandaag er echt laat van! Gisteravond verloor io wat bloed, klein beetje maar toch dat ik dacht huh? Het eerste wat ik zei was neee we moeten morgenavond nog uit eten (oppas geregeld waar ze blijft slapen etc). Maar er is ook nog niets gebeurd . Nu dus vandaag heel de tijd een zeur. . Als dat nog 2 weken zo blijft kun je me ook opvegen! Hopelijk doet het gewoon wat! Misschien vanavond even gezellig doen. . You never know! (Werkte bij eerste oook niet maar daar had ik ook geen voorweeën; -))
Kleine update...geen babynieuws hier hoor. Zwaar onrustige buik door blaasontsteking. Veel pijn moe en misselijk....krijg geen medicijnen van huisarts omdat ze alleen maar witte bloedcellen konden vinden... blijkbaar niet ernstig genoeg. Als pijn aanhoudt dan morgen weer ha bellen om om medicatie te smeken.
Ooow dat klinkt niet fijn! Maar als ze niets kunnen vinden hoe weet je dan dat het een blaasontsteking is? Hopelijk heb je wel goed kunnen slapen. . Hier gisteravond uit eten geweest en daarna de enveloppen klaar gemaakt! Het kaartje voor de kraamborrels is ook klaar dus die ga ik vandaag bestellen. Het lakentje wat ik graag wilde komt ook vandaag dus baby komt u maar
Witte bloedcellen zijn ontstekingscellen en die horen ze niet te vinden in urine. Vorige keer hadden ze ook alleen witte bloedcellen gevonden en toen had ik een fikse nierbekkenontsteking. Dit in combi met typerende pijnklachten concluderen ze dat het wel een blaasontsteking is. Dus waarom ze er niets aan willen doen weet ik ook niet. Maar goed. Misschien is mijn lichaam in staat het zelf op te lossen. De pijnklachten worden steeds minder gelukkig. @babyborrel: slim! Hier wel over nagedacht maar we hebben zo'n uit elkaar liggende vrienden dat het bijna onmogelijk is. Hihi. @enveloppen: die liggen hier ook al geschreven klaar Dochterlief is al dagen erg aanhankelijk. Vandaag komen ze rolluiken vervangen (hagelschade) en zijn de gordijnen weg en vensterbanken leeg..owowow wat is ze bang nu. Herkent het huis niet meer lijkt het. Zijn jullie kindjes 'anders' nu de bevalling nadert?
@vally ik had ook ontstekingswaarde in urine en ze vonden het ook niet genoeg voor antibiotica. Ik heb elke dag cranberrysap gedronken en veel water dat heeft erg geholpen!
Hopelijk is het dan snel over! Ja ik vind haar wel wat hangerig maar ze voelt dondersgoed aan dat er iets gaat gebeuren. Trouwens per vanmorgen er vrede/rust mee dat het nog 14 dagen (ben vandaag precies 38 weken) duurt. Oké kan nog een week langer (ik ga tot max 41) maar laten we uitgaan van 40 weken. Grappige is dat ik er geen stress meer van heb, een soort van berusting. Ach het is ook nog maar 14 dagen. . .
Hier vandaag precies 39 weken en ook in berusting. Zo fijn en een groot verschil met de vorige keer. Toen was ik echt in de stress. Nou ja rust nu... Ik las dat een vorm van onrust ook door de hormonen wordt aangemaakt, waardoor je lijf wil bevallen.. En dan twijfel ik toch een beetje of het dan niet te lang gaat duren voor mij. Zullen dat ook de hormonen zijn??? 😏