Gisteravond zijn geloof ik mn vliezen gebroken. Maar op soms een krampje/harde buik na nog weinig actie. K ga haast twijfelen. Nog paar uur en dan vk bellen. Heb wat helder vocht met vlokjes weten op te vangen. Kunnen ze dan testen en dan ben ik van mn onzekerheid af. Spannend weer.
Nee nog niet. Vk komt zo contoleren. Zit ondertussen wel continue op de plee......ik denk dat het 'legen' is begonnen. Zou wel leuk zijn...vk die mn dochter heeft meegeholpen geboren te worden heeft vanaf acht uir vandaag dienst.
Oooow dat is zeker leuk!! Nou ja dat de bevalling is begonnen is nog leuker, dan boeit t me niet wie er is haha! Heel spannend! Dan moet je binnen 24uur bevallen! Ik vanmiddag weer afspraak en dan gaan ze kijken of ze kunnen strippen. . Zeer spannend of het überhaupt kan en daarna of het iets doet.
Spannend Vally! Heel veel sterkte vandaag! 🌸🌺 Ik ben vanaf 3.00 uur vanacht bezig met oefenweeen en kon ook niet slapen (ik had/heb nog steeds zo'n katerig en onrustig gevoel), maar dat is na het ontbijt gestopt. Ben nu maar weer aan het werk gegaan achter mijn laptop met een celstof matje op mijn bureaustoel, haha! Mijn man vanmorgen snel naar de thuiszorgwinkel voor de klossen en de andere benodigdheden....maar we wachten het wel af.
Vk kon geen teken meer vinden van vruchtwaterverlies. Na paar controles wordt ik met rust gelaten. t kan vruchtwater zijn geweest...maar kan ook van niet. Dus de bevalling laat op zich wachten. Mss een hoge vliesscheur geweest, mss ook niet. Maar inleiding is niet ovee gesproken. Moet t voor nu gewoon in de gaten houden. Buik houdt zich redelijk rustig op het normale rommelen na. Ik ga er gewoon vanuit dat ik nog zeker 2weken gezellig met de baby in mn buik rondloop. Ff beetje teleurgesteld in mn lijf dat het me zo voor de gek weet te houden.
Oow dat is wel jammer indd! Helemaal als je denkt nou komt u maar!!! Hopelijk zet het gerommel wel door! Laluna dat is al vroeg zeg met 37 weken! Maar ja het mag wel! Nu nog iets of helemaal gezakt? Hier helemaal niets meer. .straks VK dus hoop zo op ontsluiting! Duim duim!
Oh wat een gerommel meiden, zo spannend!! Bij mij kwam het uit het niets dus dat kan ook hoor... ik weet alleen niet of ik al wat ontsluiting had ofzo
Kan ook zeker maar het is gewoon even de teleurstelling want had gehoopt gestript te kunnen worden. .
Dat is inderdaad balen als je denkt dat het begint....en toch maar niet. Maar, zo lang duurt het niet meer meiden! 😏 Vannacht een goede nacht gehad, slechts 3 keer eruit voor de w.c. en 2 wakker geworden van een oefenwee. Tja, rommelen in de buik, om de zwangerschap even goed af te ronden. Rustig aan allemaal!
Grappig he. . Je weet dat het nog maar 2 weken ofzo duurt maar toch duurt het lang! Ik zeg altijd die 2 weken red ik wel alleen ik wil zo graag dat het spontaan begint en geen inleiding. En hoe meer ik bij die 40 weken kom hoe dichterbij een inleiding komt. . Maar ja indd afwachten maar. Al vind ik wel dat die oefenweeen stom zijn. . Tenzij ze iets doen maar in mijn geval dus niet dus dat is stom
Wat is t stil hier! Mensen aan t bevallen ? Ik had gister echt een mega K middag. Ik voelde me blegh , moest veel huilen om van alles , het was bagger. Pijn en amper slapen helpen dan ook niet mee. Maar nu een nacht gewoon goed geslapen! Van 00.00 tot 07.15. Wel even 1x wakker geweest maar niet eruit. Dus echt top. . Dochter slaapt ook nog (het is nu 07.50) dus gewoon even een gelukje
Hier pijn in mijn bekken... En dan word ik minder geduldig. En naast de voorweeën en harde buiken is het nog erg rustig.
Spannend!!! ben benieuwd wie de volgende zal zijn. Ben maar weer aan het werk gegaan, dat helpt om mezelf af te leiden.
Die laatste loodjes....Grrrrr. kom op meiden we kunnen het!!!! Nog even en dan hebben we prachtbabies in onze armen. Ik ben de slijmprop aan he't verliezen. Zegt nog niets maar het verweken is begonnen. Whohoow.
Klopt Chriss, ik ben woensdag 40 weken en moet dan ook weer voor controle. Ik twijfel nog of ik dan wil weten hoe ver het staat... Het hoeft niks te zeggen, maar ik heb de laatste tijd wel last van m'n bekken, liezen enzo.