1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Valley dat klinkt top!
    Foxxy ja is altijd spannend. . Het kan ook een teleurstelling zijn indd.

Hier last van spierpijn in mn buik. Alsof ik buikspier oefeningen heb gedaan. . Maar het zijn geen golven ofzo gewoon constant zeg maar. . Heb al zitten Google maar iedereen heeft het over onderbuik en het zit meer hoog.
    Misschien toch teveel gerekt gister ofzo

2. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Chriss; kunnen het je ribben zijn (die ietwat uit elkaar worden gerekt)?

Vally, hoe merk je dat, dat je slijmprop aan het verliezen bent? Is dat wat meer afscheiding dan normaal of is dat ook met wat bloedverlies? ik kan me dat niet meer herinneren.....

Foxxy: hoe ver is de baby al ingedaald?

3. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slijmprop was bij mij de vorige keer glazig roze jelly... 's Nachts kreeg ik wat onregelmatige weeën, de volgende dag rond 10 uur verloor ik de prop, 2uu braken de vliezen.

Beebje is idd helemaal ingedaald en ligt vast. Dat is ook al fijn.

4. vally

vally Niet meer actief

Makkelijk te onderscheiden. Ivm schimmelinfectie is m'n afscheiding wit en extreem klonterig (smakelijk...). Maar ik verlies nu stukjes gelig erg stug slijm.

Vorige keer in een keer verloren trouwens. Mega klodder stug slijm met oud bloed.
    Nu nog geen bloed erin gezien.

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Poging 2. . Hele tekst had ik net!

Hier vorige keer ingeleid dus weet niets over slijmprop , spontaan vliezen breken of opeens weeën krijgen. Lijkt me mega spannend. Dus ik zit braaf op mn matje op de bank en mn plastig ligt in mn bed ;) Bij jullie ook?

Vind het wel heel spannend woensdag. . 39 weken dan. Moet er wel iets zijn anders komt die 40 zo dichtbij :( (oftewel een inleiding die ik niet wil) Hoop niet op weer een teleurstelling. .

6. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom moet je een inleiding bij 40 wk Chriss? #zwangerschapsdementie

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik moet helemaal niets zeg maar , maar ik wil niet verder dan de 41 weken. Aangezien het altijd 1 of 2 dagen duurt voordat je een afspraak hebt bij de gyn en er misschien ook nog een weekend tussenzit en dan kijken wanneer ze plek hebben voor een inleiding wil ik wel van 40 weken worden doorgestuurd.
    Maaaaaaar daar zijn we nog niet. . Ze heeft nog 9 dagen dus tijd zat om zelf te komen ;)

8. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, op die manier. En waarom wil je niet voorbij 41 weken?

Hier alles nog rustig. Heb vannacht ook redelijk goed geslapen.

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Omdat ik een aantal mensen om mij heen heb die hun kindje hebben verloren na de 41 weken. . Gewoon dmv botte pech zeg maar. Maar ik wil dat risico niet lopen. Daarnaast loop ik ook met B.I wat ook een reden tot inleiden (kan) geven. Echter gaat mijn voorkeur uit naar gewoon spontaan ;)
    Hier al wakker met een zeur gevoel. . Ooow wat kan je lichaam je toch soms foppen he?!

10. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh dames wat spannend allemaal! We hopen natuurlijk allemaal dat onze babietjes spontaan wat eerder komen ❤️ Zo tussen week 39 en 40 en tussen de 3 en 4 kilo❤️ In de ideaale wereld haha

Hier ook wat rommelende darmen vanochtend en diarree :( daarna uitgeslapen tot 12 uur haha was helemaal gesloopt van het weekend.

Donderdag 39 weken nog eventjes geduld..

11. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, dan snap ik wel dat je er voorzichtig mee bent Chriss.
    Ik hoop dat je meisje straks zelf nog kiest om te komen!

Ik begin het nu echt wel spannend te vinden... Geduld raakt een klein beetje op...

12. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    De uitgerekende data komen dichterbij. Ik kijk ook een beetje vreemd uit naar donderdag, dat was mijn uitgerekende datum maar heb al een meisje van dan 2,5 week bij mij liggen. Zo gek!

Heeeel veel succes met de laatste loodjes meiden! X

13. vally

vally Niet meer actief

Nog geen babies hier?

Vandaag weer 6uur lang pijnlijke regelmatige (om de 5 min) harde buiken gehad. Maar neenee......het is weer rustig.

Iedereen drenteld er maar een beetje omheen geloof ik.
    Usa baby, heerlijk toch? Hoe gaat 't allemaal?

Net documentaire gezien op nederland 2 over postnatale depressie. Zo herkenbaar.....hoop dat 't me bespaard blijft deze keer. Maar ook hier staan de hulplijnen al stand-by.

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooeee valley heb je dat gehad? Lijkt me heel pittig! Goed dat er nu extra op gelet wordt dan!
    Die harde buiken lijken me echt wel gemeen! Dan denk je dat het start en dan is er niets. .

Usababy ja gek is dat en wij lopen nog met dikke buiken ;)

Ja snap ik foxxy je bent er ook echt bijna!!! Hier ben ik ook er wel klaar mee en ik loop nog een week achter op je! Gingen ze woensdag nu ook kijken en eventueel strippen?

Mijn dochter slaapt bij mn moeder vanavond en hoef haar pas smiddags te halen na haar slaapje dus heb gewoon helemaal niets! Krijg er bijna de kriebels van omdat ik denk wat moet ik gaan doen. Lang liggen/uitslapen kan niet ivm pijn dus fotoboek maar doen en misschien een was doen ofzo haha! Luxe probleem!

15. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag heb ik weer controle. Ik twijfel nog of ik wil laten checken hoe ver ik ben. Strippen laat ik sowieso in de avond doen, zodat het meer effect heeft /de kans groter is dat het doorzet. Maar dat wil ik dan bij 41 weken. Eerst de kleine zelf de ruimte geven om te kiezen om te komen.

Morgen voor mij toch weer naar zwangerschapszwemmen en een filmpje kijken op de bank... Misschien nog wat toegeven aan de nesteldrang. Vandaag ook de voorraadkast uitgeplozen, aanrecht opgeruimd, slaapkamer even wat rommel weg gewerkt...

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooow ik heb een afspraak sochtends om 08uur maar als ze kan strippen dan heel graag! Ga ik daarna wel rondje lopen ofzo. . Kan ook helpen heb ik gehoord!

Ik heb nu ook opeens een paar pukkeltjes. . Dat ik denk hmmm hormoon verandering? Maar tja je maakt jezelf gek. .

17. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik zit nu te kijken Vally.. zo heftig! Wel heel mooi dat er nu eindelijk eens duidelijk op tv over gepraat wordt, toch nog een taboe. Een collega voor mij vertelde laatst ook dat zijn vrouw PND had gehad en hij verdedigde zichzelf meteen dat ze heel normaal is en lief. Zo erg dat hij het gevoel had dat te moeten zeggen om mijn oordeel af te zwakken/ te wijzigen. Terwijl ik helemaal niet zo dacht....

Hier gaat het heel goed, wel wat dingetjes omdat ze te vroeg geboren is maar ze doet het super. Volop genieten en deze week alweer het normale leven opgepakt, aangezien mijn man weer aan het werk is.

Ik vind het zo spannend voor jullie. Over 2 weken zullen er een heleboel meer baby's zijn. Ben benieuwd naar de bevallingen én de namen :). Succes!

18. vally

vally Niet meer actief

Na vaak vals alarm is het nu dan toch begonnen. Al een uur pijnlijke krampen en licht bloedverlies ga ik zo de vk bellen. Weeen komen nu om de 6 min en houden 1 mij aan. Ze zijn een stuk krachtiger dan de voorweeën. Toen ik wakker schrok had ik echt zoiets van...ohja...zo voelde het. Hopelijk nu snel babynieuws. Xx

19. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Succes Vally!
    Hopelijk zet het door en heb je straks jullie kindje in je armen!

20. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Klinkt goed!!! Spannend!!
    Ik net wakker van de wekker en nu aankleden en naar de VK. Hoop zo dat ze kan strippen!

Deel Deze Pagina