Prachtige buik!! Ik maak nu ook telkens foto's omdat ik denk het kan zomaar klaar zijn! Ik heb morgen gezegd dat ze komt dus ik ben erg benieuwd Vandaag op kraambezoek geweest, 2 weken oud was ze. Een foto gemaakt en doorgestuurd naar vriendin. . Die belde binnen 20 seconden .haha moest erg lachen! Ik zei als ik er zo uit zie na een bevalling dan teken ik ervoor! Helaas nu wel.zoveel pijn in mn rug dat ik dus echt niet meer kan zitten savonds. . Jammer de jammer! Dus telkens op.tijd slapen
Hé gatsiedarrie. . . Zit Dus net nog even op bed op mn telefoon en denk he een harde buit. . . Euhm nog eentje. . Nog eentje. Dus ik dacht weet je wat laat ik eens timen. . Nou ik dacht gewoon dit is het! We gaan beginnen! Maar na 7 of 8 van die (voor) weeën is het nu weer stil na 20 minuten. Bah!! Balen! Moest zo lachen om mn vriend want die kwam naar boven dus ik vertellen tja ik zit toch maar te timen maar niet heel boeiend nog. .zegt hij 'moet ik t bad alvast opzetten?????' Euhm nee schat
Haha Chriss, zo herkenbaar! ik heb elke avond/ nacht oefenweeen en ze zetten niet door. Nu heb ik ze trouwens nu ook sinds vanmorgen vroeg. Ik weet ook niet meer waar ik aan toe ben....Als die vliezen nou breken, dan ga je meestal meteen de versnelling in. Wat een gedoe. Zal ik de ramen lappen of nog even wat op de lap-top werken of alvast de wieg opmaken?
wieg opmaken !!! haha die staat bij mij echt al klaar hoor Ramen lappen is wel intensief dus helpt misschien, alleen ik kan het niet meer helaas. (nou ja helaas. . ik vind het een rot klus haha) Ik ga zo naar de Ikea, daar ontbijten. Heb net ontbeten maar dan hebben we gewoon een uitje haha. Verder voor de rest niets vandaag , we gaan het zien. Voel nu ook niets meer helaas. . .en ik had vandaag gezegd dat ze zou komen Nou ja misschien vannacht. Had gelezen dat de meeste baby's snachts komen of iig dat de weeen voor 07uur sochtends beginnen omdat je cortisol dan laag is (dat is het stofje wat je hebt als je stress hebt, en met stress beginnen je weeen niet/moeilijker). Dus ik hoop elke nacht
Hoi dames, Echt plagen kan een lichaam hé. Ik heb ook dagen zitten timen voor niets.....maar toen het echt begon wist ik het ook weer meteen. Lalune, prachtige buik!!!! Hierbij mijn bevallingsverhaal: Lars, geboren om 7.26uur 28-sep-216. 51cm en 3250 gram. De bevalling liep soepel. Om 1uur snachts werd ik wakker met een enorme kramp aan mijn bekken. Dit ging over in regmatige weeen om de vijf minuten. Om 2.15 uur de vk gebeld. Moest 2pcm nemen en de douche in. Daar werden de weeën alleen maar krachtiger van. Om 3.30uur weer gebeld en ze zou er om 4uur zijn. Stagiaire kwam mee (die heeft eigenlijk de hele bevalling gedaan). Rond half vijf waren m'n schoonouders er voor sanne en zijn we naar het ziekenhuis gereden met 4cm ontsluiting. De weeën waren nog goed op te vangen al staand/wiegend/hangend (rugweeeen). In het ziekenhuis weer gecontroleerd...ja een ruimte 5cm. Mooi. Al over de helft en daar werden mijn vliezen gebroken. Helder vruchtwater. Ik werd in de douche gezet. Dat was wel fijn. Daar werden de weeën intenser. Gelukkig geen weeenstorm waardoor ik fijn op adem kon komen tussendoor. De druk beneden werd steeds groter. Alles werd klaargelegd voor de bevalling. Weer controle, nog een randje...ruimte 8cm. Ja amehoela ...Ik wil persen!!! De weeën zijn nu mega intens en kan geen houding meer vinden. Ik krijg snel het sein dat ik mee kan persen. Van de hele bevalling was dit stuk het meest pijnlijk. Maar na een 3 min is hij er al. Het ging zo snel dat mijn man geen tijd had om em op te vangen! Het is klaar...achter de rug...baby op m'n buik. Wauw. Placenta kwam zonder problemen. Paar kleine schaafwondjes waarvan er 3 gehecht moeten worden. Placenta volgde snel.
Wooow valley klinkt als een erg goede bevalling!!! Wel even een schok dat hij zo snel kwam op het laatst zeker? Ja dat lijf kan je echt foppen. . Al vanaf dat je zwanger wilt worden. Soms denk ik ook tja je lijf reageert op wat jij wilt voelen. Alleen dan voel je alleen de klachtjes/pijntjes en gebeurd er verder niets. Ik hoop dat het vanavond/vannacht toch nog door gaat zetten. . We gaan t merken. Zei alleen wel tegen vriendlief, nu heb ik meer hoop dat er iets is gebeurd dus dat ze bv kan strippen maandag. . Dat is dus t nadeel.
Mooie buik Lalune! Geniet er nog maar heel van. Tuurlijk is het fijn als je je gewone kleding weer aan kan, maar merk nu ook dat het alweer zo lang geleden lijkt dat ik zwanger was. Jeetje Chriss wat spannend! Ik dacht ook serieus dat ik oefenweeën had, beetje naief in mijn geval. Hoop erg voor je dat het loskomt vandaag of morgen. Ik kreeg inderdaad ook te horen dat de meeste bevallingen na het avondeten beginnen ivm een piek of juist dal van bepaalde stofjes. Bij mij klopt het trouwens ook, beide midden in de nacht gestart. Wat een mooi verhaal Vally! Bijna volgens de boekjes en ook niet te snel. Heerlijk! Bij mij ging het natuurlijk giga snel en het besef dat het echt was gebeurd en dat ze er echt al was heeft best wel even geduurd. Hoe gaat het nu verder? Tevreden mannetje?
Hier heb ik nu dat ik wakker word en denk hmm nee nog zwanger Het wordt nu of vandaag of op leids ontzet of op dierendag of op de uitgetekende datum (woensdag) of overtijd. . . .
Mooie bevalling Vally! Bedankt voor je verhaal. Zou je zowiezo naar het ziekenhuis gaan, of was dat vanwege het doorprikken van de vliezen? Vannacht kwam ik niet in slaap, terwijl ik een hoge hartslag had en dito ademhaling. Zo irritant, dus beneden maar gaan ijsberen en wat indalingsoefeningen gedaan. Daarna (1.30 uur) wel goed geslapen. Overdag doe ik trouwens 1-2 dutjes. Chriss, morgen is het alweer maandag...weer een stap dichterbij. Ja, gek is dat toch USAbaby, dat je de zwangerschap snel achter je laat. Ik kan me nog geen voorstelling maken van de baby. terwijl als ze er eenmaal is dan kan je je niet meer voorstellen zonder haar. Super raar! Hoe is het met Foxxy?
Laluna het is jouw eerste toch? Vond ik sowieso al anders. . Heel apart. Alleen het grappige is dat ik het toen zwaarder vond/had dan nu! Ondanks dus die gup van 1,5 erbij. Die zorgt ook voor afleiding dus dat scheelt ook! Ja spannend bijna maandag! Oow wel balen dat je niet kon slapen! Nu ook geen last van! Ja een paar nachten en ik word elke nacht wel 1 of 2 keer wakker maar lig niet wakker ofzo. Vorige keer zat ik menige keren om 04.30 al beneden! Dus dames gewoon voor nr 2 gaan Hopelijk slaap je vannacht beter!
Aaaaarrrrrggghhh!!!! Een heel bericht getypt, is het pleite! Lief dat je naar me vraagt LaLune! Vandaag een beetje een baaldag... Mijn geduld begint een beetje op te raken. Meiden die na mij uitgerekend waren bevallen nu ook spontaan. Het is ze gegund hoor, maar ik wil nu ook zo graag. Aan de andere kant probeer ik mezelf ook wat moed in te praten... Ik kan nog even genieten van het leven in mijn buik en de kleine komt wanneer hij/zij er klaar voor is. Wie weet op dierendag... Wij zijn hier al gek op beesten...
Oooow die gedachte herken ik zo foxxy!! Waarom iedereen al en jij niet! Heb ik nu iets minder dan vorige keer maar snap het gevoel zeker! Wanneer heb je weer een afspraak bij de VK?
Dank je Chriss... Het gaat ook iets makkelijker dan destijds bij de eerste. Toen stond ik ook bovenaan de lijst en was voor mijn gevoel de helft al bevallen voor mij. Ik was toen echt zwaar gefrustreerd. Woensdag heb ik controle en krijg ik een echo om het vruchtwater te meten. Dan wil ik ook wel weten hoe ik er voor sta (evt strip-afspraak maken).
Ja lastig is dat he ondanks dat je weet dat je ook bijna bent! Ik heb morgen een afspraak bij VK en als het kan dan word ik gestript. Al Heb ik geen hele hoge hoop daarop omdat vorige keer io ongeveer 4 weken lang gestript ben. . Maar ja nu zit ik tegen de 40 weken aan dus wie weet. Vorige keer zei ze ik kan er wel een beetje in maar nog niet strippen (wat ik achteraf vond klinken als 1cm maar oke) dus hopelijk kan ze er nu wel bij. .
Ik hoop voor je dat het morgen gaat werken! Ik ben de vorige x ook een paar x gestript. Bij de 3e x kon de gyn er niet bij? Daar hoorde ik de vk's de eerste 2x niet over. Uiteindelijk zette de bevalling wel door. Ik geloof dat ze startte met strippen bij 40 weken. Bij week 41 2x gestript dus.
Tja bij de ene werkt t en bij de ander niet indd. Ik denk wel dat het soms het laatste zetje kan zijn. Hier nu opeens heel vroeg wakker. . Beetje jammer want duurt de dag zo lang. Wel verleidelijk om nu naar beneden te gaan en rustig te gaan ontbijten maat ja dan slaap ik sowieso niet meer. Maar jij kan toch vragen/zeggen dat je gestript wil worden woensdag foxxy?
Ja, daarom wacht ik er oa nog even mee. Ik wil woensdag eerst ff checken of het zin heeft. Als de boel al een beetje los is, laat ik het wel doen. Daarnaast wil ik ook bespreken wat we doen als die kleine wat langer dan 42 blijft zitten...