1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!

Nou Foxxy, je geduld wordt aardig op de proef gesteld! Maar, het zal toch zeker geen week meer duren?
    Ik ben heel benieuwd Chriss of het strippen nu werkt.

Weer een rommelige nacht gehad met oefenweeen om de 5 minuten van 4.15 tot aan 6.00 uur. Hetgeen mij weerhield om de VK te bellen was dat ik geen duidelijk begin en einde van de weeen kon onderscheiden, dan zijn het nog geen echte weeen. Ze zijn wel pijnlijk in de zin dat ik er wakker van werd en dacht 'oei dat doet pijn!' En continue menstruatie-achtige kramp en harde buiken. Een warme kruik helpt. Nu nog steeds menstruatie-achtige krampen en vanmorgen maar weer wat geslapen.

Het is mijn derde kind Chriss en ik heb gelezen dat na de eerste bevallingen en met opvolgende bevallingen deze voorweeen vaker voorkomen. Deze voorweeen zouden wel schelen in de tijd voor de actieve fase van de ontsluiting, dan is het toch ergens goed voor.

Hang in there, ladies!

2. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Yes! Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken :) het is wat aan het rommelen maar nog geen weeeen.. afwachten nu..

3. vally

vally Niet meer actief

Oeeee succes anonimo!!! Zet het al door?

Hier is het pittig. Veel huilen, weinig slaap. Mogelijk heeft onze mini reflux...

4. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Spannend Anonimo! Dat wordt vandaag of morgen. Succes!

En Chriss Hoe was het vanmorgen bij de vk?

Foxxy en LaLune, houdt jullie taai

Hier ook reflux Vally. Zo sneu hè. Ik houd haar bijna 24 vast en dan gaat het het best. Ze ligt nu voor het eerst sinds dagen te slapen in haar bedje dat omhoog staat. Zo fijn! Geef je borstvoeding?

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oké laluna tell me the trick! Hoe kun jij 2 dutjes op een dag doen met nog 2 kids???? :)

Hier bij vk geweest en niets anders eigenlijk. . Dus dat die voorweeën wat doen geloof ik nu niet meer.
    Hadden afgesproken donderdag weer vk en dan vrijdag alvast gesprek bij gyn over inleiding. Ik zei zelf laten we donderdag afwachten maar vk zei straks zitten ze vol.
    Nou blijkt dat de gyn geen spreekuur heeft op vrijdag dus wordt het donderdagmiddag. Maar vond dan ook de VK sochtends wel een beetje veel Dus die staat op woensdagochtend nu. Misschien beetje snel na vandaag maar ja moesten het dus opeens omgooien.
    Wil eigenlijk helemaal geen afspraak bij de gyn, wil gewoon spontaan bevallen :(

Anonimo ik ben vet jaloers!!! Maar succes alvast!

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooow reflux is zo sneu!! Ik hoor het wel mega vaak! Sterkte meiden!

7. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh arme kleintjes met reflux.. heb met ze te doen en de mama's..

Nog geen weeën maar beetje gerommel, baby is rustig en ga nu even op bed liggen. Alle enveloppen wel alvast geschreven :)

@chris ik snap het helemaal! Het voelt nu alsof je er meer controle over hebt omdat je weet dat het max 48 uur gaat duren.

8. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha ja zelfs hier zijn dutjes al lastig. Ben ook benieuwd of er een trucje is 😁.

Balen Chriss maar voor jou ook ontwikkelingen dus. Je kan bij de gyn ook vast aangeven dat je bijvoorbeeld voor 41 +3 nog niks wilt doen maar dat je wel alvast wilt bespreken wat het plan is mocht het wel zover komen.

Zo spannend Anonimo! Wat heb jij afgesproken met de verloskundige?

9. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Update:

Nog geen weeen noch krampen..verloskundige is net geweest en voor morgenochtend 8 uur geen weeen zijn moet ik naar het ziekenhuis voor controles. Vanaf dan ben ik medisch en gaan ze pas na 48 uur inleiden.. weer wachten dus..

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Balen Anonimo. Hopelijk start het vannacht, dat gebeurt meestal wel volgens mij. Fingers crossed

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oow dat is jammer Anonimo maar ik hoop dat het vanavond voor je begint!

Hier even mijn laatste redmiddel ingezet. .sex ;) Ik zei tegen vriendlief. . We hadden verplichte sex toen ze erin moest, nu verplichte sex nu ze eruit moet ;) Hadden wel echt lol. . Heel apart, als het dan moet dan moeten we altijd lachen. Dus ook al helpt t niet het was even lachen ;)

Nou nu op woensdagochtend weer VK, hopen dat ze vanmorgen het laatste randje heeft weg gedrukt en dat er nu wel 1cm ontsluiting is. Dan strippen hopelijk. .
    Donderdag sowieso gyn smiddags om te bespreken. Vorige keer pillen gehad dus ken het ballonnetje niet. Maar hopelijk kom ik niet zover. Heb het erover gehad en ik ben pas medisch op het moment van melden voor de inleiding. Dus een gesprek met de gyn valt daar niet onder, dat is al fijn om te weten want als ik medisch ben mag ik niet meer in bad bevallen wat ik graag wil.

12. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Tjonge jonge jonge is het al begonnen...(hier niet)?

Animo; op zich is de eerste stap gemaakt. Ik dacht dat het breken van de vliezen een oplossing was, dat je dan binnen 24 uur zou bevallen. Dat valt dus effies tegen (24 uur + 48 uur afwachten!), maar goed in vruchtwater zitten stoffen die de weeen op gang helpen, dus het kan nu heel goed spontaan op gang komen (had ik bij de eerste).

De truck (eigenlijk meer de situatie): mijn oudste zitten allebei op school (9 en 11 jaar), dus dan heb ik veel tijd tussendoor. Ik weet nog wel dat ze allebei klein waren, dat is heel erg pittig!!!

Reflux is inderdaad niet fijn, sterkte ermee.

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Aha!!! Dan snap ik hem!!
    Wat leuk dat je nu weer een kleintje krijgt dan! Dat zal weer Even wennen zijn? Hoe vinden je andere 2 het?

14. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Bij de tweede hebben we dat ook gedaan, want in sperma zit oxytocine. Nou dat bleek zijn werk wel te doen, want mijn baarmoedermond was na 24 helemaal verweekt en er klaar voor. De (buik)weeen waren niet heel sterk en de ontsluiting ging traag. (De VK snapte er niets van, ik vraag me af of ze iets vermoedde, haha!). Nadeel was de baby niet goed ingedaald was en moesten mijn vliezen worden doorgeprikt in het ziekenhuis, want er bestond een risico dat de navelstreng ertussendoor zou spoelen. Na het doorprikken duurde het nog 20 minuten. Elk voordeel heeft zijn nadeel.....Anders was ik weer thuis bevallen.

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Kijk dat zijn positieve berichten ;) mijn bmm is dus al verweekt op een klein randje na. De VK zei zelfs als dat weg is kan het snel gaan. . . Dus vandaar ik dacht hop ;)

16. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen Anonimo! Hopelijk zet het toch vanzelf door!

Seks leverde hier alleen harde buiken op.

Jouw status klinkt goed Chriss!

17. Anonimo

Anonimo Actief lid

6 nov 2015
    200
    8
    18
    NULL
    NULL
    Update:

Onregelmatige (rug) weeen..

18. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Auw! Sterkte!

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Foxxy ja opzich wel alleen het zet dus niet door. .
    Nu had ik gister een vk die wel nog evenniets probeerde maar vorige week (en die heb ik dus morgen weer) die voelde en zei nee ik kan niets doen. Dus ik ga wel zeggen joh probeer iig iets ;)

Anonimo. . . Vertel! Rugweeen is bagger maar het is dus wel begonnen!

20. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Leuk dat je daar naar vraagt! Die andere twee kunnen niet wachten op hun zusje (het zijn twee jongens) en zijn blij dat ze nog een keer alle kleine kinderdingen kunnen doen (Sinterklaas, paashaas, speeltuintjes, etc).

Deel Deze Pagina