Wat leuk LaLune. Mooi gezin! Sterkte Anonimo, ik had bij de eerste rugweeën... hopelijk is het snel voorbij
Update: Vanochtend in het ziekenhuis aangekomen, bleek al 5 cm ontsluiting te hebben. Maar de vliezen waren toch nog intact, alsnog gebroken, en baby had gepoept. Het kopje was bloed dat ik maandag verloor en geen vruchtwater. Heftige weeen gingen gewoon door en nu iets regelmatiger. Gekozen voor een epiduraaal sinds 11 uur en verdere ontsluiting afwachten. Momenteel 7 cm het is wachten en wachten thank god zonder rugweeen
Oow wat spannend! Wel balen dat de baby in het vruchtwater heeft gepoept . . Maaaaaaar vandaag heb je gewoon je baby!!♡♡♡ Ben ik de enige die gek wordt van 'red je het nog?' Etc appjes? Mijn antwoord nu telkens is maar tja hen weinig keuze nietwaar :s
Wat goed Animo, vandaag is de dag! 💕💕 Ik vind het ook echt heldhaftig van je dat je tussendoor een update aan ons geeft!
Haha wat een held ben jij Anonimo om nog berichtjes te posten! Haha Chriss moet zeggen dat ik dat idd het grote voordeel van te vroeg bevallen vind. Niemand in je nek en geen stroom aan geïnteresseerden over de status
Ik ben het even kwijt maar weet Anonimo wat ze krijgt? Lijkt van niet omdat ze het heeft over de baby en niet over hem of haar? Spannend! Foxxy still alive? Morgen afspraak he? Spannend! Voor mij morgen uitgerekende dag ♡♡♡ en natuurlijk wil ik dat ze komt maar voel me zoveel beter dan bij mn vorige zwangerschap dat die paar dagen niet veel uitmaken (het duiveltje is even van mn schouder afgeflikkerd )
Ja ik ben er nog... En de beeb zit nog steeds aan de binnenkant van m'n huid. Morgen probeer ik een beetje los te laten, geen hoge verwachtingen te hebben. Collega's hebben de afgelopen dagen ook regelmatig gevraagd hoe het met me gaat. Dat vond ik gelukkig niet storend, maar erg lief!
Spannend Anonimo! Ik heb nu ook iemand die ik ken die gisteravond aan t timen was! Ze was gister 40 weken dus ik zei oooow ga je voor mijn datum ? Niets meer gehoord dus ben benieuwd. Hier weer wakker. . .Beetje jammer aangezien het 04.30 was :s Nu 08uur dus hopelijk slaap ik zo nog even. . Al krijg ik ook altijd honger dus misschien toch eerst nog iets eten. .
Ik weet het ook niet van Anonimo. Hoe is de nacht verlopen Chriss? Arme Foxxy... echt nog maar een heel even voordat de baby er is. Laatste loodjes wegen heel zwaar
Niet meer geslapen helaas Ook vanmorgen weer VK gehad en niets gebeurd. Erg jammer Nu morgen naar gyn om te bespreken hoe of wat. Wil sowieso volgende week worden ingeleid alleen wat gebeurd er precies en hoe denken zij erover? Vorige keer met 40+6 ingeleid dus verwacht geen problemen dat dat dit keer niet kan. (Ivm BI). Maar misschien wil ik wel nof wachten. . Het is een mindfuck
Gefeliciteerd Anonimo! Wat een leuke naam! Hoe gaat het met jou en met Teun? Super balen Chriss. Ben wel heel benieuwd wat de gyn zegt morgen! Sterkte weer vannacht
Jee jullie houden het spannend!!!! Iedereen die zegt dat een zwangerschapsverlof vakantie is.....zijn gek!!! (Mijn collega's denken er zo over)....nogmaals sterkte met het wachten. Anonimo proficiat!!!!!! Leuke naam!
Gefeliciteerd Anonimo! Balen Chriss! Hier is de beeb niet ingedaald dus strippen had geen nut. Morgen vk op bezoek en er wordt een afspraak gemaakt met de gyn om een plan te maken voor als ik de 42 passeer... Zucht...
Gefeliciteerd met Teun! Balen Foxxy! Vind je het spannend om zo ver nog te lopen? Want je mag eerder om een inleiding vragen he? Hoeft niet pas op 42 weken. . Mag ook bv paar dagen daarvoor (alles in overleg uiteraard maar je hebt echt wel een stem hierin, misschien weet je dit allang maar zeg het toch nog maar eveb)
ThX Chriss, Ik wil juist graag inleiding voorkomen. Dan blijf ik liever wat langer zwanger. Desnoods neem ik m'n bad mee naar het zh.. Maar dan moet de beeb wel goed in m'n bekken zitten en ingedaald zijn.
Ja snap ik! Ik heb liever ook geen inleiding want dan gelijk geen thuisbevalling en bad meer! Hier geen ziekenhuis met bad helaas. Ik straks naar de gyn ben benieuwd wat ze gaat zeggen. .
Ja ben ook benieuwd Chriss! Hier helaas spruw. Iets te lang mee doorgelopen omdat ik het niet herkende (vorige keer niet gehad). Nu zalf, pillen en druppels. Hopelijk is het snel weer over