Welkom Nox! Langzaam aan begin ik met vleugen misselijk te worden. En ben met fietsen/sporten enorm snel buiten adem, hebben jullie daar ook last van? En sporten jullie nog hetzelfde als voor de zwangerschap?
Jup, sneller buiten adem herken ik! Ik sport even wat minder, maar wil wel weer gaan opbouwen. Op de laatste lijsten staan 2x 24 februari met afspraken. Ook staat mijn echo-afspraak weer op 24, terwijl dit 23 moet zijn. Iemand zin om dit aan te passen?
jeetje zeg pff ( sorry voor de late reactie maar moest ff berichtje terug zoeken).. sorry heb er geen woorden voor.. sterkte meid!
Ik vond het nog zo vroeg om er al last van te hebben, maar dat is dus wel normaal. Grappig om te zien waar zo'n klein propje in je baarmoeder allemaal toe in staat is! Ik heb de lijst weer aangepast. Snap niet waarom hij telkens weer veranderd, maar het ligt vast aan mij ♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje -uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober Pinkie88 - bijna 28 jaar - .. kindje -uitgerekend op: 11 oktober Nox - 34 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 12 oktober Guusje27 - 33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: intake vk en eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho
Ik herken de vermoeidheid en kortademigheid ook wel. Meestal als ik mijn dochterje naar bed doe, val ik als een blok in slaap! Ik moet er snachts soms wel 3-4 keer uit om te plassen, dat helpt ook niet echt natuurlijk.
Vermoeidheid, check! Ik gebruik ook nog hormonen dus daardoor ook een korter lontje helaas. Ga de afgelopen tijd ook mooi even een uurtje slapen als mijn dochter er ook in ligt
Ja hier om ook misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Helaas man en dochter ziek, dus moet ook nog ff aanpoten hier.... maar dat overleven we ook wel weer 😊
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!! Ik moest vandaag werken en werd gek van de lies steken!! Nog meer die hier last van hebben? En ik ben ook heeel vaak naar het toilet gelopen omdat ik telkens dacht dat ik ongi was, maar dat was gelukkig niet zo, heb juist ( beetje vies) veel afscheiding
(Nog) niet misselijk hier (hout vasthouden), wel vaker plassen en een soort van druk op m'n onderbuik.
veel plassen... check.. misselijk.. dubbel check.. af en toe afscheiding.. check.. heeeel veeeel dorst... check.. pijnlijke borsten.... check... af en toe krampen... check.. k hield heel veel vocht vast maar door dat vele plassen ben k dat allemaal al kwijt.. woohoo.. en die misselijkheid helpt goed voor dieet hahaha.. zin in van alles maar toch ook niet.. dat beter of sterkere reuk.. daar heb k dan maar met vlagen last van echt af en toe
Hey dames! Ik heb vandaag een positieve test in handen gehad na de hele week heel licht positief te testen! Volgens de berekeningen zou ik 9 oktober uitgerekend zijn! Dus zou ik me bij jullie mogen aansluiten? In ieder geval allemaal van harte! Het is bij ons het 3e kleintje! Groetjes!
Ik wilde deze maand helemaal niet voor nod testen maar ik moest veel plassen en had steekjes down under. Dit heb ik nog steeds en ben wat meer moe. Maar meer voel of merk ik nog niet.
Hier meer kwaaltjes als de zwangerschap met miskraam. Echt erge steken af en toe zodat ik gewoon krom ga lopen trekt gelukkig wel weer snel weg. Vandaag naar de ikea geweest ik kwam echt doodmoe thuis. Mijn bh's beginnen te klein te worden. En wat misselijk en veel dorst. Ik kan nog wel alles eten. Maar dat heb ik eigenlijk altijd wel dat ik gewoon alles kan eten hoe ziek ik ook ben. ik ben maar opgehouden na 3 testen. 2x kruidvat en 1 keer clearblue. Mijn man word gek als ik nieuwe ga halen haha.
Welkom aappie, ik heb je op de lijst gezet! @83angel: je hebt denk ik wel gelijk om niet meer te testen, wordt je alleen maar zenuwachtig van. Mijn borsten mogen ook wel een beetje gaan groeien hihi ♥ Zwanger ♥ nijntje81 - 34 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 1 oktober Katheleine - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 1 oktober Yaisa - 32 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 2 oktober 83angel - 32 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 2 oktober Doornroos - 29 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 3 oktober Sanne198 - 26 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober melissa53 - 21 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 3 oktober Nathasja - 35 jaar - vijfde kindje -uitgerekend op: 3 oktober USAbaby - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober werveltje - 30 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 4 oktober Daan3 - 25 jaar - eerste kindje - uitgerekend op: 5 oktober Poeliwoepi - 24 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober aggy - .. jaar - derde kindje - uitgerekend op: 5 oktober mb90 - .. jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 5 oktober Jaleisha28 - 29 jaar - derde kindje - uitgerekend op: 6 oktober Bloem4 - jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 6 oktober Cares86 -29 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 6 oktober mtr1982 - 33 jaar - tweede kindje - uitgerekend op: 7 oktober Soort -28 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Never lose hope -24 jaar - eerste kindje -uitgerekend op: 8 oktober Givenchy -.. jaar -.. kindje -uitgerekend op: 8 oktober MamavanMenno - 32 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 8 oktober Aappie - .. jaar - derde kindje -uitgerekend op: 9 oktober Pinkie88 - bijna 28 jaar - .. kindje -uitgerekend op: 11 oktober Nox - 34 jaar - derde kindje -uitgerekend op: 12 oktober Guusje27 - 33 jaar - derde kindje -uitgerekend op: .. oktober ♥ Afspraken ♥ 9 februari: melissa53: eerste echo 83angel: eerste echo 11 februari: Soort: tweede echo 15 februari: Yaisa: intake vk 16 februari: Katheleine: intake vk Natasja: eerste echo 17 februari: Daan3: eerste echo Guusje27: eerste echo 18 februari: Sanne198: eerste echo 19 februari: Never lose hope: eerste echo 23 februari: Daan3: intake vk Melissa53: intake vk nijntje81: eerste echo Poeliwoepi: intake vk en eerste echo 24 februari: cares86: eerste echo 25 februari: USAbaby: eerste echo 29 februari: werveltje: intake vk en eerste echo 1 maart: Daan3: termijnecho 2 maart: Katheleine: termijnecho
Ik moet nog tot 8 weken zwangerschap pfff, maar ja het is voor een goed doel! Killing voor je libido, dat wel hahaha
Hallo meiden, Ik heb vandaag ook licht positief getest op 10 dpo, lekker vroeg maar het streepje staat er Ben 28 jaar en het is ons eerste kindje, uitgerekend op 13 oktober. Voorlopig nog niet echt symptomen, behalve rommelende darmen en veeeeel dorst
Mag ik ook meekletsen, voor ons het derde kindje, ik ben 35 jaar en uitgerekend op 6 oktober volgens eigen berekening,op 19 feb heb ik mijn eerste echo!!