1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Balen! Wanneer weer een afspraak?

2. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag dr morgenavond weer bellen, komt ze meteen voor een tweede poging!

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oké hopelijk is het niet nodig maar anders hopen dat dat het laatste zetje is!

Hier is t weer rustig :( Damn zie je toch hoop gekregen. . .

4. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vannacht flink wat voorweeën gehad. Nu is alles weer rustig.

5. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    De eerste tekenen zijn er dus 👍. Hopelijk echt wat actie voor jullie dames

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend foxxy!!

Weet je ik had me helemaal verzoend met donderdag ingeleid worden en dan donderdag of vrijdag bevallen.
    TOT ik opeens dus gister van die buiken kreeg. . Dan krijg ik hoop en daarna dus weer teleurstelling en dat is zo bagger :(

Hoe is t daar usa baby? Hoe gaat t met 2 kleintjes?

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heb je de VK al.gebeld foxxy?

Hier nu wel weer Die zeur in mn buik die ik gistermiddag ook had. . Niet extreem aanwezig maar wel dat ik denk hmmm iets gebeurd er daarbinnen. Grappige is dat de 1 zegt ooow je moet gaan bewegen etc en niet in bad want dan trekt t weer weg en de ander zegt nee juist ontspannen in bad dan zet t door. . .Dus nu maar lopend in bad gaan staan. . . (Hahaha grap!)
    Kom maar gewoon moppie!!

8. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Het kan ook zomaar ineens beginnen....

zojuist (half 4) zijn mijn vliezen gebroken (net toen mijn man mijn voeten aan het masseren was) en beginnen langzamerhand de weeen.
    Zou wel leuk zijn, mijn oudste is op 9 september, de middelste op 9 augustus geboren en dit meisje misschien nog op 9 oktober. Spannend!!

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Wat fijn voor jou! Succes!

Damn ik krijg wel weer t gevoel wat ik vorige keer had. . .Iedereen bevalt voordat ik beval (waarheid als een koe ook nog helaas)

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Spannend. Succes LaLune!!

11. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Hang in there Chriss. Ze is heel dichtbij!

Het is heerlijk hoor 2 meiden. De oudste was niet jaloers maar dat begint te veranderen. Het uit zich niet richting de baby daar is ze erg lief voor maar richting mij. Ze wil heel.veel aandacht en knuffels. Met name s nachts. Ze bespeelt mij ook echt.
    Het is ook zo leuk om te zien hoeveel en tegelijk Hoe weinig de meiden op elkaar lijken.

Bizar hè. Onze kleine meid is over 4 uurtjes alwer 4 weken...

12. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    #3212 Chriss, 10 okt 2016
    Laatst bewerkt: 10 okt 2016
    Laluna en???? De derde ook op de 9de?

Foxxy Hoe is t daar?

Usababy ooow ja kan ik me hier ook helemaal voorstellen dat ze dat gaat doen!!! 4 weken al dat gaat snel!

Hier een onbestemd gevoel. Nou ja of bestemd gevoel. Het gevoel vAn ik ga bevallen straks. Mn buik voelt raar, gister een enorme drang om alles op te ruimen dus ook gedaan. En nu zo een begin bevalling gevoel. Ik heb nog geen weeën ofzo maar weer die zeur. Alleen ik durf niet meer te hopen zeg maar. . .

We zijn nu weer eennuur later en dat gevoel is weer weg. . . Jammer jammer ! :(

13. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar weer Chriss... Ik durf ook niet meer te hopen. Gisteren weer gecheckt door de vk. De weeën hebben echt wel de bmm zachter en bevallingklaar gemaakt, maar het is 'gewoon' wachten op echte weeën of gebroken vliezen. En dan mag ik vandaag en morgen alleen nog thuis bevallen...

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Toch fijn als iemand het herkent!! Voel me soms een aansteller.

Ooow en hier ook indd wachten op weeën of vliezen. . . Morgen weer gyn hopelijk meer ontsluiting dus nog een keer strippen en dan duimen dat dat werkt.
    Mije vader gaat alleen voor 3 dagen met zn werk vanaf morgenochtend tot donderdagavond dus dat is wel bagger :(

15. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Het is toch 10 oktober geworden. Om 00.46 uur is Feerle geboren, 3850 gram!💕 Het ging best snel, vooral toen ik in bad ging liggen. De laatste 3/4 uur waren heftig, maar te doen als je maar in het nu blijft. Wat is ze lief!

Ik voelde die ochtend ook een onbestemd gevoel en ben er voor gaan zitten, alleen maar blaadjes lezen. En mijn moeder had die ochtend een heel korte drukpunt-massage gedaan in mijn onderrug, die de bevalling kan opwekken. Wie weet heeft het geholpen!

Foxxy, ik hoop dat je thuis bevalt! Chriss, sterkte nog en weet dat het wachten eindig is.

USAbaby; alweer 4 weken! Hoeveel weegt ze nu/ welke maat heeft ze?

16. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd LaLune!

Hier word ik morgen ingeleid. Baal als een stekker, maar ben ook wel blij dat ik niet meer hoef te wachten... De hartslag van de beeb ging tijdens een harde buik enorm omlaag. Morgenochtend begint het feest.... Nog even en ik heb m'n kindje echt in m'n armen!

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd Lalune ! Leuke naam !

Foxxy oooow ik snap je zo goed !! Wat voelt het dubbel dan he ?!

Wat gaan ze doen ? Ballon plaatsen ?

Ik morgen 16.30 GYN. . .hoop dat ik nog een keer gestript kan worden en anders plan ik de inleiding voor donderdag.

18. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd LaLune. Leuke naam en wat lekker genieten nu!

Spannend morgen Chriss! Als je de keuze heb kies je dan voor de 13e?

Oh Foxxy... 41+6 morgen. Ik leef echt met je mee. Heeeeel veel succes voor jou. X

Ik ga donderdag naar het consultatiebureau dan weet ik hoe zwaar en lang ze is nu. Ze groeit lekker door iig. Maatje 56 nu

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja donderdag is het dan de 13de indd.
    Want dan moet er een ballon in die dan 24uur blijft zitten.. Dan pas breken ze mn vliezen en dan kan het nog 24uur duren. . Dus dan zit je al op zaterdag misschien. Ballon kan er ook eerder uitvallen en dat het zelf begint. .

20. Foxxy

Foxxy Actief lid

21 feb 2016
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze gaan meteen de vliezen breken en dan afwachten. Ik heb aangegeven dat ik geen wee-opwekkers wil (tenzij het echt te lang duurt). Dus een spannende dag vandaag. Focus op de baby, focus op de baby... ;)

Deel Deze Pagina