Nee die zou ik ook niet willen indd. Zit nu weer te twijfelen om niet morgen te willen beginnen met inleiden. . Ben er wel klaar mee. Ik ga vragen of de VK mn vliezen mag breken want dan ben ik nog niet medisch volgens mij. Heb dit wel gevraagd een keer en toen zei de VK iets met ja maar in overleg met de gyn etc. Nooit verder gevraagd of ik dan medisch ben. Alles hangt of staat een beetje met hoe het er vanmiddag uitziet. . Heb pas om 16.30 afspraak dat is nog wel lang. Foxxy jij succes meis! Indd focus op de baby and you can do it!
Heel veel succes Foxxy!! Ben benieuwd naar vanmiddag Chriss. Lastig de keuze hebben, enerzijds wil je er klaar mee zijn en van de andere kant wil je dat het kindje komt als het zover is. Gewoon je gevoel volgen dan kan je nooit fout zitte
Nou niets gebeurd, van 1cm vorige week naar 1,5cm. Ze heeft wel nog gestript maar morgen om 16uur krijg ik een ballon dus word ik medisch. .Dus of voor morgen 16uur bevallen of dag dag thuis bevalling. Heb wel harde buiken maar ja had ik vorige keer ook dus weinig hoop daarvan! Foxxy en bij jou????
Hoop dat Foxxy inmiddels hoog op een wolk zit... Nog ontwikkelingen bij jou Chriss? Spanning voor vanmiddag? Succes alvast, hopelijk dper hrt wat
Jaaaa lieve meiden!!! Ik zit op een hoge blauwe wolk!!! Ik ben gisteren bevallen van een prachtige zoon, N iek! Het inleiden bestond alleen maar uit het breken van de vliezen. Binnen een minuut voelde ik de eerste wee. Uiteindelijk in 4,5 uur bevallen... 3 minuutjes geperst! En binnen 3 uur mochten we al naar huis... Heerlijk!
Oooow wat heerlijk foxxy! Dat klinkt als een droombevalling!! Geen spanning eerder ongeloof dat ze nu echt komt. . Dus ik ga het huis maar alvast versieren en de tassen klaarzetten om mee te nemen. Staan deels klaar voor als we weg moesten maar nu alles goed neerzetten. Hoop dat de ballon erin gaat en savonds of snachts er zelf uit valt en dat de weeën zelf beginnen.
Ja! Gefeliciteerd Foxxy. Wat een mooi verloop van de bevalling zeg, wat fijn. Leuke naam ook. Geniet lekker van jullie kleine man. Spannend Chriss, het is bijna zover. Succes!
Heel kort en later meer. . .gisteravond bevallen van G.iulia . Uiteindelijk toch nog spontaan ipv inleiding!
Foxxy en chriss....gefeliciteerd!!! Wat fijn chriss....toch spontaan En foxxy jou bevalling klinkt ook als goed te doen zo! Wat fijn. Hoe gaat het met jullie en de kindjes?
Hier waren de naweeen een dag of 2 best heftig, maar is nu helemaal verdwenen. Daarvoor in de plaats heb ik nu een tepelkloof, hahaha! Maandag komt de lactatiekundige om te bekijken of ze een te kort tongriempje heeft. Ik ben namelijk soms 3 uur achter elkaar aan het voeden.....Nu ben ik aan het kolven om haar daarna een flesje te geven. Dat is wel fijn om wat sneller de borsten leeg te krijgen met die stuwing. Verder genieten we enorm van de grote kleine meid. Wat is zo'n kleintje schattig!!!!
En Lalune, wat zei de lactatiedeskundige? Wat naar zeg dat je ook kloven hebt, echt kiezen op elkaar he... Borstvoeding gaat niet altijd over rozen dat blijkt maar weer. Hoe gaat het met de andere meiden? Hier gaat het met de baby erg goed, haar grote zus heeft het nog wel een beetje moeite mee en het lijkt vooralsnog niet erg beter te worden. Ze is trouwens super lief voor haar zus hoor maar ze kan er maar niet aan wennen dat ze niet meer alleen is...
3 uur aan het voeden?!?! Jeetje! Dat breekt je wel op zeg.... Hoe is het gegaan met de ld? @USAbaby, dat zal vast tijd nodig hebben....grote zus vind het ook moeilijk dat als ik met L. bezig ben dat ze geen aandacht kan krijgen.. manlief is gelukkig nog thuis maar vanaf volgende week woensdag moet ik het doordeweeks overdag toch alleen klaarspelen. Wel erg spannend, 2 kids in mijn eentje hanteren. Met L. gaat het wel goed. Hij heeft nog best last van reflux en daar krijgt hij nu Omeprazol voor. Dat werkt wel iets waardoor hij nu meer en rustiger slaapt. Voornamelijk veel onrust in de avond.....