Spannend Vally! Wat fijn dat hij lekker thuis is geweest. Het is in het begin echt wel ff aanpoten hoor, gelukkig krijg je vanzelf ritme en handigheidjes. Komt helemaal goed! Wat naar zeg zulke reflux. Bij ons in mindere mate, vooral veel omhoog houden hier en op haar buik slapen. Gelukkig gaat het nu al een stuk beter, nu natuurlijk alweer 6 weken. Geniet er allemaal lekker van!
We zijn maandagochtend meteen na het advies van de lactatiekundige naar het ziekenhuis gegaan, want ze had een te kort tongriempje, waardoor mijn tepel niet beschermd werd door haar uitstekende tong (die te kort is om over haar kaak heen te leggen). Daar is het tongriempje geklieft en ik moet zeggen het viel erg mee (van de hielprik had ze meer last). Het voeden gaat nu steeds beter. Lastig hoor, ze is natuurlijk nog geen 2 jaar. Mijn middelste is 9 jaar en hij heeft gezegd dat hij bang was dat hij minder aandacht zou krijgen. We kunnen met hem er goed over praten. Wat misschien helpt is om haar een klein taakje te geven, omdat zij de grote zus is. Mijn oudste is idolaat van zijn zusje en wil haar wel de hele dag op schoot hebben, verzorgen en met de kinderwagen lopen. We genieten enorm van deze bijzondere tijd. ik probeer ook van elke dag een klein verslagje te maken, want dat heb ik bij de andere twee niet gedaan en dat is eigenlijk wel jammer (dat had nu leuk geweest om terug te lezen).
Ach wat sneu zeg! Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Gaat het drinken beter? ik probeer creatief te zijn met meehelpen Etc. Inderdaad. Gaat al beter met babystapjes dan. Helaas heb ik na de spruw nu een borstontsteking te pakken. Borstvoeding komt mij deze keer tot op heden nog niet aanwaaien. Maarja antibiotica kan ik vanmiddag ophalen en hopelijk gaat het dan snel beter. De kleine doet het super gelukkig
Ooow wat balen ! HIer nu ook spruw Vooral zelf veel pijn Ook drinkt ze maar per keer 1 borst nu dus die ander gaat lekken
Oh wat balen Chriss. Hier hetzelfde. Ze had geen wit in de mond maar wel kapotte billen en ik veel pijn. Naar hè. HIer idd ook vaak een kantje met soms de andere kant als toetje. Niet relaxed als je een ontstekingen hebt en wilt dat ze die telkens leegdrinkt haha. Hoe gaat het verder met de kleine meid en met jou?
Heerlijk hoor... Door de antibiotica weer extra gevoelig voor spure. En.... jahoor daar is get weer. Grrrrr. Sorry ff afreageren haha. Hoe is het met al jullie mooie kindjes?
Ja, heel herkenbaar! Al gaat het leegdrinken sneller (10-15 minuten) per borst en wil ze vaker ook direct daarna aan de andere borst. Ook het aanleggen gaat steeds beter en is minder pijnlijk. Spruw lijkt me heel vervelend, succes ermee dames!