nee slotje werkt niet, want dan kunnen wij ook niet meer posten We zouden wel een club kunnen aanmaken, dan is het besloten en kan er ook niemand meelezen. Hier ook angst voor miskraam hoor, heb het ook al 4x gehad Nooit meer onbezorgd zwanger...
WoW! Een max lijkt me handig, dit is wel erg veel bijlezen in 1 x. Ik zie mooie testen voorbij komen. Heerlijk om te zien! Kathelijne ik vind je testen er niet verontrustend eruit zien. Maar ik snap je gevoel. Wat voor een afspraak heb je vrijdag? Cares ik herken het gevoel hoor. Ik zit nog niet eens op nod maar ven zoooo bang dat het misgaat! Ik zou blij zijn als ik een goede echo gehad heb en nog blijer als het eerste trimester voorbij is. Voor ons is dit ook de derde maar het gevoel word niet minder per kind helaas.
Ik slik nu een gewone multivitamine, los foliumzuur en vit d. Als dat op is ga ik over op gravitamon ofzo.
Misschien in de titel van het topic zetten ledenstop met grote letters? Bij een slotje kunnen we zelf ook niet meer berichtjes plaatsen toch ? Bij de vernieuwing van de site gaan de clubs er ook uit, dus lijkt me ook niet handig?
Angst voor miskraam hier ook aanwezig. Maar ik heb net 6 weken geleden ook een miskraam gehad zit daardoor nog goed in het geheugen. Ik ging er toen juist compleet niet vanuit. Deze week ben ik net zover als vorige keer dus spannend weekje ik denk dat ik het daarna meer los kan laten. Ik heb 9 feb ook al een vroege echo dar ben ik wel blij mee.
ik gebruik de app mijn verloskundige.. dan kan je je eigen vk opzoeken als die mee doet met de app. en krijg je elke week informatie w.b. je zwangerschap ik gebruik een multivitamine van kruidvat vitaal zwanger heet het geloof ik. daar zit alles in ook foliumzuur
nou dat is ook denk ik waar mijn angst gedeeltelijk vandaan komt, je leest er hier op het forum zoveel over. en ik heb het geluk gehad dat het 2x goed is gegaan en daarom ben ik nu zo bang dat het fout gaat. ook omdat als het een miskraam wordt manlief het hier bij wilt laten. de jongste is ook al ruim 5.5 en hij vindt dat het leeftijdsverschil te groot worden
heb jij al eens een miskraam gehad? bij de eerste had ik die angst eigenlijk helemaal niet. bij de 2e was die angst er al meer en nu bij de 3e...pff...elke keer als ik naar de wc ga dan check ik of ik geen bloed zie
Nee ik heb ook nog nooit eerder een miskraam gehad. Maar het is idd dat je het zo veel leest. Dat maakt me bang. Die angst heb ik bij alledrie gehad. Ik zeg ook steeds tegen m'n man: als alles goed gaat. Ik word dan opeens heel bijgelovig over alles haha. Ik snap dat je nog angstiger word als je man een beetje een nu of nooit iets heeft.
haha dat bijgelovige dat herken ik, dat heb ik ook. ik durf er ook niet 100% positief over te praten, bijvoorbeeld al denken over namen of iets
Ik ben ook heel voorzichtig, maar wil er wel positief in proberen te blijven staan. Al is het alleen maar voor mezelf, anders heb ik geen leven meer de komende weken Mijn vriend en ik hebben dan ook net ons eerste dingetje voor ons kindje gekocht.. Ik zag het liggen en het was in de uitverkoop, een super schattig jasje/vestje voor het najaar.. Ik heb tegen onze 'frummel' gezegd dat ie goed moet groeien en dat ie dan na oktober het jasje kan dragen
Heb ik ook hoor.. Heb het idee dat als ik er volledig van uit ga dat het goed is, het juist niet goed gaat.. Stom he.
Ik heb na overlijden van B* al drie miskramen gehad (1 ma en 2 vmk) Hier zal het leeftijdsverschil tussen Menno en ukje wel 7,5 jaar zijn maar het is niet anders ...
Konden we maar even in onze baarmoeder kijken of alles nog goed gaat met de kleintjes! Ik ben vanochtend lekker naar pilates geweest om wat meer te ontspannen, en daarna het hele huis aan kant gemaakt. Lukte goed, was eindelijk niet meer gestresst, totdat ik zag dat ik ineens lichtbruine afscheiding heb! Gelukkig wist ik dat een aantal van jullie dit ook hebben gehad, en ik lees op internet dat het vaker voorkomt na sporten. Maar het levert toch weer wat onzekerheid op, net toen het zo goed ging. Als dit kleintje blijft plakken wordt het vast een lastpakje
WoW wat wordt hier een hoop gekletst! Gezellig, maar misschien is een ledenstop idd wel handig. Vitamines ik slik vsm mama vitamines en bonussen actief foliumzuur. De angst voor een miskraam herken ik wel een beetje. Nog nooit gehad, maar door het vroege testen ben ik er wel huiverig voor ook al zit ik ruim een week voorbij m'n nod. Ik ben zowieso bang dat deze zwangerschap iets minder ontspannen wordt. Onze zoon is geboren met een dimpel (een gaatje boven z'n stuitje) dit kan een teken van een open ruggetje zijn. In zijn geval is uit een mri en echo gebleken dat dit niet het geval is, maar het blijkt wel voor te komen in de familie van mijn man. Ben benieuwd of we nu dan extra onderzoeken gaan krijgen nu we dit weten. Verder heb ik nog amper klachten. Alleen heel erg moe...
Wauw ik kan idd niet alles terug lezen hoor haha! Kathaleine; als t mis zou gaan moeten ze aflopen en je testjes worden langzaam beter! Toen ik zwanger was wat later een mk is geworden had ik knaltesten, (leeg vruchtzakje) en van mijn zoontje testte ik ook niet zo knallend maar is een gezonde knul! Dus zegt niks En ja, ook hier bang voor een mk, dit is mijn 5e zwangerschap en een evt 3e kindje.. Wil t niet nog eens meemaken
Yaisa: Ai dat is idd wel iets om aan te denken, maar als je foliumzuur goed slikt heb je dan ook die verhoogde kans? Hier verschrikkelijke onderrug pijn, vreetbuien en met vlagen misselijk. Hier mijn rijtje
Ik heb het geluk dat ik als werk zelf echo's maak (van het hart) dus ik kan wel in mijn eigen buik kijken. Bij mijn vorige zwangerschap vaak gedaan en wist al voor de eerste echo dat het hartje klopte Ga binnenkort ook kijken want ik kan niet wachten tot 9 weken hoor! Vorige keer liep ik bij de gyn en had ik rond 6,5 week een echo.