1-15 oktober 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door USAbaby, 23 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Bij mij denkt iedereen ook een meisje, ik zelf ook. Alleen vl denkt een jongen

2. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hier ook sterk het gevoel dat het een meisje wordt.

En het is toch al vanaf het begin bepaald wat het wordt?

3. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    #583 Givenchy, 4 feb 2016
    Laatst bewerkt: 4 feb 2016
    heb het filmpje gevonden! wel even inloggen omdat het voor boven de 18 is blijkbaar..

https://www.youtube.com/watch?v=jFh4iStyW3c

vanaf 9 weken dus!

erg interessant! maar ik las dus net dat het geslacht al bepaald is bij
    de bevruchting, alleen de hormonen daarna zullen de doorbraak geven oid. :(
    weet het even niet zo goed met de juiste woorden uit te leggen..:)

4. mtr1982

mtr1982 Bekend lid

6 mei 2011
    810
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij is bij de bevruchting al bepaald wat het is, aangezien de zaadjes jongens en meisjes zijn.

5. Katheleine

Katheleine Actief lid

12 dec 2015
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, alleen zijn er nog geen verschillen, die komen later pas.

6. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik hoop stiekem op een jongen maar heb verder nog totaal geen voorgevoel. Bij mijn dochter veranderde ik een week voor de geslachtsecho van het geslacht en dat klopte toen wel ;)

7. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben weer bijgelezen! Omdat ik zoveel slaap mis ik een hoop haha.
    Ik ben net geschrokken. Had wat roze op het wcpapier na het plassen😳😳😳
    Half uur daarvoor de utrogestan bolletjes ingebracht dus hopelijk heb ik gewoon met mijn nagel een klein beschadiginkje gemaakt? Voel me verder niet anders, behalve dat ik nu toch wel geschrokken ben...

8. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat we weer ene meid krijgen. Bij m'n andere kinderen waten m'n voorgevoelens ook goed.

9. toers

toers Niet meer actief

Opvallend overheersend voorgevoel hier voor meisjes :D Zelf denk ik ook dat ik een meisje krijg altijd al gedacht en de chinese geslachtskalender zegt ook een meisje! Kan dus niet missen.

Vandaag op mijn werk gezegd dat ik zwanger ben moest helaas zo snel ivm bepaalde risico's zag er erg tegen op want het voelt zo raar om het nu al hard op te zeggen maar goed is niet anders. Sowieso door het hele mmm traject is het verrassings effect natuurlijk ook een beetje weg voor onze omgeving omdat we daar heel open altijd over geweest zijn.

ik ga inderdaad gewoon morgen terug bellen naar ziekenhuis want ik wil gewoon eerder echo, bij de verloskundige is eerste echo en intake rond 8 weken zag ik op hun site dus vind eigenlijk wel zo fijn om daarvoor dan al echo in het ziekenhuis gehad te hebben.

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ohnee Nath! Is het gestopt inmiddels?

Vorige voelde ik terecht heel sterk een meid, dat heb ik nu nog niet. Mijn moeder en man zijn overtuigd van weer een meid

11. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Mannen hebben X en Y zaadjes en vrouwen alleen X eitjes. Als er een X zaadje het eitje bevrucht is het dus XX dus een meisje en anders YX en dan dus een jongen. Geslacht is dus bij bevruchting al bepaald. Alleen het geslachtsdeel is in het begin het zelfde bij beide een 'staartje' wat dus bij de jongens een piemel wordt en bij meisjes de clitoris

12. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Gelijk de chinese kalender erop nageslagen, een jongen. Maarja dan had dat vorige keer ook zo moeten zijn. Tegendeel loopt hier rond haha

13. cares86

cares86 Actief lid

9 dec 2015
    308
    0
    16
    Hier klopt de Chineze kalender ook bij beiden niet.. Dit keer zou het een meisje moeten zijn. ...ben benieuwd

14. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Het is nu zo goed als over en bruin, dus ik hoop zo dat het iets onschuldig was🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽

15. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik heb weer de twijfels gehad.. vannacht liggen piekeren..oh oh oh waarom doe ik dat nou..
    Ik lig dan gewoon in bed, helemaal gefocust "ik voel helemaal niets" " ik voel niet dat ik zwanger ben" Ik voel geen steekje, geen zere borsten, niet misselijk"
    Zie je wel het is mis!! ... Op google alles zoeken.. aaahrrgg word soms helemaal gek van mezelf.

Maar goed overal zie ik staan, dat vanaf een week of 6 alle symptomen eigenlijk een beetje "pas echt" beginnen. Gut gut, ik wou dat het al de dag van de echo was...

16. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ik denk dat we allemaal onzeker zijn Givenchy, dat hoort erbij. En tuurlijk twijfel ik ook wel eens of ik genoeg voel en of het allemaal wel klopt, we willen uiteindelijk allemaal een gezonde baby over 8 maanden.. Maar je hebt nergens controle over en zult toch echt af moeten wachten. 9 van de 10 zwangerschappen gaan goed, dus hou je daar aan vast en probeer positief te blijven.
    En ook niet iedereen krijgt kwaaltjes hè. De ene krijgt ze met 4 weken al, de ander met 6 weken pas en weer een ander helemaal niet. Dat zegt niets..

17. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik herken dat heel goed hoor Givenchy! Komt denk ik ook een beetje omdat je hier op het forum best vaak leest over miskramen en MA's... Zou je als prille zwangere vrouw eigenlijk niet mogen doen!

Ik heb ook erg weinig kwaaltjes, maar ik de k dat dat normaal is inderdaad. En dat we de kwaaltjes over een paar weken hartsgrondig vervloeken ;)

Wij hebben trouwens op dezelfde dag onze eerste echo, dus we kunnen samen aftellen!

18. Daan3

Daan3 Fanatiek lid

20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Hier ook 17 februari de eerste echo :D kan niet wachten!

En klopt ook Pinkie, ik word ook onzeker van al die verhalen hier.. Maar denk wel dat we vertrouwen moeten houden en positief moeten blijven. Lukt mij de ene dag ook beter dan de andere dag hoor ;)

19. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Nou idd, laten we het hopen dat we over een aantal weken het vervloeken die kwalen haha..
    Boven de pot hangen hoeft voor mij nou ook weer niet!

Maar ik had eigenlijk de dag dat ik testte een heel zwanger gevoel.
    Sinds die ene dag niet meer... hoe valt dat eigenlijk te verklaren?

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Hier ook onzekere tijd... Helaas zelf al "slechte" ervaringen dus weet wat het is 😔

Deel Deze Pagina