hier helaas ook, dat speelt heel erg mee he.. je weet dat je er geen grip op hebt. Maar door het eerdere verlies, wil je niets liever dan er grip op hebben. Je wilt gewoon dat het deze x wel goed gaat.
Eens een vraagje: Wanneer vertellen jullie het aan je werkgever? En moet je wachten tot je bevestiging hebt van de gyn met de datum? Tis omdat ik mij nu al heel moe voel en pijn heb in mijn rug dat ik denk dat het beter is om te vertellen. ... ben wel van België dus weet niet of dat veel scheelt?
Oei melissa... onderste test lijkt op de foto iets lichter dan die erboven.. hoop dat het niks betekent
In België moet je het pas zeggen op 6 maand dacht ik ( meestal moeilijk om zolang te zwijgen maar bon), maar alles is afhankelijk van welk werk je doet en waar je werkt Ik zwijg tot 15 weken ongeveer...
Ben je zeker van je eisprong, voor 6 weken lijkt me dit idd wat licht en idd het lijkt niet op te lopen Ik zou bloedtesten vragen want hcg in urine kan verschillen door bijvoorbeeld te veel te drinken
Eisprong ben ik niet zeker van. 1e x Niet getempt en zwanger.. Heb berekend vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie.. Gisteravond wel aardig wat gedronken voor het slapen gaan.. Of mis al te veel hcg dat de test het niet meer aan kan? Ik hoop 1 van de 2.. maandag komt MvM en dinsdag echo.. nog even spannend
Ahh dus hier wordt zo veel gekletst! Mag ik me hier aansluiten? Ik heb afgelopen dinsdag positief getest en ben waarschijnlijk 12 oktober uitgerekend. Het is ons tweede kindje en ik vind het weer zooo spannend! Nou weet ik weer hoe langzaam de eerste weken gaan.. pfft 3 maart heb ik de intake bij de vk. Februari mag van mij alvast wel voorbij zijn!
welkom! ja voor mij mag de eerste echo zometeen al zijn! al zal er dan nog niet veel te zien zijn haha.. hoe voel jij je verder? last van kwaaltjes of nog niet zo?
Hopelijk betekent het niks melissa en is alles nog gewoon goed. Mijn werkgever ga ik het niet vertellen omdat volgende week mijn laatste week is. Daarna helaas werkloos. Maandag wel een solicitatiegesprek maar daar vertel ik ook nog niks. Kwaaltjes worden hier steeds meer. Al een paar dagen hele dag misselijk en koude rillingen en boeren. Ik houd gelukkig nog wel alles binnen en ik kan ook nog alles eten. Maar die misselijkheid hoopte ik wel dat die wat meer zou gaan liggen gedurende de dag maar helaas.
Hoi dames. Gezellige drukte hier. Zou me ook graag aansluiten. 29 jaar, zwanger van ons 2e kindje. Verwacht uitgerekend rond 14-10. 1e echo staat al 24 feb. gepland. Spannende tijd nu. Toch zit ik vol vertrouwen op m'n wolkje. Tot nu toe is het een Dejavu als het begin van de zwangerschap van mijn dochter. (Bloed, oplopens en kwaaltjes) hihi Jullie allemaal gefeliciteerd!
Ik denk dat ik bijna 6 weken ben. Geen ovulatietesten gebruikt omdat we dachten dat het zo snel na de miskraam niet raak zou zijn. Dinsdag krijg ik de echo.
Hier niet echt kwaaltjes, alleen een weeïg gevoel in m'n onderbuik. Soms denk ik dat ik wat zere borsten heb maar dat stelt ook weinig voor. Alleen vanmorgen wel misselijk, dat heb ik bij m'n eerste zs niet gehad! Toen had ik ook de hele zwangerschap nergens last van gehad, soms vergat ik haast dat ik zwanger was.. Ik ga zo naar het kruidvat om nog wat testjes te halen Voel me echt stom maar wil zo graag nog even een paar keer zien dat ik echt zwanger ben Ooh ja angel nu jij het zegt van het boeren.. dat had ik toen ook! Gut dat was ik dus alweer helemaal vergeten. Mag van mij ook wel achterwege blijven dit keer
Welkom hippydepippy en 26mei Ik heb ook 24 feb mijn eerste echo,kunnen we samen aftellen,dagen kruipen voorbij Hier sinds vanmiddag veel steken in mijn lies, vanmorgen zware boodschappen getilt dus wijt het daar maar aan. Net even op de bank gelegen en nu een beetje misselijk en moet zo gaan werken,bah
Hey meiden ik heb dus super mn best gedaan en mag nu echo op 26 februari maar alleen omdat ik echt smeekte zo ongeveer want eigenlijk niet voor de 8 weken, nu ben ik 7w5d met de echo. Ik vind het wel heel bizar hoor zeker als je via de mmm zwanger bent geworden vind ik een vroege echo wel zo op zn plaats, pffff nou nu nog 3 weekjes aftellen. Ik heb toch wel erg gevoelige boobies bij wijze van spreken mag mn mannetje er nog niet naar kijken. Dat is voor mij het duidelijkste symptoom nu van mn zwangerschap. Ook wel wat krampjes steekjes in de buik maar dat was meer rond mn nod nu steeds minder aanwezig. Heb wel nu al 2 avonden nekpijn en natuurlijk hoe stom ben ik ga ik dat googlen en dan lees je altijd weer wat je niet wilt lezen over bbz en miskramen ik krijg daar dus spanning van en des te vaster zit mn nek.... Word er gek van, denk dat dit de langste 3 weken van mn leven worden.