Ja klopt is hetzelfde... Ze is nog niet zo lang onthaalmoeder (daarvoor in bijzonder onderwijs gewerkt)... Ik denk idd dat elke ouder & gastouder het meest vreest voor zoiets verschrikkelijks! klinkt beetje gek mss, maar sta er niet te veel bij stil, het gebeurt gelukkig niet zo heel vaak
Ik vind het ook heel bijzonder en mooi! Wat zal het voor haar ook fijn zijn dat jullie er zo in staan zeg.
Ja ze twijfelde om verder te doen met deze job maar ik ben blij dat ze heeft doorgezet, het is ook echt haar droomjob, ik ga ook heel regelmatig nog langs bij haar en de kindjes... We proberen heel dit gebeuren zo positief mogelijk te benaderen daarom ook dat wens voor een derde zo groot was, we willen terug een positieve ervaring mbt baby's (uiteraard niet als vervanging van)
Je krijgt twee kratten met elk 4 flessen. Deze ruilen ze 1x per week om. De plek van ophalen spreek je af tijdens de intake en het kan discreet in een boodschappentas bijvoorbeeld. Ook kun je het niet zien aan de buitenkant van de auto die het ophaalt. Je kunt er ook voor kiezen om het bij een depot in te leveren.
Dankjewel! Ik ben nu 35, word 36 in juli. Eerste echo is trouwens op 24-2, dat ivm medicijngebruik. Had ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook ongeveer die termijn (6,5 week). Wel gaaf om een knipperlichtje te zien! Hoop dat de 2e weer te zien! Aansluitend afspraak met de gyn en verpleegkundig assistent. Ik loop in het zkh vanwege medicijngebruik en moet daarom ook in het zkh bevallen met medische indicatie. Dat was het even voor nu!
mamavanmenno; 2 keer ruggeprik , dat is echt geen pretje. Zou het ook zeker aangeven deze keer dat het de vorige keer zo was hoor. Poeh respect zeg dat jullie het nieuwe kindje ook weer aan de onthaalmoeder toevertrouwen. Mooi hoe jullie hier in staan, maar snap heel goed dat daar nog wel wat andere gevoelens bij komen kijken. USAbaby; gefeliciteerd met jullie dochter. Dat zal wel een pettig dagje worden met zo weinig slaap. Kom maar lekker bij en laat je daarna maar goed in de watten leggen Hey Mimi, gezellig Soort; spannend 2e echo. Ik duim ook voor een hartje al is het inderdaad nog wat vroeg 26mei; ik ga mij zeker weer aanmelden voor MvM. Maar wacht nog heel even al weet ik dat ze mijn urine nu al goed kunnen gebruiken. De vorige keer moest in na 3 weken cancellen ivm de miskraam, en dat vond ik heel heftig om te doen. Hoewel het een warm bad was hoor, daarna van mvm. Met recht Moeders voor Moeders, kreeg een cadeaubon voor een bos bloemen te kopen en een lieve brief om sterkte te wensen. Maar goed, knop moet nog even om in mijn hoofd, nog zo bang San261; mijn ervaring met mijn bbz. Nou dat voel je echt wel meid. Geloof me. Ik zelf ben ook wel heel bang, maar dat heeft meer met de ervaring te maken. We hebben er zo lang op moeten wachten, weet niet of ik het emotioneel weer aan kan een wondertje te moeten verliezen. Willen jullie allemaal weten wat het gaat worden? Wij willen het graag, ook voor ons zelf, als verrassing houden Wat betreft het vertellen; hier weet nog niemand het. Volgende week komen toevallig onze ouders allemaal hier eten (was al veel eerder gepland), dus leek ons een mooi moment Zal wel alvast de tissue's klaarzetten Voor de rest weten we het nog niet wanneer en aan wie. In elk geval de grote menigte pas na 12 weken
@appelboompje: wij gaan ook voor een kindersurprise... Vond dat de vorige keer ook zo bijzonder, zo'n bijzonder moment!!!!
Ik ga deze keer niet meedoen aan mvm. Heb de vorige zwangerschap mezelf zo voorbij gelopen dat ik in een postnatale depressie terecht was gekomen. Deze keer doe ik het allemaal lekker rustig aan zonder teveel verplichtingen. Vertellen..willen we pas doen na de eerste echo op 18maart zolang ik me goed blijf voelen. Door extreme misselijkheid moesten we het de vorige keer wel vroeg vertellen want ik had hulp in huishouden nodig.
Heftig zeg Vally! Ik heb ook PND gehad bij mijn dochter. Hoop dat het ons deze keer bespaard blijft. Jouw dochter is ook nog jong, leuk zeg, die schelen straks ook niet veel!
Vandaag voel ik me een beetje depri.. zit niet lekker in mijn vel.. Herkennen jullie dit? wisselt dat ook per dag?
Best apart hoe zoiets erin kan sluipen he werveltje? Ik voel me ondertussen weer best ok. Was een bewuste keuze om weer snel aan te tellen. Inderdaad leeftijd lekker dicht bij elkaar. Maar ookndat we na deze (als alles goed blijft gaan) ook snel uit de luiers enzo zijn. Na deze is het gezin compleet. Givenchy, dat is vrij normaal..hormonen hormonsters maar vooral uitspreken!
Ja idd Vally. Ik heb nooit psychische problemen gehad dus het kwam vrij onverwachts. Gelukkig was ik er na 2 weken achter dat het niet klopte wat ik voelde. Het was erg heftig, heb zelfs bij mijn ouders gewoond. Maar ik was na 2 maanden weer de oude gelukkig! Ja leuk hé dicht op elkaar, hier ook een bewuste keuze
De tweede naam weten we al wel. Zowel bij jongen als bij een meisje. Voor een meisje hebben we meer op ons lijstje staan dan voor een jongen. Gelukkig hebben we nog even. Wij willen ook het geslacht weten... Heb nog steeds koorts en hoest veel. Op internet lees ik dat dat niks uit maakt voor uk en dat zei de huisarts ook. Toch voel ik mij er niet lekker bij... Komt ook door de mk vorige ronde denk ik.... Toch angstig...